Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А кто-нибудь знает, какой бизнес-лаунж использует МАУ в аэропорту Дубая?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
МАУ использует бизнес зал расположенный между 8 и 9 гейтами аэропортаAlександр писав:А кто-нибудь знает, какой бизнес-лаунж использует МАУ в аэропорту Дубая?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Україна отримала 1 Категорію FAA
19 вересня 2013 року Державна авіаційна служба України отримала ноту від Посольства США, в якій повідомляється, що Україна отримала 1 категорію FAA (ФАА – Федеральної Авіаційної Адміністрації США).
Відтепер українські перевізники мають можливість значно розширити географію польотів та відкрити рейси до міст США без обмежень частот.
Рішення ФАА, яке відносить Україну до Категорії 1 Програми IASA, базується на результатах аудиту, згідно з яким Державна авіаційна служба України відповідає всім нормам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО).
«Федеральна Авіаційна Адміністрація США визнала значний прогрес в сфері авіаційної безпеки в Україні та створення прозорої системи управління авіаційною галуззю. Державною авіаційною службою України завершено складну і тривалу роботу з повернення України до 1 Категорії ФАА, яка надасть можливість розширити географію польотів українських перевізників до Сполучених Штатів Америки та спростити дозвільні процедури в Канаду, Японію, Австралію», - зазначає Голова Державіаслужби Украни Анатолій Антонович Колісник.
Як відомо, після проведення у 2004 році аудиту ФАА, через виявлені невідповідності міжнародним вимогам ІКАО в квітні 2005 року Україну було переведено до Категорії 2 Програми IASA, а всім українським авіакомпаніям було заборонено відкривати нові рейси до США, використовувати додаткові літаки та/або збільшувати частоту на маршрутах, що вже існували на момент завершення аудиту, а також укладати договори code-share з американськими авіакомпаніями, доки Категорію не буде змінено на першу. Протягом всього часу перебування країни у Категорії 2 повітряні судна українських авіакомпаній, які здійснювали рейси до США, підлягали додатковим перевіркам в аеропортах США.
Державною авіаційною службою України у серпні 2011 року у Києві було ініційовано зустріч з представником ФАА, на якій обговорювалися питання проведення технічного аудиту (technical review) та офіційного аудиту, усунення Державіаслужбою України зауважень ФАА та питання загального стану справ безпеки авіації в Україні. За результатами зустрічі представник ФАА позитивно оцінив прогрес Української Сторони.
У серпні 2012 року було проведено технічний аудит Державіаслужби України.
У листопаді 2012 року Українська Сторона отримала звіт за результатами технічного аудиту, у якому зазначалося, що основні критичні невідповідності аудиту 2004 року були усунуті.
У листопаді 2012 року відбувся візит до Києва нового представника ФАА в Росії та країнах СНД пана Елі Т. Хасра (Elie T. Hasr). Під час зустрічі з ним було обговорено низку наступних кроків для переведення України до Категорії 1.
У січні 2013 року проведено консультації з ФАА щодо проекту Плану корегуючих дій за результатами технічного аудиту та інших дій, направлених на повернення України до Категорії 1. Представники ФАА позитивно оцінили кроки Української Сторони, та надали власні коментарі.
У березні 2013 року, з урахуванням пропозицій ФАА, було затверджено План заходів щодо підготовки до аудиту ФАА, з метою переведення України до Категорії 1. Також у квітні 2013 року було проведено консультації щодо залучення у червні цього року консалтингової організації «The Wicks Group» для надання консультацій щодо необхідних заходів для усунення невідповідностей та для оперативного вирішення питань з ФАА.
18 липня в Вашингтоні та 31 липня 2013 року в Києві були проведені зустрічі з керівником підрозділу міжнародних програм та політики паном Джоном Барбагало (John Barbagallo), який відповідає за проведення аудитів за програмою IASA. На зустрічах представниками Державіаслужби було проведено докладну презентацію щодо виконаних заходів з усунення невідповідностей, виявлених при технічному аудиті ФАА у 2012 році. Також до презентації було надано пакет доказової документації, що включала копії конкретних документів, підготовлених для усунення невідповідностей ФАА (сертифікація експлуатантів, підготовка інспекторського складу та документація експлуатантів). За результатами було проведено заключний брифінг з представниками ФАА, на якому відзначено великий обсяг робіт виконаний Державіаслужбою України.
Остаточна перевірка усунення невідповідностей Державної авіаційної служби України представниками ФАА тривала з 29 липня по 2 серпня 2013 року.
Довідково: Відповідно до програми Міжнародного Авіаційного Оцінювання з Безпеки польотів (IASA Program), що розпочалася 24 серпня 1992 року, Федеральна Авіаційна Адміністрація США (ФАА) проводить аудит повноважних органів регулювання цивільної авіації країн, авіакомпанії яких вже здійснюють польоти до США або тільки планують їх розпочати.
Програма IASA має на меті визначити, чи відповідає діяльність повноважного органу регулювання цивільної авіації в частині безпеки польотів, виконання польотів та технічного обслуговування мінімальним міжнародним нормам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) (зокрема, зазначеним у Додатках 1, 6 та 8 Чиказької Конвенції).
