Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Аватар користувача
dtm
Airbus A340
Повідомлень: 720
З нами з: 04 лютого 2019, 17:13
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення dtm »

Ще один позитивний досвід при спілкуванні із службою поідтримки МАУ.
Сьогодні прийшло сповіщення що мій рейс з Бергамо в листопаді скасований. Подорож моя була до Верони тому нічний виліт з Бергамо був ідельним варіантом.
Спершу телефонував 566 з менню другого рівня де запитують про причину звернення натискання цифр від 1 до 4 не давало ніякого ефекту.
Перетелефонував 38 044 581 50 50 уточнили дані бронювання запропонували вилітати з Мальпенси. Я послався на те що Мальпенса від Верони на істотній відстані і попросив переглянути можливість зміни аеропорту вильоту на Венецію. Через Кілька хвилин перетелефонували сказали що така можливість є але найближчий рейс аж в четвер в обід (рейс з Бергамо був в ніч на середу). Зваживиши всі за і проти вирішив залишитись до четверга.
Попросили заповнити заяви про те що пасажири не хочуть летіти з Мальпенси і погоджуються летіти з Венеції по одній на кожного пасажира, та надіслати мейлом дані пасажирів.
Заповнив надіслав отрмав нові квитки в все в межах 45 хвилин від мого першого дзвінка.
Попри те що скасування рейсу не дуже приємна штука і прийдеться на дві ночі довше жити в Італії мій рівень задоволення від роботи служби підтримки МАУ дуже високий , приємно здивований такою оперативністю.
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення andrewcrow »

МАУ вигадала нову розвагу для пасажирів - зареєструйся онлайн та отримай найкраще місце. Якщо з першого разу не вийшло, відміняй реєстрацію та спробуй щє раз. Кількість разів необмежено.
ingeniero
Airbus A320
Повідомлень: 377
З нами з: 10 лютого 2019, 11:07
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення ingeniero »

И в конце концов не факт, что место будет лучше даже после неограниченного количества попыток :)
Такое развлечение стало иметь смысл с конца марта, когда ввели платный выбор мест. Лично я игрался только когда летел с багажом, чтобы посадили вместе. Не понимаю, в чем проблема была дать соседние места, ведь за последнее время летал 6 раз по 3 и 4 пассажира и всегда давали места вместе. И даже в тот раз, когда летел с багажом, было другое бронирование на 3 пассажира и им дали места ABC.
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1702
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення АндрейМ »

dtm писав: 17 вересня 2019, 15:49 задоволення від роботи служби підтримки МАУ дуже високий , приємно здивований такою оперативністю.
Приятно, что вопросы с отменой рейса сотрудники решает более компетентно, чем с изменением конфигурации борта. Каждый раз, когда движется шторка между бизнес и эконом классами, и мое место в первом ряду эконом класса слетает, приходится звонить в колцентр и просить их пересадить меня. Мало того, что я слышу длинный бред о том, что поменялся борт или другую чепуху, так и вернуть мне место является проблемой - надо с кем-то посоветоваться, спросить разрешение и т.д. 203- минут на то, чтобы изменить место! :evil: Почему нельзя делать это автоматически или дать пассажирам менять свободно места в той же ценовой категории онлайн - понятно только МАУ.
Vitos0603
Airbus A320
Повідомлень: 345
З нами з: 11 серпня 2013, 23:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Vitos0603 »

Давно так не сміявся:
«О, МАУ…
Никто, как ты, иметь не может:-)

Я никогда так весело не летал, я должен рассказать об этом миру:-)))

