Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Sentry »

Бекас писав: 18 січня 2022, 23:08 Меньше 100долл.разве дорого за перелет хоть куда?
2300 грн в одну сторону. Было бы в обе - уже б взял :) А за эту цену, опять-таки, скорее возьму ЭйрБалтик, которые точно доставят в Осло, а не за месяц до вылета в высокий сезон скажут "сорри, можем вернуть деньги".
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

Bagach писав: 18 січня 2022, 23:10
Бекас писав: 18 січня 2022, 23:08 Меньше 100долл.разве дорого за перелет хоть куда?
Для фанатов билетов по 9 евро - это астрономическая сумма. Как говорит уважаемый AZP, для билета по 100 баксов надо быть в списке Форбс. :)
Так сервіс все одно на рівні авіакомпаній за 9 євро. Я ще б зрозумів якби сервіс був на рівні тих же туркішів, а так економ-клас що у МАУ, що у Райанів чи Візз нічим не відрізняється.
А нові правила ручної поклажі МАУ особисто для мене гірші ніж у лоукостів. Навіть за пакет з дюті фрі треба доплатити або трамбувати його в рюкзак)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Glucker писав: 18 січня 2022, 23:27
Bagach писав: 18 січня 2022, 23:10
Бекас писав: 18 січня 2022, 23:08 Меньше 100долл.разве дорого за перелет хоть куда?
Для фанатов билетов по 9 евро - это астрономическая сумма. Как говорит уважаемый AZP, для билета по 100 баксов надо быть в списке Форбс. :)
Так сервіс все одно на рівні авіакомпаній за 9 євро. Я ще б зрозумів якби сервіс був на рівні тих же туркішів, а так економ-клас що у МАУ, що у Райанів чи Візз нічим не відрізняється.
А нові правила ручної поклажі МАУ особисто для мене гірші ніж у лоукостів. Навіть за пакет з дюті фрі треба доплатити або трамбувати його в рюкзак)
В аэропорту к стойкам МАУ тоже нужно стоять час в очереди, посольку на двух стойках обслуживаются 15 рейсов? Это я еще не говорю о бизнес-классе, в который можно получить апгрейд даже после покупки акционного эконома.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

Bagach писав: 18 січня 2022, 23:42 В аэропорту к стойкам МАУ тоже нужно стоять час в очереди, посольку на двух стойках обслуживаются 15 рейсов? Это я еще не говорю о бизнес-классе, в который можно получить апгрейд даже после покупки акционного эконома.
Не літав МАУ після початку цього всього ковідобєсія, тому не маю можливості порівняти час у черзі до стійки реєстрації. У Борисполі та Львові стояв точно менше години, не виключаю варіанту того що вчасно приїжджав в аеропорт, або мені просто пощастило.
Враховуючи те, що у МАУ стійки реєстрації для економу спільні для регулярки, то припускаю що у Борисполі там подібний треш може творитися.
Bagach писав: 18 січня 2022, 23:42 Это я еще не говорю о бизнес-классе, в который можно получить апгрейд даже после покупки акционного эконома.
Зараз мова про економ. Давайте не порівнювати непорівнюване.

UPD.: У МАУ, до речі, простору для ніг в економі навіть трохи менше ніж у лоукостів із-за того що передні ряди розташовані з більшим кроком.
Востаннє редагувалось 19 січня 2022, 00:07 користувачем Glucker, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Зараз мова про економ. Давайте не порівнювати непорівнюване.
Якраз порівнюване. Економ МАУ можна апгрейдити до бізнесу. У лоукостів взагалі немає бізнес-класу.
Востаннє редагувалось 19 січня 2022, 00:27 користувачем Bagach, всього редагувалось 2 разів.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

Bagach писав: 19 січня 2022, 00:07
Зараз мова про економ. Давайте не порівнювати непорівнюване.
Якраз порівнюване. Економ МАУ можна апгрейдити до бізнесу. У лоукостів немає бінес-класу.
У разі апгрейду економ-класу МАУ до бізнес порівнювати можна з бізнес-класом Туркішів, Люфтганзи, чи будь-якої іншої а/к, у яких є бізнес-клас. А якщо у Райана немає бізнес-класу, то і порівнювати у даному випадку можна тільки економ-класи обох а/к.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Ну якщо вже так, то економ за 100 баксів купує більш пристойна публіка. Принаймні, коли я літав навіть за лоукост-тарифами МАУ з ціною 1500-2500 грн. RT, то ніхто з пасажирів не знімав шкарпетки і не ходив до туалету босоніж. :)
Аватар користувача
dtm
Airbus A340
Повідомлень: 720
З нами з: 04 лютого 2019, 17:13
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення dtm »

Bagach писав: 19 січня 2022, 00:14 Ну якщо вже так, то економ за 100 баксів купує більш пристойна публіка. Принаймні, коли я літав навіть за лоукост-тарифами МАУ з ціною 1500-2500 грн. RT, то ніхто з пасажирів не знімав шкарпетки і не ходив до туалету босоніж. :)
Відчувається що чоловік знає толк в публіці )
А що знімає з себе перед походом в туалет публіка що літає на джетах? )))
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

dtm писав: 19 січня 2022, 00:18
Bagach писав: 19 січня 2022, 00:14 Ну якщо вже так, то економ за 100 баксів купує більш пристойна публіка. Принаймні, коли я літав навіть за лоукост-тарифами МАУ з ціною 1500-2500 грн. RT, то ніхто з пасажирів не знімав шкарпетки і не ходив до туалету босоніж. :)
Відчувається що чоловік знає толк в публіці )
А що знімає з себе перед походом в туалет публіка що літає на джетах? )))
Я ще не доріс до джетів. Тому не знаю.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

