Сторінка 576 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 09:47
converj
зараз 38шт

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 09:50
manjeroke
Новых дальнемагистральных на 2 самолёта объявлено, значит пара 767 свободна на чартеры и среднемагиоалку будет ещё.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 10:56
niagara
Valdemar писав: 03 лютого 2018, 01:00
niagara писав: 03 лютого 2018, 00:01
converj писав: 02 лютого 2018, 22:12

Должны брать.
Сейчас Роза подстраховывает, но летом при таких заявках она не спасет...
У Розы чартеров на лето на 7 бортов , и минус 1 к Чехам . Ждем 3-321 и 1-320 тогда хватит бортов
А кто к чехам?
А321 в ветке Розы есть информация

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 12:39
Vitos0603
Victor H писав: 03 лютого 2018, 07:24
Kibeee писав: 02 лютого 2018, 17:36 Если все эти новые рейсы подтвердятся, в дополнении к уже анонсированным, хватил ли бортов или что-то будут резать?
Ще влітку озвучували плани збільшення флоту до 50 літаків. Згідно з останніми даними у них зараз 42 літака. +4 777. Це значить, що ще мінімум 4 738 мають добрати, без врахування оновлення флоту. +4 738 - це зростання середньомагістральної капасіті більше ніж на 10%. При цьому тут вище написали про щось типу 25-30 додаткових середньомагістральних рейсів на тиждень (рахував на око, можу помилятися). На це мало б вистачити і 2х бортів.
Не забувайте, що на поточний рік анонсовано придбання ще 2 Ембраєрів.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 13:51
maxgalkov
Флоту вистачить.
4 777 - повністю стають на Нью-Йорк, Пекін, Бангкок і частково вечірній Тель-Авів.
4 767 - Торонто, Коломбо, Делі, Санья, частково денний Париж, частково денний і вечірній Тель-Авів.
3 класика ще літатимуть до кінця року.
+ поповнення флоту на 4-5 737-800 і 2 EMB-190.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 15:19
Valdemar
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 13:51 Флоту вистачить.
4 777 - повністю стають на Нью-Йорк, Пекін, Бангкок і частково вечірній Тель-Авів.
4 767 - Торонто, Коломбо, Делі, Санья, частково денний Париж, частково денний і вечірній Тель-Авів.
3 класика ще літатимуть до кінця року.
+ поповнення флоту на 4-5 737-800 і 2 EMB-190.
А планы с Барселоной на 767? Не захотели?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 15:28
converj
судя по опыту 767 могут поставить куда угодно

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 16:21
Olek
Когда уже первый 777 прилетит? Куда первый рейс, известно? С сертификацией вопрос решили?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 17:21
niagara
Valdemar писав: 03 лютого 2018, 15:19
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 13:51 Флоту вистачить.
4 777 - повністю стають на Нью-Йорк, Пекін, Бангкок і частково вечірній Тель-Авів.
4 767 - Торонто, Коломбо, Делі, Санья, частково денний Париж, частково денний і вечірній Тель-Авів.
3 класика ще літатимуть до кінця року.
+ поповнення флоту на 4-5 737-800 і 2 EMB-190.
А планы с Барселоной на 767? Не захотели?
А у МАУ 4 борта 777 на рейсах когда ? с 1-го апреля ????? А как обстоят дела с сертификацией , вводом в эксплуатацию, набором экипажей ( переучиванием), тренировками , налетом КВС на более коротких рейсах, технарями и т.д. и т.п.

Дневной Париж) тоже смешно , т.к. AIR FRANCE на свои рейсы ставить A319 (все мы понимаем о транзите)

Барселона ---- Там рынок уже делили и не раз , а лето регулярка МАУ , РОЗА , Вуэлинг с Жу + чартер АЗУР этого будет достаточно . МАУ проще на классике и 800 по 600 евро барселону продавать .

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 17:33
KKS
Olek писав: 03 лютого 2018, 16:21 Когда уже первый 777 прилетит? Куда первый рейс, известно? С сертификацией вопрос решили?
За годину до тачдауну дізнаємось. Це ж МАУ.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 19:38
Kibeee
niagara писав: 03 лютого 2018, 17:21
Valdemar писав: 03 лютого 2018, 15:19
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 13:51 Флоту вистачить.
4 777 - повністю стають на Нью-Йорк, Пекін, Бангкок і частково вечірній Тель-Авів.
4 767 - Торонто, Коломбо, Делі, Санья, частково денний Париж, частково денний і вечірній Тель-Авів.
3 класика ще літатимуть до кінця року.
+ поповнення флоту на 4-5 737-800 і 2 EMB-190.
А планы с Барселоной на 767? Не захотели?
А у МАУ 4 борта 777 на рейсах когда ? с 1-го апреля ????? А как обстоят дела с сертификацией , вводом в эксплуатацию, набором экипажей ( переучиванием), тренировками , налетом КВС на более коротких рейсах, технарями и т.д. и т.п.

Дневной Париж) тоже смешно , т.к. AIR FRANCE на свои рейсы ставить A319 (все мы понимаем о транзите)

Барселона ---- Там рынок уже делили и не раз , а лето регулярка МАУ , РОЗА , Вуэлинг с Жу + чартер АЗУР этого будет достаточно . МАУ проще на классике и 800 по 600 евро барселону продавать .
Судя по этой графике, для МАУ Франция очень существенный рынок (особенно беря во внимание что по сути там только сидит Париж из Киева (Ницца минимальные объемы).

