Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AQS »

УткА_в_ТаПкАх писав:
converj писав:
УткА_в_ТаПкАх писав: А какая связь то по двигателям?
Персонал не надо переучивать....

Утка, вы или ведите нормальный диалог с людьми, или не отвечайте вообще.
Серьезно, не надо переучивать? :)
А учат только по движкам?
На 777 персонал давно обучен .
P.S. отвечать я буду так как захочу, свои советы держите при себе.
Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення converj »

AQS писав:Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Я тоже самое имел ввиду )
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Ostap »

УткА_в_ТаПкАх писав:
converj писав:
УткА_в_ТаПкАх писав: А какая связь то по двигателям?
Персонал не надо переучивать....

Утка, вы или ведите нормальный диалог с людьми, или не отвечайте вообще.
Серьезно, не надо переучивать? :)
А учат только по движкам?
На 777 персонал давно обучен .
P.S. отвечать я буду так как захочу, свои советы держите при себе.
хе. Давати пораду не давати порад - прайслес :lol:
MarUnA
Airbus A318
Повідомлень: 15
З нами з: 21 травня 2017, 20:55
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення MarUnA »

Sentry писав:
MarUnA писав:Вирішила продивитися квитки на кінець літа-початок осені в надії на промо тариф. Іііііі. МАУ поміняли інтерфейс і в упор не бачу стовбця з промо тарифом і тарифом без поклажі. Тільки стовбці з економ і бізнес тарифами. перерила все. Що я роблю не так?
Выбирайте эконом. Там появится дальнейший выбор уже только эконом тарифов. Цена, которая отображается в экономе на первом шаге, это минимальная цена из всех эконом тарифов, так что чуда не ждите.
спасибі
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Vitaliy »

згідно http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report

200ER випущено всього 422 штуки,
з двигунами:
GE - 161
PW - 93
RR - 168

але дуже сумнівно що на ринку є достатньо вільних літаків щоб підбирати конкретну модифікацію під персонал
персонал дешевше перевчити\найняти додатковий

думаю МАУ буде прагнути уніфікаціі і брати 200ER, але не через персонал, а через операційні витрати (запасні частини та ін)
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AQS »

Vitaliy писав:згідно http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report

200ER випущено всього 422 штуки,
з двигунами:
GE - 161
PW - 93
RR - 168

але дуже сумнівно що на ринку є достатньо вільних літаків щоб підбирати конкретну модифікацію під персонал
персонал дешевше перевчити\найняти додатковий

думаю МАУ буде прагнути уніфікаціі і брати 200ER, але не через персонал, а через операційні витрати (запасні частини та ін)
Першу увагу приділяють тим літакам, у котрих все співпадає і двигуни в тому числі. Тому й вибрали з того, що є вільним із PW. Вони не обирають модифікацію двигуна під персонал, вони уніфікують авіапарк. Ви дивитесь на проблему дуже вузько. Проблема не лише в навчанні персоналу, але й в особливому інструменті та запчастинах, котрі досить дорогі. Якщо ж у вас 8 літаків із майже однаковими двигунами, та запчастини взаємозамінні. До того ж сертифікація на обслуговування двигуна займає час. Якщо у вас не буде змоги зробити це у себе, то потрібно буде відганяти літак на іншу базу, або запрошувати дорогий тех. персонал. А це час та великі кошти.
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

УткА_в_ТаПкАх писав:
manjeroke писав:А кто-нибудь в курсе какие ряды аварийные в psk и psl? Они с 800ми совпадают или нет? А то я взял места на 15 ряд, а в последнее время на Баку часто 900ки ставят...
Чисто логически. В 800ке 186 мест, в кило и лиме 215....как они могут совпадать?
PSK/PSL - 18,19
PSI/PSJ - 15,16
Утка, а в PSK та PSL хіба не 4 ряди аварійні?
Вкладення
0A50CB8B-C997-4CEC-897E-79DECCBEC9CB.png
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення KKS »

Десь в мережі були фотки 3го 777 в лівреї мау?
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення KKS »