Bagach писав: 19 січня 2022, 00:14 Ну якщо вже так, то економ за 100 баксів купує більш пристойна публіка. Принаймні, коли я літав навіть за лоукост-тарифами МАУ з ціною 1500-2500 грн. RT, то ніхто з пасажирів не знімав шкарпетки і не ходив до туалету босоніж. :)
Так і Райани продають квитки по вартості 300+ євро в залежності від попиту.
А багато людей ходили на тому єдиному рейсі Райана, на якому Ви летіли, босоніж у туалет?)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

А багато людей ходили на рейсах Райана босоніж у туалет?)
Спросите у юзера Антохи.
В моем же случае мне достаточно было "сервиса" в аэропорту и набитого битком салона.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

Bagach писав: 19 січня 2022, 00:34 В моем же случае мне достаточно было "сервиса" в аэропорту
Ну "сервіс" в аеропорті може бути у будь-якої а/к не завжди адневатним. Не знаю як зараз, але раніше було не раз як при посадці на рейси МАУ в Борисполі ходали "цьоця" з хендлінгу і кантуром зважувала ручну поклажу підозрілих для неї пасажирів. До цього лоусокти не додумалися ще.
Bagach писав: 19 січня 2022, 00:34 и набитого битком салона.
Так салон літака і призначений для того, щоб "набивали" в нього пасажирів.
Що трапляється коли салони не "битком набиті", ми бачимо на прикладі відмінених рейсів, у тому числі МАУ у Грузію та Грецію.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Не знаю як зараз, але раніше було не раз як при посадці на рейси МАУ в Борисполі ходали "цьоця" з хендлінгу і кантуром зважувала ручну поклажу підозрілих для неї пасажирів. До цього лоусокти не додумалися ще.
Ну так, правильно делали, ибо нечего тащить баулы в ручную кладь.
У меня самого в Вильнюсе проверили наличие дополнительной ручной клади, и попросили заплатить за нее 15 евро, что я спокойно и сделал. Помню, столько воя было в сети из-за этого правила.
Так салон літака і призначений для того, щоб "набивали" в нього пасажирів.
Що трапляється коли салони не "битком набиті", ми бачимо на прикладі відмінених рейсів, у тому числі МАУ у Грузію та Грецію.
Вы бросаетесь в крайности. Даже летая в экономе МАУ, примерно в половине случаев я сидел без уприающегося в меня локтями соседа. Загрузка салона была процентов 70-80. В лоукостах же биток. Ну 9 евро, понимаю.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Glucker писав: 18 січня 2022, 23:27 А нові правила ручної поклажі МАУ особисто для мене гірші ніж у лоукостів.
які нові правила? 1 piece стандартного розміру в економі - це вже давно
Glucker писав: 19 січня 2022, 00:01
Bagach писав: 18 січня 2022, 23:42 В аэропорту к стойкам МАУ тоже нужно стоять час в очереди, посольку на двух стойках обслуживаются 15 рейсов? Это я еще не говорю о бизнес-классе, в который можно получить апгрейд даже после покупки акционного эконома.
Не літав МАУ після початку цього всього ковідобєсія, тому не маю можливості порівняти час у черзі до стійки реєстрації. У Борисполі та Львові стояв точно менше години, не виключаю варіанту того що вчасно приїжджав в аеропорт, або мені просто пощастило.
Думаю, "година" - це гіпербола. Але дивлячись на черги біля чекінів МАУ (міжнародного) і райана в КБП, + на основі власного досвіду з МАУ і Райаном в КБП, стояти треба 30-40хв, і там, і там. Але якщо немає різниці, навіщо платити більше?

Звичайно, треба дивитися й на інші речі. На мій погляд, якщо летіти з КБП, то різниця між економом МАУ і Райаном мінімальна
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Glucker писав: 19 січня 2022, 00:48 Не знаю як зараз, але раніше було не раз як при посадці на рейси МАУ в Борисполі ходали "цьоця" з хендлінгу і кантуром зважувала ручну поклажу підозрілих для неї пасажирів.
недавно летел райаном из кбп, и ходила тетя, проверяла размер ручной клади + на гейте к некоторьім цеплялись
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Повторюсь, что эконом МАУ ценен тем, что его можно апгрейдить в бизнес.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mmyykkoollaa »

А в чем ценность такого апгрейда? Он у них стоит 100-120 евро за сегмент, нет? Так разница между экономом и бизнесом по Европе - те же 200-250 евро. Т.е. если уже так хочется бизнес - можно просто купить
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

mmyykkoollaa писав: 19 січня 2022, 01:16 які нові правила? 1 piece стандартного розміру в економі - це вже давно
Ну під "новими", я і мав на увазі правила, впроваджені МАУ декілька років тому.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

mmyykkoollaa писав: 19 січня 2022, 01:18 недавно летел райаном из кбп, и ходила тетя, проверяла размер ручной клади + на гейте к некоторьім цеплялись
Ручну поклажу дивилися не тільки на виході на посадку, а і у черзі до стійок реєстрації?
Дивилися тих у кого валізи розміру ручної поклажі чи і рюкзаки теж дивилися?
По мойому досвіду, до рюкзаків завжди відносилися досить лояльно, на відміну від валіз.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

а какая проблема проверок если выполнять правила?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 29 гостей