Надо лететь, срочно, без вариантов. Рядом, в европы.
Обычно 6000-7000, но мне же срочно - есть только за 15700.
Плюс 25 баксов за оформление в кассе, плюс 1 процент за денежный перевод, плюс 470 гривен за выбор места - отказать, плюс 1400 за чемодан - отказать - и сейчас важно - это всё за эконом.
Бизнес на этот же рейс - запоминаем - 44600. Еду в Борисполь бесконечных два с половиной часа, чудом успеваю добежать последним до гейта, рейс овербукд, меня бесплатно апргейдят в бизнес.
Сажусь, выдыхаю, оглядываюсь один раз. Потом еще раз. И еще раз.
Понимаю, что не понимаю.
Вы тоже сразу не поймете, но напрягитесь, оно того стоит, обещаю.
Короче.
Овербукнутых они проапргрейдили в бизнес, но, ВНИМАНИЕ - третьм человеком в средний ряд:-)))))
На места В и Е, которые в бизнесе должны быть пустыми!! Ну, вы ж знаете, между креслами в нашем колхозном недобизнесе должно быть пустое кресло- на нем обычно столик стоит, пледики лежат, журнальчики.
В соседнем ряду уже сидела пара - бизнес-мужчина и бизнес-женщина, видно, что у людей все хорошо и полное романтикэ впридачу - шанели, гуччи, сюсю, цьомочки, ручки, пальчики, ушки, ямочки… Оооооо, рье до рьееееен, ооо, рьее до рьееенн.
Но не тут то было, ребятушки.
Между ними сажают чувака килограмм на 130 и за метр девяносто ростом.
Суууукаааа.
У романтикэ начинается истэрикэ.
В буквальном смысле.
Требует старшую. Претензия всего одна: МАУ, вы вообще охуели??? Но не та ту напали - старшая оказывается бывалой. Судя по всему, тоже недавно проапргрейденная. Из проводницы плацкарта. Ледяным, загробным тоном она, глядя на романтикэ как на лобковых вшей, советует им в СЛЕДУЮЩИЙ раз внимательно читать мелкий шрифт перед тем, как покупать билеты. Мол, в исключительных случаях компания имеет полное право вас всех хоть садомировать… Суууукааа… Какой следующий раз??? Да они ж больше никогда, просто никогда, ваше злоебучее МАУ не то, что не купят, а…

Ладно.

Тут бы, конечно, сказать занавес.

Но какое там.

На самом деле настоящая человеческая драма развернулась на предпоследнем ряду бизнес-класса.
Билеты в наш веселый бизнес по 44600 были, помните ж еще, да?
Так вот. Пока в первом ряду старшая публично разъебывала, как бог черепаху, этих несчастных романтикэ, другая проводница, запутавшись, выдала поднос с бизнес-едой не бизнес пассажиру, а проапргрейденному ничтожеству. Которое, гадина, тут же укусило булку и распечатало коробку с маслом, чтобы не просто жрать ЧУЖУЮ бизнес-булку, а еще и мазать ее маслом, понимаете?? Старшая это тоже поняла. Забыв про романтикэ она молнией, молнией метнулась к проапгрейденному, выхватила у того из цепких лап поднос с бизнес-едой, схватила за руку свою облажавшуюся колежанку и уволока ее в сторону кабины пилотов. Но там уже образовалась очередь в туалет из расстроенных романтикэ и проапгрейденных. И старшая приняла единственно верное решение: вынести подчиненный мозги не втихаря, а прилюдно.

Салон затих. Наступил тот момент, когда обычно пишут, что было слышно, как пролетает муха. Но мух в этот раз почему-то. не было, поэтому все, вылупив очи и высунув языки, как загипнотизированные зомбаки слушали шепот старшой в ухо подчиненной о том, что что ж мы теперь блять будем делать у нас блять бизнес-еда была посчитана попорционно и поподносно и теперь изза тебя блять у нас один бизнеспассажир остается без бизнесхавки. Колежанка разумно дала заднюю, что, мол, да, ее бочина, ей и исправлять. Отодвигает старшую, и с фирменной гримасой МАУ, блять, РЕАЛЬНО подходит к несчастном, которому не хватило бизнес-хавки и робко спрашивает, будет ли он есть ту порцию, которую они выцарапали из лап проапргейденного в соседнем ряду. Мол, с ней все нормально, бизнес-хавка не пострадала, просто нет булочки и разорвана упаковка с маслом. Но масло все целое, вы не волнуйтесь.
Суууукааа:-)))

Я думал, у этого бедного небедного дядечки (с часами по цене самолета), которому она все это рассказывала, случится удар. И - надо ж понимать - что к этому моменту весь салон, не моргая пялился на дядю - мол, чем же, чем же это все закончится? Еще чуть чуть, и скандировали бы, как на трибунах: дя-дя! дя-дя!
Но дядечка сначала побагровел, потом посинел, потом еще раз посинел, еще раз - и выдохнул.
Глубоко выдохнул. И отказался.

Вот и вы, когда следующий раз будете покупать билеты МАУ, лучше откажитесь.
С ними, конечно, очень весело. Но и очень стыдно.
А ебаного стыда нам всем и так хватает.
Это ж не булочки.