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 20:34
LWIEV
А що в грудні в Бішкеку сталося? Я пропустив якось.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 21:35
maxgalkov
Olek писав: 03 лютого 2018, 16:21 Когда уже первый 777 прилетит? Куда первый рейс, известно? С сертификацией вопрос решили?
Мав прибути вже, з 23 січня по 5 лютого мали відбуватися тренувальні польоти в Борисполі і 6.02 в перший рейс на Тель-Авів. Причини затримки мені не відомі.
Можливо прибуде на тижні і з 8 по 17 лютого літатиме по колу в КБП і 18 на ТЛВ або БКК. Це якщо прилетить до 8 числа!
Valdemar писав: 03 лютого 2018, 15:19
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 13:51 Флоту вистачить.
4 777 - повністю стають на Нью-Йорк, Пекін, Бангкок і частково вечірній Тель-Авів.
4 767 - Торонто, Коломбо, Делі, Санья, частково денний Париж, частково денний і вечірній Тель-Авів.
3 класика ще літатимуть до кінця року.
+ поповнення флоту на 4-5 737-800 і 2 EMB-190.
А планы с Барселоной на 767? Не захотели?
Може й хотіли б, але не з існуючим розкладом. В Барселоні стоянка 50 хв, прибирання, яке мало де роблять поза базою. В 70% випадків влітку запізнення на виліт із Барси, втрачається слот - новий чекають від 30 до 90 хвилин - в результаті пакси запізнюються на вечірню хвилю в Києві.
Натомість в Парижі стоянка близько 2 годин, часу для розвороту вдосталь. 767 вдень до Парижа виставлятимуть по понеділках і четвергах.
Звісно, можуть виникати заминки і тоді 767 справді можуть загнати будь-куди, де його приймуть.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 22:05
maxgalkov
LWIEV писав: 03 лютого 2018, 20:34 А що в грудні в Бішкеку сталося? Я пропустив якось.
18.12 коли Київ замітало снігом і були масові затримки в Борисполі. Рейс Київ-Алмати мав полетіти о 19:15. Пасажирів вчасно посадили і пристебнули. Поки чекали вильоту, капітан уже роздавав вай-фай з капітанського телефону. Казахи вельми специфічні пасажири, неперплячі. Вилетіли лише о 23:45!
Долетіли до Алмати вранці - там туман, не приймають, покрутилися і пішли на запасний у Бішкек.
Приземлилися у Бішкеку, зарулювали на стоянку, а до літака ніхто не під'їжджає. Простояли ще ТРИ!!! години доки наземні служби подали трап. Випускати пасажирів в термінал не дозволили. В першу чергу другий пілот кинувся годувати і поїти собаку в вантажному відсіку. Капітан же мусив стрімголов їхати в місто і знімати в банках кількадесят тисяч доларів готівки, щоб оплатити заправку літака, бо приймати капітанську картку служби аеропорту відмовилися.
В той же час змінний екіпаж, що чекав на літак у Алмати бусиком вирушив до Бішкека, адже у першого екіпажа робочий час закінчився. Кілька годин змінний екіпаж маринували на Казахо-Киргизькому кордоні - хто, куди й навіщо...
В результаті, літак таки заправили за готівку. Через 8!!! годин після посадки у Бішкеку прибулий змінний екіпаж перегнав літак з пасажирами, які весь час сиділи в літаку і першим екіпажем в Алмати. Висадили пасажирів і екіпаж на відпочинок. І полетіли на Київ з 13,5-годинною затримкою...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 03 лютого 2018, 22:25
Valdys
Про таке якраз і нада в усіх новинах говорити, підключаючи iata

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 04 лютого 2018, 08:51
jurkok
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 22:05
LWIEV писав: 03 лютого 2018, 20:34 А що в грудні в Бішкеку сталося? Я пропустив якось.
В той же час змінний екіпаж, що чекав на літак у Алмати бусиком вирушив до Бішкека, адже у першого екіпажа робочий час закінчився. Кілька годин змінний екіпаж маринували на Казахо-Киргизькому кордоні - хто, куди й навіщо...
В результаті, літак таки заправили за готівку. Через 8!!! годин після посадки у Бішкеку прибулий змінний екіпаж перегнав літак з пасажирами, які весь час сиділи в літаку і першим екіпажем в Алмати. Висадили пасажирів і екіпаж на відпочинок. І полетіли на Київ з 13,5-годинною затримкою...
Дурдом. Співчуваю екіпажу і пасажирам. Такий стрес пережили.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 04 лютого 2018, 10:26
AleksLes
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 22:05 . Кілька годин змінний екіпаж маринували на Казахо-Киргизькому кордоні - хто, куди й навіщо...
Ну з казахсько-киргизськім кордоном, це не про МАУ.
В них там останні пару місяців якісь розбірки (один кирг політик щось сказав не дуже приємне про казахстан, і почалося), там всіх затримують

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 04 лютого 2018, 10:50
Kibeee
AleksLes писав: 04 лютого 2018, 10:26
maxgalkov писав: 03 лютого 2018, 22:05 . Кілька годин змінний екіпаж маринували на Казахо-Киргизькому кордоні - хто, куди й навіщо...
Ну з казахсько-киргизськім кордоном, це не про МАУ.
В них там останні пару місяців якісь розбірки (один кирг політик щось сказав не дуже приємне про казахстан, і почалося), там всіх затримують
Много работая с тем регионом, могу сказать что эта ситуация вполне "нормальная". Казахстан еще ок, а дольше, никогда не знаешь чело до конца ожидать. :?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 04 лютого 2018, 11:30
Kibeee
maxgalkov, зная немного "кухню", не могли бы вы уточнить в каком статусе переговоры по Ташкенту? Много пока разговоров, что должны открыть, но пока ничего не двигается дальше именно разговоров.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 04 лютого 2018, 13:08
Inguri
цікава історія про Бішкек.
Командир роздавав мобільний інтернет? це був такий жест доброї волі?
І на всіх рейсах він має золоту картку з сотнями тисяч баксів?