Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.УткА_в_ТаПкАх писав:Серьезно, не надо переучивать?converj писав:Персонал не надо переучивать....УткА_в_ТаПкАх писав: А какая связь то по двигателям?
Утка, вы или ведите нормальный диалог с людьми, или не отвечайте вообще.
А учат только по движкам?
На 777 персонал давно обучен .
P.S. отвечать я буду так как захочу, свои советы держите при себе.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я тоже самое имел ввиду )AQS писав:Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
хе. Давати пораду не давати порад - прайслесУткА_в_ТаПкАх писав:Серьезно, не надо переучивать?converj писав:Персонал не надо переучивать....УткА_в_ТаПкАх писав: А какая связь то по двигателям?
Утка, вы или ведите нормальный диалог с людьми, или не отвечайте вообще.
А учат только по движкам?
На 777 персонал давно обучен .
P.S. отвечать я буду так как захочу, свои советы держите при себе.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
спасибіSentry писав:Выбирайте эконом. Там появится дальнейший выбор уже только эконом тарифов. Цена, которая отображается в экономе на первом шаге, это минимальная цена из всех эконом тарифов, так что чуда не ждите.MarUnA писав:Вирішила продивитися квитки на кінець літа-початок осені в надії на промо тариф. Іііііі. МАУ поміняли інтерфейс і в упор не бачу стовбця з промо тарифом і тарифом без поклажі. Тільки стовбці з економ і бізнес тарифами. перерила все. Що я роблю не так?
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
згідно http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report
200ER випущено всього 422 штуки,
з двигунами:
GE - 161
PW - 93
RR - 168
але дуже сумнівно що на ринку є достатньо вільних літаків щоб підбирати конкретну модифікацію під персонал
персонал дешевше перевчити\найняти додатковий
думаю МАУ буде прагнути уніфікаціі і брати 200ER, але не через персонал, а через операційні витрати (запасні частини та ін)
200ER випущено всього 422 штуки,
з двигунами:
GE - 161
PW - 93
RR - 168
але дуже сумнівно що на ринку є достатньо вільних літаків щоб підбирати конкретну модифікацію під персонал
персонал дешевше перевчити\найняти додатковий
думаю МАУ буде прагнути уніфікаціі і брати 200ER, але не через персонал, а через операційні витрати (запасні частини та ін)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Першу увагу приділяють тим літакам, у котрих все співпадає і двигуни в тому числі. Тому й вибрали з того, що є вільним із PW. Вони не обирають модифікацію двигуна під персонал, вони уніфікують авіапарк. Ви дивитесь на проблему дуже вузько. Проблема не лише в навчанні персоналу, але й в особливому інструменті та запчастинах, котрі досить дорогі. Якщо ж у вас 8 літаків із майже однаковими двигунами, та запчастини взаємозамінні. До того ж сертифікація на обслуговування двигуна займає час. Якщо у вас не буде змоги зробити це у себе, то потрібно буде відганяти літак на іншу базу, або запрошувати дорогий тех. персонал. А це час та великі кошти.Vitaliy писав:згідно http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report
200ER випущено всього 422 штуки,
з двигунами:
GE - 161
PW - 93
RR - 168
але дуже сумнівно що на ринку є достатньо вільних літаків щоб підбирати конкретну модифікацію під персонал
персонал дешевше перевчити\найняти додатковий
думаю МАУ буде прагнути уніфікаціі і брати 200ER, але не через персонал, а через операційні витрати (запасні частини та ін)
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Утка, а в PSK та PSL хіба не 4 ряди аварійні?УткА_в_ТаПкАх писав:Чисто логически. В 800ке 186 мест, в кило и лиме 215....как они могут совпадать?manjeroke писав:А кто-нибудь в курсе какие ряды аварийные в psk и psl? Они с 800ми совпадают или нет? А то я взял места на 15 ряд, а в последнее время на Баку часто 900ки ставят...
PSK/PSL - 18,19
PSI/PSJ - 15,16
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Десь в мережі були фотки 3го 777 в лівреї мау?