Пис:-))»
https://www.facebook.com/717848591/post ... 92?sfns=mo
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Tetris »

Это ж не литературный форум. Заччем публиковать здесь художественные произведения?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Sentry »

Написано красиво, с умением! А вот по поводу остального - есть сомнения. То есть конечно могло получится и именно так, но тогда это факап на стольки уровнях, что об экипаже нужно думать в последнюю очередь.

Лично мой опыт в подобных ситуациях был следующим: по 3 сажали только апгрейднутых, бизнес сидел по 2. Об отсутствии питания сообщали заранее, еще до взлета(!), вежливо, объясняя причины (апгрейд в последний момент, дополнительных порций просто нет). Так что возможность описанной в тексте ситуации вызывает вопросы. Не говоря уж о том, что до булки с малом подают орешки :) В более приятных случаях апгрейдили полноценно, с рассадкой по 2 и питанием. Понятно, что все зависит от загрузки и времени, когда принимается решение об апгрейде.

PS. Цена в 1.5к долл в одну сторону это, конечно, за гранью. Хотя если рейс в Ниццу, Париж или Барселону...
Востаннє редагувалось 19 вересня 2019, 11:57 користувачем Sentry, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11277
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mischko »

Справа не в МАУ - будь-який український бізнес такий. От просто будь-який. Є одиничні винятки і то я не впевнений, чи вони довго протримаються конкуруючи з жлоб-сервісом.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Tetris »

Чому тільки український?
Наприклад, проктна контора в Італії взяла з мене додаткових 10 євро при чек-іні тому що за їх правилами,авто треба повернути чистим. Інакше штраф, але можна сплатити 10 євро клиниг-фі. Чим не жлобство і приховування витрат. Особливо враховуючи, що їх парковка не асфальтована і засипана дуже дрібною галькою. Тобто абсолютно чисте авто ти їм ніяк не здаш.

І дуже багато де в українському бізнесі навпаки є додатковий і непоганий сервіс: заправщики на АЗС, ресторани середнього класу у нас круті і т.п.

Я щойно повернувся з відпустки, в якій літав швейцарцями, люфтами та райанами. Ну ти мене вбий, я не можу зрозуміти, як можна порівнювати сервіс авіаліній на європейських маршрутах, якщо ти не літаєш ну дууже часто, потрапляючи періодично в форс-мажори (погода, скасування, затримки).
Зайшов в літак, посидів 2 години, вийшов. Все інше - дрібниці. Наприклад, у люфтів ні за які гроші неможна замовити нормальну їжу, а от райан за 6 євро запропонував мені лазанью, яка була цілком їстівна (так, не з італійського ерсторану, але цілком їстівна).
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Sentry »

Tetris писав: 19 вересня 2019, 12:15 Чому тільки український?
Наприклад, проктна контора в Італії взяла з мене додаткових 10 євро при чек-іні тому що за їх правилами,авто треба повернути чистим. Інакше штраф, але можна сплатити 10 євро клиниг-фі. Чим не жлобство і приховування витрат. Особливо враховуючи, що їх парковка не асфальтована і засипана дуже дрібною галькою. Тобто абсолютно чисте авто ти їм ніяк не здаш.
Имхо, Италия в основном гораздо хуже Украины по сервису. Комбинация двух факторов: расслабленное отношение к жизни и разбалованность туризмом.

В Украине, как по мне, самая большая проблема в малом бизнесе даже не плохой сервис, а непостоянный сервис. Как повезет. Да, есть места с постоянно отличным сервисом, при этом относительно недорогие. Но их нужно найти. А вот в крупном бизнесе очень часто отношение к клиенту как будто "куда ты денешься с подводной лодки", т.е. понимание того, что клиент все равно будет вынужден пользоваться услугами бизнеса какими бы плохими они не были. С этим нужно что-то делать, но для этого нужно иметь сильную и справедливую судебную систему. А реформа судебной системы на данный момент самая провальная из всех. Вернее всего - отсутствует.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11277
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mischko »

Tetris писав: 19 вересня 2019, 12:15 ресторани середнього класу у нас круті
Якраз до них у мене найбільші претензії. Принести гарнір окремо від м'яса - та запросто.
Годину чекати замовлення - вибачте, у нас зараз банкет, гриль було зайнято.


