Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
сватали и EasyJet, и Air Berlin.
Но если Изей просто как перевозчика на линии в Британию, то Эйр Берлин как авиакомпания, которая будет летать внутри страны. В обоих случаях открещивались. Видимо, Эйр Берлину поставили условия как Виззам. А те послали нафиг...
Но если Изей просто как перевозчика на линии в Британию, то Эйр Берлин как авиакомпания, которая будет летать внутри страны. В обоих случаях открещивались. Видимо, Эйр Берлину поставили условия как Виззам. А те послали нафиг...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
всё верно, но теперь и условия как такого Виззы уже не придерживаются...значит - рискнули и получили своё.Alexander писав:сватали и EasyJet, и Air Berlin.
Но если Изей просто как перевозчика на линии в Британию, то Эйр Берлин как авиакомпания, которая будет летать внутри страны. В обоих случаях открещивались. Видимо, Эйр Берлину поставили условия как Виззам. А те послали нафиг...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
что не придерживаются? Виззы укранская компания))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
то есть условие ставилось Венгерскому подразд.?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
условия ставились компании, которая заправляет Виззами. А это не венгерское подразделение) это выше))
сказали дадим напраления, но а/к долна быть укр. Они создали. Разве нет? Самоелты новые с укр. регистрацией, экипажами. Радоваться надо. Причем те 2 самолета перевезли 500 тыщ. паксов, а свит больше 10 самолетов имеет. а перевез около мильона
сказали дадим напраления, но а/к долна быть укр. Они создали. Разве нет? Самоелты новые с укр. регистрацией, экипажами. Радоваться надо. Причем те 2 самолета перевезли 500 тыщ. паксов, а свит больше 10 самолетов имеет. а перевез около мильона
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Дніпросвіт сам винен, возити по 30 паксів 737м з Варшави в день пік напередодні католицького Різдва, чи те саме з Дюссельдорфа, чи Гамбурга... Не було б русскіх турфірм, взагалі б повітря возили. Чесно, я той літак у Варшаві як побачив, то зрозумів що мені б було моторошно на ньому десь летіти... Якби не корови і чартери в Бангкок, був би їм взагалі ...
Наш "вітчизняний" Візз теж щось пригальмував, ніби й маршрути є, і паксів забито навіть по будням, і рости є куди, проте тихо навкруги. Подейкують що нова база Віззу збирається бути ... в Женеві. Народ для бюро вже набрали, літати планують по мотивах чатерів. Особливо незвично з точки зору дешевизни портів базування, що в Швейцарії є нонсенс, найдешевший порт - Базель і то в порівнянні. Далі на черзі накатані вже Польща, Румунія та Прага, далі колишня Югославія скопом, а України в ближчих планах немає...
Ну і кілька слів про МйАУ, лише зі своїми PSA-PSD вони мають в колоді два Віззи, при розумній ціновій політиці вони б косили з Берліна, Франкфурта, Парижа та Іспанії-Португалії таку зєлєнь, що й уявити страшно. Потік до Франкфурта виріс дивовижно швидко, раніше не можна було нашкребти й 70% а зараз 3 рейси за добу, ціна не падає а стабільно біля 260-300 Є й економ за два тижні практично розкуплений. Ще б повернули Франфурт зі Львова, голосно розрекламували повернення і були б собі в шоколаді...
Наш "вітчизняний" Візз теж щось пригальмував, ніби й маршрути є, і паксів забито навіть по будням, і рости є куди, проте тихо навкруги. Подейкують що нова база Віззу збирається бути ... в Женеві. Народ для бюро вже набрали, літати планують по мотивах чатерів. Особливо незвично з точки зору дешевизни портів базування, що в Швейцарії є нонсенс, найдешевший порт - Базель і то в порівнянні. Далі на черзі накатані вже Польща, Румунія та Прага, далі колишня Югославія скопом, а України в ближчих планах немає...
Ну і кілька слів про МйАУ, лише зі своїми PSA-PSD вони мають в колоді два Віззи, при розумній ціновій політиці вони б косили з Берліна, Франкфурта, Парижа та Іспанії-Португалії таку зєлєнь, що й уявити страшно. Потік до Франкфурта виріс дивовижно швидко, раніше не можна було нашкребти й 70% а зараз 3 рейси за добу, ціна не падає а стабільно біля 260-300 Є й економ за два тижні практично розкуплений. Ще б повернули Франфурт зі Львова, голосно розрекламували повернення і були б собі в шоколаді...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
gast, ціни-ціни-ціни. Тому замість прямого я обираю Візз до Катовіц, а там Ейр Берлін до Берліну з Кракова.
