Немножко в степь МАУ.
Что-то не то у них с компенсацией в случае задержки багажа.
Несколько цитат. Пункт 1.1 Правил перевозки:
1.1. Ці Правила розроблені з урахуванням вимог Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень, вчинена 28 травня 1999 року в місті Монреалі (Монреальська Конвенція), Загальних умов перевезень пасажирів і багажу, встановлених Міжнародною асоціацією повітряного транспорту ("General Conditions of Carriage (passenger and baggage)", IATA), та резолюцій і рекомендованої практики Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), правил, що стосуються організації та порядку ведення комерційної діяльності, пов’язаної з міжнародними та внутрішніми повітряними перевезеннями за місцем їх здійснення.
Пункт 18.1 ограничивает ответственность АК смехотворными 50 долл:
18.1. Компенсація за затримку у перевезенні багажу встановлюється виходячи з необхідності забезпечити пасажира засобами першої потреби. У будь-якому разі така компенсація обмежується сумою 50 доларів США (або еквівалентом в іншій валюті).
Что прямо противоречит Монреальской Конвенции, на которую ссылается пункт 1.1, а именно Статье 22, пункту 2:
2. In the carriage of baggage, the liability of the carrier in the case of destruction, loss, damage or delay is limited to 1 000 Special Drawing Rights for each passenger unless the passenger has made, at the time when the checked baggage was handed over to the carrier, a special declaration of interest in delivery at destination and has paid a supplementary sum if the case so requires. In that case the carrier will be liable to pay a sum not exceeding the declared sum, unless it proves that the sum is greater than the passenger’s actual interest in delivery at destination.
1000 SDR это примерно 1400 долл на текущий момент.
Почему я этим вообще заинтересовался? Прочитал вот такую историю, связанную с Люфтганзой:
https://loyaltylobby.com/2018/08/12/com ... ll-amount/