Так, є винятки, але заходячи в український ресторан я очікую якраз такий сервіс, як у автора допису. У МАУ непогані провідники, але вони українці, а українці - дуже погано клієнтоорієнтовані. Ми ще це переживемо, а іноземці в шоці бувають від такого відмороженого ставлення. І це не видресирувати - ці речі з молоком матері, зі словами шкільної вчительки, з відносин між людьми у суспільстві виростають. Ти часто чуєш навколо "перепрошую", "вибачте", "чи не могли б ви будь-ласка"? Та ні, в Україні чеснотою вважається жлобство - уміння вихватити свій кусень, своє місце під сонцем, штовхнути ліктем, "увімкнути окуня" на оточення. Людей вирвали із села/райцентру, перевезли в Київ-Харків. Вони вже не селяни, але міської культури співжиття не набралися. Та й нема в кого набратися - навколо такі самі вчорашні хуторяни з менталітетом - у мене в хаті все добре, а навколо мене хоч потоп. І от серед цих людей МАУ починає набирати п̶р̶о̶в̶і̶д̶н̶и̶к̶і̶в̶ стюардес. Ну а серед кого їх набирати - не серед випускників Печерської гімназії ж. Серед колишніх операціоністок Приватбанку, офіціанток гріль-барів, випускниць педуніверситетів, куди "набирають найгірших, а потім 5 років їх ще додатково псують". Я не занадто негативний?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AlexK »

mischko писав: 19 вересня 2019, 11:57 Справа не в МАУ - будь-який український бізнес такий. От просто будь-який. Є одиничні винятки і то я не впевнений, чи вони довго протримаються конкуруючи з жлоб-сервісом.
А заселення в airbnb-помешкання в Мадриді із доплатою 25 євро, бо після 21:00--це не жлобство?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AlexK »

Vitos0603 писав: 19 вересня 2019, 11:46 Давно так не сміявся:
«О, МАУ…
Никто, как ты, иметь не может:-)
Всегда возникают сомнения в достоверности, когда не указан конкретный рейс (дата, номер, пункт назначения). Ну и главное--что мешало в последний момент купить билет не на рейс МАУ?

P.S. Посмотрел на фейсбук автора этого литературного опуса и увидел там другой блещущий разумом пост о том, что как же это у нас СМИ публикуют новости о погибших военнослужащих, не называя их имён. И в комментах сплошной одобрямс. Будто челу невдомёк, что никто не публикует имён погибших до того, как об этом сообщили родственникам, поэтому первая новость о гибели всегда безымянная. А через пару дней публикуют и имена, и фото. Но чел, видать, их не видит, потому что главное ж развести хайп вокруг собственной глупости.
Востаннє редагувалось 19 вересня 2019, 12:37 користувачем AlexK, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11277
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mischko »

AlexK писав: 19 вересня 2019, 12:30 А заселення в airbnb-помешкання в Мадриді із доплатою 25 євро, бо після 21:00--це не жлобство?
Ну так є букінг і сотні готелів в Мадриді. Приватна особа, яка просто підробляє і часто здає навіть не свою квартиру навряд чи буде сильно перейматись, що ви про нього подумали.
Мова про організацію процесів бізнесом. Вірніше, можливість організації таких процесів в суспільстві, де люди на людей ложили з дитячого садочку.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AlexK »

mischko писав: 19 вересня 2019, 12:34
AlexK писав: 19 вересня 2019, 12:30 А заселення в airbnb-помешкання в Мадриді із доплатою 25 євро, бо після 21:00--це не жлобство?
Ну так є букінг і сотні готелів в Мадриді. Приватна особа, яка просто підробляє і часто здає навіть не свою квартиру навряд чи буде сильно перейматись, що ви про нього подумали.
Мова про організацію процесів бізнесом. Вірніше, можливість організації таких процесів в суспільстві, де люди на людей ложили з дитячого садочку.
У airbnb в Мадриді ледь не скрізь доплата за поселення після 21.00. І це в Мадриді!!!! Де люди вечеряти йдуть опівночі! Тобто 21.00 це взагалі зовсім не пізні години для будь-якого іспанця. І це не приватна особа, яка здає свою квартиру, а квартира спеціально під здачу туристам, тобто це конкретний бізнес--не знаю, чи приватної особи, чи агентства, в яких таких квартир ще точно не одна. Оце реальне жлобство.
Востаннє редагувалось 19 вересня 2019, 12:40 користувачем AlexK, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11277
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mischko »

