Сторінка 581 з 1133
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 10:50
makor
Бизнес у МАУ вполне неплохой и однозначно недорогой - летал им как за мили так и за 100 евро в 1 сторону)) а кресла такие же у многих пятизвездочных авиакомпаний за цену в 5-10 раз выше...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 10:54
Igoresha
Franek писав: ↑13 лютого 2018, 15:58
А напис Ukraine на їхніх бортах - то найбільше позорисько для країни і я би їм взагалі заборонив це слово хоч якось використовувати. МАУ як були жлобовозами, так ними і залишаться після 777.
Вот прям в стране все отлично, счастливые люди, работающая экономика, "працьовитий нарід", но только МАУ - жлобы. Ага, конечно. Если снять розовые очки, то окажется, что практически нереально найти нормальную бригаду, чтобы обыкновенный ремонт в квартире сделать (и так везде) без сорванных сроков, нервов и выброшенных дополнительно денег.
Касательно стратегии: так до значительного пополнения у них она была простая, как двери - возим задешево (as much as possible). Сейчас она тоже сохраняется, но после фотографий салона 777, мне кажется, МАУ будет что предложить помимо цены.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:08
UKCC
Igoresha писав: ↑14 лютого 2018, 10:54
Сейчас она тоже сохраняется, но после фотографий салона 777, мне кажется, МАУ будет что предложить помимо цены.
Є фото салона вже? я бачив поки що тільки 3Д-графіку.
В них якось дуже нестабільний soft product як в повітрі, так і на землі, навіть в Борисполі на сусідніх стійках реєстраціі може бути совок і норм відношення.
Ну, якщо вже вони замахнулись конкурувати з Турками чи Лот-ом то з цим щось треба робити. І з їжею в лаунджі, яка буває гірша ніж страви, які можна замовити в них же в економі.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:12
makor
А лаунжи то тут причем к МАУ то? Да и в Борисполе еда вполне стабильна - сьедобна но однообразна ))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:17
UKCC
makor писав: ↑14 лютого 2018, 11:12
А лаунжи то тут причем к МАУ то? Да и в Борисполе еда вполне стабильна - сьедобна но однообразна ))
В них же типу "власний" лаундж в Борисполі. Всі чужі пакси сидять в Мастеркардівському, ні?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:17
dimm1971
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 10:42
Нормальний в них бізнес на вузкофюзеляжних. по Європі майже у всіх такий.
Вибачте, мав на увазі бізнес-клас на 737. На Ембраєрах пару раз користувався - жодних претензій.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:20
makor
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 11:17
В них же типу "власний" лаундж в Борисполі. Всі чужі пакси сидять в Мастеркардівському, ні?
Еда и набор услуг абсолютно идентичный что в зале МАУ, что в Мастеркардовском, что в Приорити Пасс зале... Был во всех))) В приорити только набор для душа отличался слегка
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:23
dimm1971
Igoresha писав: ↑14 лютого 2018, 10:54
Вот прям в стране все отлично, счастливые люди, работающая экономика, "працьовитий нарід", но только МАУ - жлобы. Ага, конечно. Если снять розовые очки, то окажется, что практически нереально найти нормальную бригаду, чтобы обыкновенный ремонт в квартире сделать (и так везде) без сорванных сроков, нервов и выброшенных дополнительно денег.
Касательно стратегии: так до значительного пополнения у них она была простая, как двери - возим задешево (as much as possible). Сейчас она тоже сохраняется, но после фотографий салона 777, мне кажется, МАУ будет что предложить помимо цены.
Мене вражають люди в цій країні, які хочуть від МАУ цін як промо у раянів, а сервісу - не нижче ніж у Емірейтс. Щоб за 20 ойро до Іспанії з комфортними кріслами та дворазовим харчуванням.
Я тещі взяв РТ квитки до Берліну за 80 ойро на червень, так для неї це головний крітерій, вона щаслива. А за таку ціну вона і стоячи готова летіти.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:24
makor
шо им жалко чтоли?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:30
UKCC
dimm1971 писав: ↑14 лютого 2018, 11:17
Вибачте, мав на увазі бізнес-клас на 737. На Ембраєрах пару раз користувався - жодних претензій.
так і я теж.
Narrowbody Jets це і Ембраєр і 73Х =)
на 73х все нормально з бізнесом, по Європі з "настоящім бізнесом"
літає, якщо я не помиляюсь, тільки турки іноді і аерофлот.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:33
dimm1971
Ну я взагалі по Європі зазвичай лоу-костами користуюся, а там бізнесу нема. Думав у інших компаній якось по іншому
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:33
Igoresha
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 11:08
Є фото салона вже? я бачив поки що тільки 3Д-графіку.
В них якось дуже нестабільний soft product як в повітрі, так і на землі, навіть в Борисполі на сусідніх стійках реєстраціі може бути совок і норм відношення.
Ну, якщо вже вони замахнулись конкурувати з Турками чи Лот-ом то з цим щось треба робити. І з їжею в лаунджі, яка буває гірша ніж страви, які можна замовити в них же в економі.
Простите, имел ввиду именно графику. Ну то есть я не утверждаю, что сами кресла, расстояние между ними, скорость Wi-Fi и система развлечений будут шикарными. Это будет понятно только после отзывов и личного опыта. Но и у туркишей, например, персональная система развлечений достаточно старенькая (по крайней мере, на тех самолетах, что я летал; может уже обновили), а это №1 европейская авиакомпания.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:40
makor
dimm1971 писав: ↑14 лютого 2018, 11:33
Ну я взагалі по Європі зазвичай лоу-костами користуюся, а там бізнесу нема. Думав у інших компаній якось по іншому
Ну он не просто так называется евробизнес )) У европейских авиакомпаний трансформеры давно уже
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:44
manjeroke
Igoresha писав: ↑14 лютого 2018, 11:33
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 11:08
Є фото салона вже? я бачив поки що тільки 3Д-графіку.