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 139
- З нами з: 01 серпня 2017, 13:50
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А що, другого були?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Другий тільки на днях перелетів під покраску і є точно фото що він в старій лівреї. По борту Азіани поки фоток нуль.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4йAQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Трансаэро - вроде, как не летает, да и какие-то 772 уже порезали, еще в прошлом годуKKS писав:Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4йAQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Трансаеро стоїть в Іспанії на зберіганні. Дані з airfleets
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не враховані чартерні авіалінії. Наприклад, хоч зараз можна взяти в лізинг 777 із PW 4090 у іспанської чартерної компанії Privilege Style. Звичайно потрібно дивитись на стан літака на його чеки. Але сам факт.KKS писав:Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4йAQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Чартер на Хайнань долетался?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронированиеAlександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Сегодня был, а что - последний?Alександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Хорошее по какой стоимости? Вот в чем вопрос.Valdemar писав:Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронированиеAlександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Сьогодні випробував новий маршрут МАУ - з Кракова до Києва. Кілька слів про переліт.
Виліт в 5:30. Це перший рейс з Кракова, тому всі процедури пройшли швидко і без затримки. Приїхав в аеропорт за годину до вильоту. Встиг здати багаж, пройти контроль на безпеку і паспортний контроль за 12 хвилин. Навіть виписали мені запрошення в бізнес лаунж. В Кракові їх два. Один в зоні шенген, інший в none-шенген. Правда на стійці не попередили, що другий зал працює з 11 ранку. Піймав правцівника аеропорту. Він довго перепрошував, навіть хотів мене завести в відкритий зал, але виходити після паспортного контролю було би важко, а може й не можливо. Так що не скористався тим запрошенням. Посадка оголошена вчасно, автобусом підвезли під Е-145. Борт був практично повний. Може були 2-3 місця вільні. Більшість пасажирів - поляки, розмовляли між собою - усі дуже задоволені, що можуть тепер літати з Кракова до Києва прямим рейсом.
Злетіли о 5:30, точно за розкладом. Здивувало, що не замовили деайсінг, бо крила були досить таки добре покриті льодом після нічної стоянки. Але вже через кілька хвилин польоту крила були чисті. Як на такий малий літак досить комфортно в ньому можна почуватися, достатньо місця на ноги. Більшість багажу забрали під трапом в багажне відділення, тому полиці буди не напхані і навіть останні пасажири мали місце на свої речі.
Командир вітав двома мовами - російською і англійською (видно в Дніпроавіа украінськоі не знають ). Правда стюард вже говорив українською. Обидва два стюарди - досить кремезні хлопці, і трохи їм було тісно ходити по такому вузькому і низькому салоні.
В Борисполі були о 7:48. Всі процедури відбулися досить швидко. Тепер сиджу чекаю на рейс до Алмати. На щастя бізнес лаунж в Києві відкритий
Виліт в 5:30. Це перший рейс з Кракова, тому всі процедури пройшли швидко і без затримки. Приїхав в аеропорт за годину до вильоту. Встиг здати багаж, пройти контроль на безпеку і паспортний контроль за 12 хвилин. Навіть виписали мені запрошення в бізнес лаунж. В Кракові їх два. Один в зоні шенген, інший в none-шенген. Правда на стійці не попередили, що другий зал працює з 11 ранку. Піймав правцівника аеропорту. Він довго перепрошував, навіть хотів мене завести в відкритий зал, але виходити після паспортного контролю було би важко, а може й не можливо. Так що не скористався тим запрошенням. Посадка оголошена вчасно, автобусом підвезли під Е-145. Борт був практично повний. Може були 2-3 місця вільні. Більшість пасажирів - поляки, розмовляли між собою - усі дуже задоволені, що можуть тепер літати з Кракова до Києва прямим рейсом.
Злетіли о 5:30, точно за розкладом. Здивувало, що не замовили деайсінг, бо крила були досить таки добре покриті льодом після нічної стоянки. Але вже через кілька хвилин польоту крила були чисті. Як на такий малий літак досить комфортно в ньому можна почуватися, достатньо місця на ноги. Більшість багажу забрали під трапом в багажне відділення, тому полиці буди не напхані і навіть останні пасажири мали місце на свої речі.
Командир вітав двома мовами - російською і англійською (видно в Дніпроавіа украінськоі не знають ). Правда стюард вже говорив українською. Обидва два стюарди - досить кремезні хлопці, і трохи їм було тісно ходити по такому вузькому і низькому салоні.
В Борисполі були о 7:48. Всі процедури відбулися досить швидко. Тепер сиджу чекаю на рейс до Алмати. На щастя бізнес лаунж в Києві відкритий
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Там кто-то гранд получил на покрытия расходов, по завозу туристов.Alександр писав:Хорошее по какой стоимости? Вот в чем вопрос.Valdemar писав:Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронированиеAlександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Гранд от Китайского правительства
Не переживайте в минус не летали. Да и по слухам загрузка рейсов за этот месяц была не плохая
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 63 гостей