Возможно долгосрочный договор аренды офиса без права расторжения, с обязательствами его содержания....
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ну если они на столько лет заплатили вперёд аренду, то с горем по палам почти понятно, в чём я что-то очень сомневаюсь и то в таких ситуациях можно часто что-то решить...ABC писав: ↑16 червня 2021, 10:34Возможно долгосрочный договор аренды офиса без права расторжения, с обязательствами его содержания....
а про договор, а что бы те сделали, ну если они бы его нарушили, в суд подали, в какой ?!
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Офис это не представительство.ABC писав: ↑16 червня 2021, 10:34Возможно долгосрочный договор аренды офиса без права расторжения, с обязательствами его содержания....
Представительство - это люди - директор, трудовая, печать в кармане, счет в банке. А офис может быть а может и не быть.
Что понять суть - нужно смотреть законы той страны где представительство, что там по процедурам открытия - закрытия.
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Можливо, примусове розкидування пасажирів по салону дійшло і до МАУ. Причому без урахування дітей у бронюванні.
Нас зареєстрували на завтрашній рейс - місця 14А, 16А та 18А. Відмінив реєстрацію і тут же зробив її ще раз - ті самі місця. У бронюванні є дитина. Написав у месенджер прохання "будь ласка, поміняйте таким чином, щоб вона була з кимось із батьків".
Fly UIA
Andrii ,вітаємо.Зміна місця, наданого автоматично, здійснюється за додаткову плату.
You sent Today at 11:27 AM
дитина 8 років
Fly UIA sent Today at 11:39 AM
Ми розуміємо, але зміна місць платна. Спробуйте на борту літака домовитись з пасажирами. Дякуємо за порозуміння.
99% що помінятися не буде проблемою, але з таким у МАУ ще не зіштовхувався. Сподіваюся, це просто якась технічна нестиковка і некомпентність оператора підтримки.
Плюс автоматична реєстрація на рейс МАУ відбулася без мене після того, як зареєструвався на перший переліт з цього бронювання на сайті Рози Вітрів. Можливо, і це якось вплинуло
===============
UPD. Кажуть у підтримці, що це не примусове розкидання, а немає місць поруч.
"Ми перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.Автоматична система розсадки пасажирів МАУ надає місця поруч (при наявності вільних місць) пасажирам, чия подорож оформлена одним бронюванням. Пасажирам доступний вибір будь-якого місця у салоні літака, через що місця, що знаходяться поряд, можуть бути зайняті."
Нас зареєстрували на завтрашній рейс - місця 14А, 16А та 18А. Відмінив реєстрацію і тут же зробив її ще раз - ті самі місця. У бронюванні є дитина. Написав у месенджер прохання "будь ласка, поміняйте таким чином, щоб вона була з кимось із батьків".
Fly UIA
Andrii ,вітаємо.Зміна місця, наданого автоматично, здійснюється за додаткову плату.
You sent Today at 11:27 AM
дитина 8 років
Fly UIA sent Today at 11:39 AM
Ми розуміємо, але зміна місць платна. Спробуйте на борту літака домовитись з пасажирами. Дякуємо за порозуміння.
99% що помінятися не буде проблемою, але з таким у МАУ ще не зіштовхувався. Сподіваюся, це просто якась технічна нестиковка і некомпентність оператора підтримки.
Плюс автоматична реєстрація на рейс МАУ відбулася без мене після того, як зареєструвався на перший переліт з цього бронювання на сайті Рози Вітрів. Можливо, і це якось вплинуло
===============
UPD. Кажуть у підтримці, що це не примусове розкидання, а немає місць поруч.
"Ми перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.Автоматична система розсадки пасажирів МАУ надає місця поруч (при наявності вільних місць) пасажирам, чия подорож оформлена одним бронюванням. Пасажирам доступний вибір будь-якого місця у салоні літака, через що місця, що знаходяться поряд, можуть бути зайняті."
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Думаю, действительно много факторов. Если бы разбрасывали абсолютно случайно, то вряд ли была бы такая тенденция. Оператор службы поддержки явно не знал, что делать в такой ситуации и не понимал в чем проблема. Хотя ранее, до ковида, мне МАУ уже иногда выдавали места не рядом для пассажиров в одной брони, и поменять через поддержку бесплатно тогда было не проблемой.
Места не рядом в моем случае выдавались только если до этого я уже отменял бронь, и только одно из мест выданных в прошлую попытку регистрации было занято.