В них якось дуже нестабільний soft product як в повітрі, так і на землі, навіть в Борисполі на сусідніх стійках реєстраціі може бути совок і норм відношення.
Ну, якщо вже вони замахнулись конкурувати з Турками чи Лот-ом то з цим щось треба робити. І з їжею в лаунджі, яка буває гірша ніж страви, які можна замовити в них же в економі.
Простите, имел ввиду именно графику. Ну то есть я не утверждаю, что сами кресла, расстояние между ними, скорость Wi-Fi и система развлечений будут шикарными. Это будет понятно только после отзывов и личного опыта. Но и у туркишей, например, персональная система развлечений достаточно старенькая (по крайней мере, на тех самолетах, что я летал; может уже обновили), а это №1 европейская авиакомпания.
Ну #1 в Европе это такое. Как по мне рейтинги все эти лажа. На мой взгляд в АК главное решение различных вопросов и проблем. Катару например не дозвониться вообще, а это номер 1 в мире. У турков 3 агента мне говорили разные вещи вообще. В таких вещах люфты лучшие на мой взгляд, сам все что хочешь делаешь через личный кабинет на сайте.
А МАУ молодцы с фб, коллцентр бывает с проблемами, но дозвониться хотя бы возможно.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:52
UKCC
dimm1971 писав: ↑14 лютого 2018, 11:23
Мене вражають люди в цій країні, які хочуть від МАУ цін як промо у раянів, а сервісу - не нижче ніж у Емірейтс. Щоб за 20 ойро до Іспанії з комфортними кріслами та дворазовим харчуванням.
Я тещі взяв РТ квитки до Берліну за 80 ойро на червень, так для неї це головний крітерій, вона щаслива. А за таку ціну вона і стоячи готова летіти.
Еко це еко, у МАУ він теж не настільки поганий, як про нього пишуть "середньостатистичні пасажири" (чартерами не літав ніколи в житті, не знаю як там МАУ виглядає), але якщо вже пропонують бізнес, який точно не 20євро коштує, то будьте ласкаві відповідний сервіс забезпечити.
З Берліном взагалі не дуже вдалий приклад, це майже "золотий" рейс для МАУ, вони там одвічні монополісти. І ціни там дуже швидко доходять до >300 за РТ в економі...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 11:58
makor
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 11:52
З Берліном взагалі не дуже вдалий приклад, це майже "золотий" рейс для МАУ, вони там одвічні монополісти. І ціни там дуже швидко доходять до >300 за РТ в економі...
Квота на 28 рейсов суммарно во все базы Люфтганзы из Киева это вообще чистая и неприкрытая монополия Люфтганзы, а цель этой квоты защитить эти базы от чрезмерного вывоза паксов МАУ через Киев )))) Но виновато помуто опять МАУ
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 12:02
converj
Ну а кто же?! Билетов по 20 Евро RT не купишь нормально...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 12:14
Valdys
нічого доречі не чутно про розширення квоти на Берлін-Мюнхен-Франкфурт?
Цікаво як розподілять частоти з німецької сторони і чи є шанс у Віза щось вихватити на Київ.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 12:18
UKCC
makor писав: ↑14 лютого 2018, 11:58
UKCC писав: ↑14 лютого 2018, 11:52
З Берліном взагалі не дуже вдалий приклад, це майже "золотий" рейс для МАУ, вони там одвічні монополісти. І ціни там дуже швидко доходять до >300 за РТ в економі...
Квота на 28 рейсов суммарно во все базы Люфтганзы из Киева это вообще чистая и неприкрытая монополия Люфтганзы, а цель этой квоты защитить эти базы от чрезмерного вывоза паксов МАУ через Киев )))) Но виновато помуто опять МАУ
Вибачаюсь, про квоти таких тонкощів не знав. можно докладніше?
Туркіші, доречі, літають там всюди, куди лише можуть влізти, як і в Україні, власне...
Цікаво, я вважав що Берлін для Люфтганзи є глибокою "провінцією".
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 лютого 2018, 12:23
Franek
dimm1971 писав: ↑14 лютого 2018, 08:36
Franek писав: ↑13 лютого 2018, 15:58
МАУ як були жлобовозами, так ними і залишаться після 777.
А чи не міг би шановний якось розкрати детальніше, що він має на увазі під терміном "жлобовози"?
Одного разу я летів МАУ з Мадрида до Львова. Подали якесь старе 20-річне корито, ше з класичних боїнгів. З пожовтілою обшивкою всередині. В туалеті сморід. Після цього я зарікся літати МАУ будь-коли. Сервіс в них мінімально нульовий. Позиціонування нема. Маркетингу нема. Є низькі ціни. Але низькі ціни є і в Wizz`a з не такими обшарпаними літаками. Я знаю, шо вони зараз обновляють свій флот, в тому числі і зістареними 777, але вони так і не працюють над тим, щоб змінити свій імідж. Мені коли кажуть МАУ - в мене в голові той мій політ. А так не має бути. Не треба мати позиціонування, як в маршрутки Київ-Боярка. І окрім того всього, "оце" літає зі словом Ukraine на бортах і під прапором України, який зображений на моєму паспорті. Так, як МАУ всю країну і мене в тому числі не ганьбив щодень ще ніхто.