19 вересня 2013 року Державна авіаційна служба України отримала ноту від Посольства США, в якій повідомляється, що Україна отримала 1 категорію FAA (ФАА – Федеральної Авіаційної Адміністрації США).
Відтепер українські перевізники мають можливість значно розширити географію польотів та відкрити рейси до міст США без обмежень частот.
Рішення ФАА, яке відносить Україну до Категорії 1 Програми IASA, базується на результатах аудиту, згідно з яким Державна авіаційна служба України відповідає всім нормам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО).
«Федеральна Авіаційна Адміністрація США визнала значний прогрес в сфері авіаційної безпеки в Україні та створення прозорої системи управління авіаційною галуззю. Державною авіаційною службою України завершено складну і тривалу роботу з повернення України до 1 Категорії ФАА, яка надасть можливість розширити географію польотів українських перевізників до Сполучених Штатів Америки та спростити дозвільні процедури в Канаду, Японію, Австралію», - зазначає Голова Державіаслужби Украни Анатолій Антонович Колісник.
Як відомо, після проведення у 2004 році аудиту ФАА, через виявлені невідповідності міжнародним вимогам ІКАО в квітні 2005 року Україну було переведено до Категорії 2 Програми IASA, а всім українським авіакомпаніям було заборонено відкривати нові рейси до США, використовувати додаткові літаки та/або збільшувати частоту на маршрутах, що вже існували на момент завершення аудиту, а також укладати договори code-share з американськими авіакомпаніями, доки Категорію не буде змінено на першу. Протягом всього часу перебування країни у Категорії 2 повітряні судна українських авіакомпаній, які здійснювали рейси до США, підлягали додатковим перевіркам в аеропортах США.
Державною авіаційною службою України у серпні 2011 року у Києві було ініційовано зустріч з представником ФАА, на якій обговорювалися питання проведення технічного аудиту (technical review) та офіційного аудиту, усунення Державіаслужбою України зауважень ФАА та питання загального стану справ безпеки авіації в Україні. За результатами зустрічі представник ФАА позитивно оцінив прогрес Української Сторони.
У серпні 2012 року було проведено технічний аудит Державіаслужби України.
У листопаді 2012 року Українська Сторона отримала звіт за результатами технічного аудиту, у якому зазначалося, що основні критичні невідповідності аудиту 2004 року були усунуті.
У листопаді 2012 року відбувся візит до Києва нового представника ФАА в Росії та країнах СНД пана Елі Т. Хасра (Elie T. Hasr). Під час зустрічі з ним було обговорено низку наступних кроків для переведення України до Категорії 1.
У січні 2013 року проведено консультації з ФАА щодо проекту Плану корегуючих дій за результатами технічного аудиту та інших дій, направлених на повернення України до Категорії 1. Представники ФАА позитивно оцінили кроки Української Сторони, та надали власні коментарі.
У березні 2013 року, з урахуванням пропозицій ФАА, було затверджено План заходів щодо підготовки до аудиту ФАА, з метою переведення України до Категорії 1. Також у квітні 2013 року було проведено консультації щодо залучення у червні цього року консалтингової організації «The Wicks Group» для надання консультацій щодо необхідних заходів для усунення невідповідностей та для оперативного вирішення питань з ФАА.
18 липня в Вашингтоні та 31 липня 2013 року в Києві були проведені зустрічі з керівником підрозділу міжнародних програм та політики паном Джоном Барбагало (John Barbagallo), який відповідає за проведення аудитів за програмою IASA. На зустрічах представниками Державіаслужби було проведено докладну презентацію щодо виконаних заходів з усунення невідповідностей, виявлених при технічному аудиті ФАА у 2012 році. Також до презентації було надано пакет доказової документації, що включала копії конкретних документів, підготовлених для усунення невідповідностей ФАА (сертифікація експлуатантів, підготовка інспекторського складу та документація експлуатантів). За результатами було проведено заключний брифінг з представниками ФАА, на якому відзначено великий обсяг робіт виконаний Державіаслужбою України.
Остаточна перевірка усунення невідповідностей Державної авіаційної служби України представниками ФАА тривала з 29 липня по 2 серпня 2013 року.
Довідково: Відповідно до програми Міжнародного Авіаційного Оцінювання з Безпеки польотів (IASA Program), що розпочалася 24 серпня 1992 року, Федеральна Авіаційна Адміністрація США (ФАА) проводить аудит повноважних органів регулювання цивільної авіації країн, авіакомпанії яких вже здійснюють польоти до США або тільки планують їх розпочати.
Програма IASA має на меті визначити, чи відповідає діяльність повноважного органу регулювання цивільної авіації в частині безпеки польотів, виконання польотів та технічного обслуговування мінімальним міжнародним нормам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) (зокрема, зазначеним у Додатках 1, 6 та 8 Чиказької Конвенції).