AlexK писав: 19 вересня 2019, 12:38 У airbnb в Мадриді ледь не скрізь доплата за поселення після 21.00. І це в Мадриді!!!! Де люди вечеряти йдуть опівночі! Тобто 21.00 це взагалі зовсім не пізні години для будь-якого іспанця. Оце реальне жлобство.
Я можу знайти десятки причин, чому люди вважають в Мадриді час після заходу сонця найкращим часом для особистих справ. І поселяти українського чи будь-якого іншого туриста - це відмовляти собі в цьому, а отже треба знайти якийсь компенсатор.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Tetris »

mischko писав: 19 вересня 2019, 12:29
Якраз до них у мене найбільші претензії. Принести гарнір окремо від м'яса - та запросто.
Годину чекати замовлення - вибачте, у нас зараз банкет, гриль було зайнято.

Так, є винятки, але заходячи в український ресторан я очікую якраз такий сервіс, як у автора допису. У МАУ непогані провідники, але вони українці, а українці - дуже погано клієнтоорієнтовані. Ми ще це переживемо, а іноземці в шоці бувають від такого відмороженого ставлення. І це не видресирувати - ці речі з молоком матері, зі словами шкільної вчительки, з відносин між людьми у суспільстві виростають. Ти часто чуєш навколо "перепрошую", "вибачте", "чи не могли б ви будь-ласка"? Та ні, в Україні чеснотою вважається жлобство - уміння вихватити свій кусень, своє місце під сонцем, штовхнути ліктем, "увімкнути окуня" на оточення. Людей вирвали із села/райцентру, перевезли в Київ-Харків. Вони вже не селяни, але міської культури співжиття не набралися. Та й нема в кого набратися - навколо такі самі вчорашні хуторяни з менталітетом - у мене в хаті все добре, а навколо мене хоч потоп. І от серед цих людей МАУ починає набирати п̶р̶о̶в̶і̶д̶н̶и̶к̶і̶в̶ стюардес. Ну а серед кого їх набирати - не серед випускників Печерської гімназії ж. Серед колишніх операціоністок Приватбанку, офіціанток гріль-барів, випускниць педуніверситетів, куди "набирають найгірших, а потім 5 років їх ще додатково псують". Я не занадто негативний?
Занадто.
З Голандії, воно, може, видніше, але я, коли відвідую ресторани та готелі в інших країнах, я не бачу відмінності в сервісі в кращу від України сторону.
Годину чекати замовлення можна будь-де. Так, у нас люди дуже безпосередні, тому, на відміну від німців, які просто вибачаться, скажуть, що у нас банкет. У мене навіть ТРИЧІ було "вибачте, я ніс вам замовлення і впустив його на підлогу тому довелось переробляти".
Жлобства у нас багато, але жлоби, в основному, не йдуть в офіціанти пристойних закладів. У хороших супермаркетах (Сільпо, Гудвайн) навіть касири (найнижча каста) цілком приємні люди.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AlexK »

mischko писав: 19 вересня 2019, 12:40
AlexK писав: 19 вересня 2019, 12:38 У airbnb в Мадриді ледь не скрізь доплата за поселення після 21.00. І це в Мадриді!!!! Де люди вечеряти йдуть опівночі! Тобто 21.00 це взагалі зовсім не пізні години для будь-якого іспанця. Оце реальне жлобство.
Я можу знайти десятки причин, чому люди вважають в Мадриді час після заходу сонця найкращим часом для особистих справ. І поселяти українського чи будь-якого іншого туриста - це відмовляти собі в цьому, а отже треба знайти якийсь компенсатор.
Це бізнес цих людей, а не доброчинність. Купа туристів прибувають ввечері. Так само можна ввести доплату за поселення в обід, бо комусь хочеться поїсти.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

Жлобство это решать за других во сколько они оценивают свое время вечером. Вас силой заставляют у них бронировать и платить за вечернее заселение?)
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11277
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення mischko »

AlexK писав: 19 вересня 2019, 12:42 Це бізнес цих людей, а не доброчинність. Купа туристів прибувають ввечері. Так само можна ввести доплату за поселення в обід, бо комусь хочеться поїсти.
якщо ця доплата не заявлена при бронюванні - це жлобство.
все інше - просто умови користування.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей