Valdys писав:mischko, для чого Вам Чернівці, ви ж у Амстердамі)
до тещі на бануш.
Думаю, що тещі дешевше Вам буде бануш в Амстер привезти, а ніж спецом для Вас рейс влаштовувати
ПС
Раз в тиждень десь в Неаполь рейс запустити можна. Але перед цим його потрібно ну дуже сильно розкрутити та розпіарити. Це максимум... А далі життя покаже.
Хоча сайт МАУ і показує, що в них є підтримка голландської системи онлайн платежів iDeal, мені не вдалось вибрати оплату цією системою.
Довелось платити Мастеркардом.
Це тому, що переліт внутрішній, чи ви не очікуєте від україномовних користувачів голландську картку?
AlexK писав:
Так МАУ и сейчас летает по такой схеме--куча вылетов между 19.00 и 21.00--прилёты по назначению ближе к полуночи и ранние обратные вылеты с прилётом в Киев в 8 утра. Если рейсы длинные (типа Алматы), то и получается, как вы описали.
Такі да, Алікс, тіко по прильоту Лютами о 01.40 літнього розкладу завжди видно повний перон літаків. Але 2-3 з них десь вночі літають... згоден.
Посмотрите на расписание МАУ у них на сайте--там больше десятка рейсов, улетающих в ночь с утренним возвратом.
AlexK писав:
Так МАУ и сейчас летает по такой схеме--куча вылетов между 19.00 и 21.00--прилёты по назначению ближе к полуночи и ранние обратные вылеты с прилётом в Киев в 8 утра. Если рейсы длинные (типа Алматы), то и получается, как вы описали.
Такі да, Алікс, тіко по прильоту Лютами о 01.40 літнього розкладу завжди видно повний перон літаків. Але 2-3 з них десь вночі літають... згоден.
Посмотрите на расписание МАУ у них на сайте--там больше десятка рейсов, улетающих в ночь с утренним возвратом.
KKS писав:Ну ось розклад розкладом, але після вечірнього розльоту на перроні Борисполя ночували:
UR-GAT
UR-EMB
UR-GAU
UR-PSF
UR-PSC
UR-PSD
UR-GAO
UR-GBD
UR-GAW
UR-GEA (2дні)
UR-GED (7днів)
UR-GBA (19днів)
Ну так, все правильно, не бачу жодної суперечності між постами.
У флоті МАУ якщо брати пасажирські борти, їх 33... У вечірньому розльоті беруть участь у середньому 16, відповідно приблизно стільки ж лишається на землі...
Усе сходиться.
МАУ вночі працює, просто менш інтенсивно, ніж у ранково-денний період...
Та й довгих рейсів, раундтріп по яким займав би всю ніч у неї раз-два і "обчёлся" - лише Алмати, Астана, іноді ще Ташкент і Дубай...
Решта всі з вечірнього розльоту 2,5 - 3 години OW максимум... Тому й стоять борти вночі як не в Борисполі, так в інших аеропортах...
писал выше про перелёт с мау в бангкок на ur-gea схема самолёта на сайте не соотвествует действительности, мау пообещали поправить , но это видимо очень много времени затребует у них, две недели на это никак им не хватило.
Вчера летели обратно, опять попался тот же самый борт.
В этот раз зарегился онлайн в 10ом ряду т.к. думал что будет по тише чем в хвосте и можно будет выспатся.
Садимся на свои кресла и вот тебе на - одного подлокотника просто нет, зову стюардесу показываю ситуацию и говорю мы не можем даже откнуть спинку кресла , на что ответ , после взлёта посмотрим будут ли места свободные.
Взлетаем зову ещё раз - девушка говорит сейчас я уточню на счёт свободных мест - я говорю вот в премиум экономе есть место свободное - на что сразу ответ - туда мы вам не будем пересаживать - и всё после этого ко мне никто не подходил , хотя в 11ом ряду по центру - почти всю ночь спала девушка раскинувшись на все 4ре кресла. Так что не выбирайте на ur-gea места 10g и 10h
ни спинку откинуть , ни наушники воткнуть чтобы посмотреть фильм
Плюс ко всему этому когда летели в Бангкок видел один туалет не работал весь рейс - ну думаю бывает такое поломалось что то.В этом же обратном рейсе - уже не работало 4 (или 5) туалетов - которые предназначались для эконом класса, и в итоге все люди стояли по пол часа в очереди в два работающих туалета в хвосте самолёта.
Ur-gea не самолёт а скотовозка какая то....
Друзья полетели в москву из бангкока этихадами - за такую же стоимость но сервис в разы выше
напрашується запитання, коли вони якихось нових бортів наберуть... не думаю, що все що вони собі напланували можна їх парком закрити з існуючим розкладом і довгим простоєм літаків.
Ну так простої таким чином і ліквідуються. Зайві літаки повернули, а ті, що лишились, літатимуть по повній програмі.
Valdemar писав:Пардон это был бывший индус. Салон перекомпоновали и поставили новые сиденья
Вальдемаре, а ви могли б підказати компоновки на світівських та індійських бортах, а також на PSI/PSJ, будь ласка?
напрашується запитання, коли вони якихось нових бортів наберуть... не думаю, що все що вони собі напланували можна їх парком закрити з існуючим розкладом і довгим простоєм літаків.
Ну так простої таким чином і ліквідуються. Зайві літаки повернули, а ті, що лишились, літатимуть по повній програмі.
Valdemar писав:Пардон это был бывший индус. Салон перекомпоновали и поставили новые сиденья
Вальдемаре, а ви могли б підказати компоновки на світівських та індійських бортах, а також на PSI/PSJ, будь ласка?
На индусах компоновка - выложил принт скрин.
UR-PSK(L)-215 пассажиров.