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А ще отримали право код-шеритись з американськими
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
НЙ? Чикаго?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Правильно що в МАУ новина.... тільки в МАУ буде куча 767... так сказати "без роботи"
ЕТОПС, теж можна таким же чином "пришвидшити"?
ЕТОПС, теж можна таким же чином "пришвидшити"?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Позвонил в МАУ узнать их внутренний номер моего эрфрансовского билета на их рейс для онлайн чекина. Поискали, но так и не нашли меня и сказали, что регистрация будет возможна только в аэропорту.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Товарищи!!!
Подскажите, пожалуйста, если мне изменили время вылета с 19:10 на 19:40, я могу требовать что бы мне пере бронировали рейс на более ранний, без доплат?
Заранее спасибо!
Подскажите, пожалуйста, если мне изменили время вылета с 19:10 на 19:40, я могу требовать что бы мне пере бронировали рейс на более ранний, без доплат?
Заранее спасибо!
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Нет. Пол часа в авиации - это даже не опоздание.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Всё же, я бы вежливо попросил, обьяснив ситуацию - могут и поменять.
- Glotych
- A380
- Повідомлень: 1737
- З нами з: 14 травня 2011, 11:17
- Звідки: Севастополь (UKS)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
UR-PSK покрасят в стандартные цвета.
Boeing 737 -94XER 36086 2910 UR-PSK Ukraine International ferried 23sep13 KBP-NOW for paint into standard cs
Аж в США красить будут, ближе нет что ли?
PS: Опечатка видно, ушел в NWI.
Boeing 737 -94XER 36086 2910 UR-PSK Ukraine International ferried 23sep13 KBP-NOW for paint into standard cs
Аж в США красить будут, ближе нет что ли?
PS: Опечатка видно, ушел в NWI.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
1841 метр ВПП это нормально для 900ки? (в случае с NWI)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Это Вам подскажут только в самой а/к, псокольку у всех свои правила. Напрмер, customer guidelines British Airways говорят, что при изменении времени вылета (schedule change) до 120 минут, пассажир имеет право перебронировать билет на другую дату, а при изменении больше 120 минут также возможно получить возврат средств. Так что, при изменении даже в пять минут есть возможность поменять рейс или даже дату. Таких guidelines придерживаются и многие другие европейские и американские а/к, но у МАУ будут свои правила, и они могут не разрешать изменения в случае schedule change. Обратитесь к ним в кол центр и уточните - надеюсь, что они пойдут навстречу.VsV писав:Товарищи!!!
Подскажите, пожалуйста, если мне изменили время вылета с 19:10 на 19:40, я могу требовать что бы мне пере бронировали рейс на более ранний, без доплат?
Заранее спасибо!
- Glotych
- A380
- Повідомлень: 1737
- З нами з: 14 травня 2011, 11:17
- Звідки: Севастополь (UKS)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
пустому нормальноKKS писав:1841 метр ВПП это нормально для 900ки? (в случае с NWI)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
У МАУ свои правила....
Они не хотят не возвращать деньги, не перебронировтаь на другой рейс, мол билет невозвратный...промо тариф....
Предложили одно, двоим пассажирам перебронировать бесплатно, а двоим с доплатной 127 евро за человека.
У нас на одном бронировании 4 билета....
Они не хотят не возвращать деньги, не перебронировтаь на другой рейс, мол билет невозвратный...промо тариф....
Предложили одно, двоим пассажирам перебронировать бесплатно, а двоим с доплатной 127 евро за человека.
У нас на одном бронировании 4 билета....
АндрейМ писав:Это Вам подскажут только в самой а/к, псокольку у всех свои правила. Напрмер, customer guidelines British Airways говорят, что при изменении времени вылета (schedule change) до 120 минут, пассажир имеет право перебронировать билет на другую дату, а при изменении больше 120 минут также возможно получить возврат средств. Так что, при изменении даже в пять минут есть возможность поменять рейс или даже дату. Таких guidelines придерживаются и многие другие европейские и американские а/к, но у МАУ будут свои правила, и они могут не разрешать изменения в случае schedule change. Обратитесь к ним в кол центр и уточните - надеюсь, что они пойдут навстречу.VsV писав:Товарищи!!!
Подскажите, пожалуйста, если мне изменили время вылета с 19:10 на 19:40, я могу требовать что бы мне пере бронировали рейс на более ранний, без доплат?
Заранее спасибо!
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
VsV, вы можете требовать полного возврата средств. В частности, если МАУ в этом откажет, и билет был куплен при помощи платежной карты, то можно подать заявление в свой банк на чардж бек (принудительный возврат средств) по причине того, что АК внесла изменения в одностороннем порядке. Шансы на удовлетворение такого заявления очень высокие.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А есть где то прописано что авиакомпания обязано делать в таких случаях, а что нет?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
По факту, при покупке билета, Вы с авиакомпанией заключили договор о перевозке с определенными условиями (дата, время, направление и т.д.). После этого АК в одностороннем порядке вносит изменения в договор. Это является достаточным условием для его расторжения (и соответсвенно полного возврата денег). В колл центре МАУ могут быть и инного мнения, поэтому я упомянул про чардж бек.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 32 гостей