замість прямого МАУ Київ Берлн за 450 баксів
замість прямого МАУ Київ Берлн за 450 баксів
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Так і я ж про що, заповнена на 97 процентів 800 ка, по ціні 150ти місць ну най 150 Є до Берліна (Франкфурта, і тд по тексту) без дурнуватих доплат в 30 Є за багаж - це ж стабільний клондайк, решту місць най продають по вищій ціні. Якщо до того ще додати паперовий недо-код шер з AirBerlin...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
а тут докладніше плз))gast писав:Так і я ж про що, заповнена на 97 процентів 800 ка, по ціні 150ти місць ну най 150 Є до Берліна (Франкфурта, і тд по тексту) без дурнуватих доплат в 30 Є за багаж - це ж стабільний клондайк, решту місць най продають по вищій ціні. Якщо до того ще додати паперовий недо-код шер з AirBerlin...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
http://www.airliners.de/verkehr/netzwer ... rlin/20151
Текст німецький, але суть в тому, що AirBerlin підписався підвозити паксів до МйАУшних рейсів і від них по Німеччині, з перевантаженням багажу, проте в реалі то не працює...
Я б взагалі на їх місці провів би ребрендинг, всі нові 800ки відокремив в нову компанію, нехай CatJet чи Hopak Airlines (подарував би їм бездвоздмєздно назву ):D , севіс на них по подобі AirBerlin і потужну рекламну компанію в стилі "нам нічого приховувати", "нові літаки", "безкоштовний багаж", з нами в Європу на порідж чи чашку кави/пива-круасан/братвурст...
Стратегія безпрограшна.
Текст німецький, але суть в тому, що AirBerlin підписався підвозити паксів до МйАУшних рейсів і від них по Німеччині, з перевантаженням багажу, проте в реалі то не працює...
Я б взагалі на їх місці провів би ребрендинг, всі нові 800ки відокремив в нову компанію, нехай CatJet чи Hopak Airlines (подарував би їм бездвоздмєздно назву ):D , севіс на них по подобі AirBerlin і потужну рекламну компанію в стилі "нам нічого приховувати", "нові літаки", "безкоштовний багаж", з нами в Європу на порідж чи чашку кави/пива-круасан/братвурст...
Стратегія безпрограшна.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
МАУ вернули рейсы Донецк-Львов, но теперь по пятницам и понедельникам
Цена от 140 долл. РТ со сборами.
Вобщем из чистого любопытства теперь Львов-Донецк не слетаешь
Цена от 140 долл. РТ со сборами.
Вобщем из чистого любопытства теперь Львов-Донецк не слетаешь
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Донецк-Киев-Донецк минималка 88уе теперь ((
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
А Киев-Одесса вообще свернули. На мой взгляд время рейса было подобрано очень неудобно
- dubno
- Airbus A320
- Повідомлень: 314
- З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
- Звідки: Дубно
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
купив Рим-Львів за 213 фунтів з фюмічіно.
Потестуєм сервіс Мау:)
Потестуєм сервіс Мау:)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
300 баксів?? туди-назад?
- dubno
- Airbus A320
- Повідомлень: 314
- З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
- Звідки: Дубно
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ні, в одну сторону. (знаю, ДОРОГО) але чим повернутись? (можна правда Карпат ейр, дешевше, але я як глянув яким там літаком летіти з пересадкою в якісь тімішоарі, вирішив не ризикувати.)300 баксів?? туди-назад?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
напишіть. будь ласка потім )) як все + фотки хавчіка, будь ласка))
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
фотки хавчіка то фігня, от фотки кантінгєнта на барту і встрічающіх в LWO ото тєма!Alexander писав:напишіть. будь ласка потім )) як все + фотки хавчіка, будь ласка))
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 157
- З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
- Звідки: Kyiv city
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Народ подскажите: купил билеты зарание, но потом изменили время вылета и прислали предупреждение на почту! Ток зачекинился на сайте, в посадочном талоне написали старое время вылета! Чё делать? идти на стойку или прокатит?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
позвонить в службу поддержки по телефону с сайта...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 117 гостей