Другий тільки на днях перелетів під покраску і є точно фото що він в старій лівреї. По борту Азіани поки фоток нуль.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення KKS »

AQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4й
Вкладення
B772 engine type_age.jpg
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Valdemar »

KKS писав:
AQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4й
Трансаэро - вроде, как не летает, да и какие-то 772 уже порезали, еще в прошлом году
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення KKS »

Трансаеро стоїть в Іспанії на зберіганні. Дані з airfleets
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AQS »

KKS писав:
AQS писав: Естественно нужно переучивать, но здесь вопрос идет по двигателям PW 4000. На 767 МАУ стоят PW4060, а на 777 PW4090. Это практически один и тот же двигатель. Гораздо больше времени и денег (инструменты, обучение, итд) было бы потрачено, если на 777 стоял Rols Royce Trent 800.
Якщо дійсно вибирають з PW то ось з цієї таблички можна приблизно вгадати звідки буде 4й
Не враховані чартерні авіалінії. Наприклад, хоч зараз можна взяти в лізинг 777 із PW 4090 у іспанської чартерної компанії Privilege Style. Звичайно потрібно дивитись на стан літака на його чеки. Але сам факт.
Вкладення
Privilege_777.jpg
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Alександр »

Чартер на Хайнань долетался?
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Valdemar »

Alександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронирование
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення converj »

Alександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Сегодня был, а что - последний?
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Alександр »

Valdemar писав:
Alександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронирование
Хорошее по какой стоимости? Вот в чем вопрос.
Аватар користувача
jurkok
A380
Повідомлень: 1066
З нами з: 07 квітня 2009, 14:18
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення jurkok »

Сьогодні випробував новий маршрут МАУ - з Кракова до Києва. Кілька слів про переліт.

Виліт в 5:30. Це перший рейс з Кракова, тому всі процедури пройшли швидко і без затримки. Приїхав в аеропорт за годину до вильоту. Встиг здати багаж, пройти контроль на безпеку і паспортний контроль за 12 хвилин. Навіть виписали мені запрошення в бізнес лаунж. В Кракові їх два. Один в зоні шенген, інший в none-шенген. Правда на стійці не попередили, що другий зал працює з 11 ранку. Піймав правцівника аеропорту. Він довго перепрошував, навіть хотів мене завести в відкритий зал, але виходити після паспортного контролю було би важко, а може й не можливо. Так що не скористався тим запрошенням. Посадка оголошена вчасно, автобусом підвезли під Е-145. Борт був практично повний. Може були 2-3 місця вільні. Більшість пасажирів - поляки, розмовляли між собою - усі дуже задоволені, що можуть тепер літати з Кракова до Києва прямим рейсом.
Злетіли о 5:30, точно за розкладом. Здивувало, що не замовили деайсінг, бо крила були досить таки добре покриті льодом після нічної стоянки. Але вже через кілька хвилин польоту крила були чисті. Як на такий малий літак досить комфортно в ньому можна почуватися, достатньо місця на ноги. Більшість багажу забрали під трапом в багажне відділення, тому полиці буди не напхані і навіть останні пасажири мали місце на свої речі.
Командир вітав двома мовами - російською і англійською (видно в Дніпроавіа украінськоі не знають ;) ). Правда стюард вже говорив українською. Обидва два стюарди - досить кремезні хлопці, і трохи їм було тісно ходити по такому вузькому і низькому салоні.
В Борисполі були о 7:48. Всі процедури відбулися досить швидко. Тепер сиджу чекаю на рейс до Алмати. На щастя бізнес лаунж в Києві відкритий ;)
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Valdemar »

Alександр писав:
Valdemar писав:
Alександр писав:Чартер на Хайнань долетался?
Пока до марта, а там будет видно. Хотя говорят, что на глубину хорошее бронирование
Хорошее по какой стоимости? Вот в чем вопрос.
Там кто-то гранд получил на покрытия расходов, по завозу туристов.
Гранд от Китайского правительства
Не переживайте в минус не летали. Да и по слухам загрузка рейсов за этот месяц была не плохая
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 63 гостей