Места не рядом в моем случае выдавались только если до этого я уже отменял бронь, и только одно из мест выданных в прошлую попытку регистрации было занято.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Или пока просто не признают, что поменяли правила.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
"Немає місць поруч", але пропонують змінити за гроші? В принципі, може воно й так - місця біля вікна, звичайно, більш "цінні". Якщо ви реєструвалися в кінці, то таке може бутиPandaFly писав: ↑18 червня 2021, 11:58 Можливо, примусове розкидування пасажирів по салону дійшло і до МАУ. Причому без урахування дітей у бронюванні.
Нас зареєстрували на завтрашній рейс - місця 14А, 16А та 18А. Відмінив реєстрацію і тут же зробив її ще раз - ті самі місця. У бронюванні є дитина. Написав у месенджер прохання "будь ласка, поміняйте таким чином, щоб вона була з кимось із батьків".
Fly UIA
Andrii ,вітаємо.Зміна місця, наданого автоматично, здійснюється за додаткову плату.
You sent Today at 11:27 AM
дитина 8 років
Fly UIA sent Today at 11:39 AM
Ми розуміємо, але зміна місць платна. Спробуйте на борту літака домовитись з пасажирами. Дякуємо за порозуміння.
99% що помінятися не буде проблемою, але з таким у МАУ ще не зіштовхувався. Сподіваюся, це просто якась технічна нестиковка і некомпентність оператора підтримки.
Плюс автоматична реєстрація на рейс МАУ відбулася без мене після того, як зареєструвався на перший переліт з цього бронювання на сайті Рози Вітрів. Можливо, і це якось вплинуло
===============
UPD. Кажуть у підтримці, що це не примусове розкидання, а немає місць поруч.
"Ми перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.Автоматична система розсадки пасажирів МАУ надає місця поруч (при наявності вільних місць) пасажирам, чия подорож оформлена одним бронюванням. Пасажирам доступний вибір будь-якого місця у салоні літака, через що місця, що знаходяться поряд, можуть бути зайняті."
Насправді, це досить просто перевірити - просто зайти і спробувати зміну місць в керуванні бронюванням. І якщо є принаймні 2 місця поруч, тобто дитина може сидіти з одним з батьків, то це абсолютне неприйнятно
Наскільки я знаю, ніяких правил ІАТА щодо місця для дитини поряд з батьками немає. Але, мені здається, авіакомпанії дітей окремо ніколи не садять. Навіть райан (хоча вони змушують платити за місце для одного з батьків). Причина проста: якщо з дитиною щось трапиться (варіантів безліч, гарячий чай на себе переверне чи хтось з сусідніх пассажирів буде вести себе неправильно щодо дитини), то авіакомпаніє може легко стати одним з відповідальних і попаде на гроші значно більші, ніж 5 євро. Навіть якщо міць поряд немає, авіакомпанії, звичайно, міняють місце новому пассажиру і видають йому новий посадковий при виході на посадку.
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
mmyykkoollaa для зміни місць треба відміняти реєстрацію, не хочу це робити ще раз, перша спроба відміни і повторної реєстрації дала ті самі місця.
Але за підказку дякую, я просто почав "купувати" квиток на цей же рейс з вибором місця і побачив схему салону - є вільні місця поруч у 6, 11, 12, 13 і 26 рядах. 12 - аварійний, туди з дитиною не можна. 6 - місця дороже, ніж у 14-18, тому можна пояснити бажанням авіакомпанії заробити на цих місцях. Чому не посадили у 11, 13 або 26 - загадка.
Думаю, що завтра на стійці це питання вирішиться, або просто поміняюся з сусідами.
Неприємно було зіштовхнутися з некомпетентністю і нещирістю підтримки, але якось переживу. Якщо завтра на стійці щось таке ж некомпетентне почую, то напишу пост про ситуацію на Фейсбуці і тегну МАУ. Хоч і не хочеться робити хайп, бо дуже добре ставлюся до цієї компанії, до цього неодноразово мали позитивний досвід з ними.
P.S. Перепрошую, якщо скріншоти якось некоректно додав
Але за підказку дякую, я просто почав "купувати" квиток на цей же рейс з вибором місця і побачив схему салону - є вільні місця поруч у 6, 11, 12, 13 і 26 рядах. 12 - аварійний, туди з дитиною не можна. 6 - місця дороже, ніж у 14-18, тому можна пояснити бажанням авіакомпанії заробити на цих місцях. Чому не посадили у 11, 13 або 26 - загадка.
Думаю, що завтра на стійці це питання вирішиться, або просто поміняюся з сусідами.
Неприємно було зіштовхнутися з некомпетентністю і нещирістю підтримки, але якось переживу. Якщо завтра на стійці щось таке ж некомпетентне почую, то напишу пост про ситуацію на Фейсбуці і тегну МАУ. Хоч і не хочеться робити хайп, бо дуже добре ставлюся до цієї компанії, до цього неодноразово мали позитивний досвід з ними.
P.S. Перепрошую, якщо скріншоти якось некоректно додав
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не нужно ничего отменять. Там есть пункт поменять места
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
У мене таке було. Скасував реєстрацію, наступного дня зареєструвався знову і місця були поруч
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
У IATA нет никаких правил. А вот насчёт рассаживания - скажите это американским АК, которые отсаживают двух летних детей и хотят чтобы они летели в маске...mmyykkoollaa писав: ↑18 червня 2021, 13:30
Наскільки я знаю, ніяких правил ІАТА щодо місця для дитини поряд з батьками немає. Але, мені здається, авіакомпанії дітей окремо ніколи не садять. Навіть райан (хоча вони змушують платити за місце для одного з батьків). Причина проста: якщо з дитиною щось трапиться (варіантів безліч, гарячий чай на себе переверне чи хтось з сусідніх пассажирів буде вести себе неправильно щодо дитини), то авіакомпаніє може легко стати одним з відповідальних і попаде на гроші значно більші, ніж 5 євро. Навіть якщо міць поряд немає, авіакомпанії, звичайно, міняють місце новому пассажиру і видають йому новий посадковий при виході на посадку.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Відправив у месенджер підтримки скріни схеми салону з вільними місцями поруч - зробили заміну, вже маю нові посадкові.
Дивна ситуація, але добре, що все добре закінчилося.
Дякую всім за підказки! І за інформацію, що немає норм ІАТА щодо бронювань батьки+діти, бо я збирався їх шукати
Дивна ситуація, але добре, що все добре закінчилося.
Дякую всім за підказки! І за інформацію, що немає норм ІАТА щодо бронювань батьки+діти, бо я збирався їх шукати
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Они уже оперативно отвечают в Мессенджере?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
американские АК это ещё те ребята... они Вам скажут что посадили с ребенком в разных частях салона ради Вашей и ребенка безопасности.mmyykkoollaa писав: ↑18 червня 2021, 16:36реально? это круто. И странно, тк именно в Штатах размеры компенсаций по цивильным кейсам астрономические
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Від питання до відповіді пройшло 12 хв. Це було біля 11 ранку.
Пару місяців тому питав їх у 9 вечора, чому промо-код не проходить (також було бронювання Роза+МАУ, виявилося, що їхні промокоди дійсні лише на власні рейси), то прийшла відповідь "вітаємо. Ми працюємо з 8:00 до 20:00 сім днів на тиждень. Будь ласка, зверніться до нас за консультацією у вказаний вище час"
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ответ на перенос даты вылета был получен через 25 часов, еще через 30 часов пришла ссылка на оплату разницы в тарифах. Делал через сайт на этой неделе.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Кто там говорил, что "шенген" никому из туристов не нужен?
Нужен, еще и как. Просто не все "ноют" об этом.
МАУ на 767-м в полетели в Афины.
Нужен, еще и как. Просто не все "ноют" об этом.
МАУ на 767-м в полетели в Афины.
https://www.facebook.com/flyuia.ua/Скучили за мандрівками? Ми - теж! Ще більше скучили за мандрівками на море?
Тоді у нас прекрасна новина. Ми відновили перельоти до Греції, аеропорт Афіни.
Літаємо із Києва щовівторка, щочетверга та щоп'ятниці ✈
Сьогодні з радістю доставили першим рейсом після тривалої перерви 285 пасажирів. Охочих будо так багато, що полетіли нашим улюбленим Боїнг 767. І ми прекрасно розуміємо, бо літо - час відпочивати. А надто, коли Європа потроху знову відкривається, все довкола оживає.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
767, но только 3 раза в неделю. А раньше бывало по 2 рейса в день. Непонятно, насколько такой спрос стабилен, а не единичный случай.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 46 гостей