Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Inguri

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Inguri »

Шо мріяти, я вже другий раз їду, у серпні.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

Дорого. Зимой Люфтганза возила за 20 тыс в обе стороны.)
Inguri

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Inguri »

Дорого? Це скільки? .
forward
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 20 січня 2014, 13:00
Звідки: Тирасполь
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення forward »

вылетали как то МАУ с ребёнком которому было уже 3 года, МАУ сказали сдавать коляску в багаж ( а у нас багаж не был оплачен ) в итоге оставили коляску у знакомого , а в Берлине за 15 евро купили б.у. коляску и это вышло раза в 3-4 дешевле чем сдавать её в багаж )
andreuskas
Airbus A319
Повідомлень: 264
З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення andreuskas »

Не пойму в чем смысл отдавать коляску у трапа а не на чекине? На чекине её можно хорошо упаковать в тот же стрейч и такую же получить на посадке. А вот после трапа есть риск получить грязную до неузнаваемости, имел когдато неосторожность сдать так рюкзак, пришлось стирать, хорошо хоть дома. Но в поезде ехал как бомж.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення converj »

Детям не очень комфортно 1,5-2 часа до посадки без коляски )
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення immie »

forward писав: 14 травня 2021, 17:42 вылетали как то МАУ с ребёнком которому было уже 3 года, МАУ сказали сдавать коляску в багаж ( а у нас багаж не был оплачен ) в итоге оставили коляску у знакомого , а в Берлине за 15 евро купили б.у. коляску и это вышло раза в 3-4 дешевле чем сдавать её в багаж )
Ваш випадок скоріше виключення. Зазвичай коляска потрібна тут і зараз. Можна взяти щось на зразок йойо, яка відповідає розмірам ручної поклажі або мати чохол на звичну дитині коляску.
Одного разу бачив, що взяли в салон автокрісло, часто вони сумісні зі станиною (шасі) коляски.
forward
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 20 січня 2014, 13:00
Звідки: Тирасполь
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення forward »

я думаю это не исключение, просто мы обратно летели виззэиром у них нет проблем, коляска идёт бесплатно ( до какого возраста точно не помню ) но думаю лет до 4х точно , и мы её сдали перед посадкой на борт , а у МАУ коляска бесплатна только для инфантов , и да это был мой косяк что я заблаговременно не уточнил этот нюанс у МАУ , но хорошо что всё получилось разрешить ценой всего 15 евро
Assedo
Airbus A318
Повідомлень: 24
З нами з: 16 лютого 2018, 16:25
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Assedo »

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як можна зараз зв'язатись з підтримкою МАУ? Телефони та електронна пошта не працюють, форму відправив, але здається що чекати потрібно ще довго. Соціальні мережі посилають... на форму.

Намагався придбати квітки за допомогою промокода за скасований минулого року рейс та треба було доплатити. Оплата карткою не пройшла та замість того щоб надати можливість сплатити ще раз, сайт написав що треба дзвонити або писати листа (звісно це не працює). Створити нову бронь не вдається через те що промокод вже зарезервований. Дякую.
Аватар користувача
asu
Airbus A340
Повідомлень: 742
З нами з: 19 березня 2013, 15:03
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення asu »

Assedo писав: 18 травня 2021, 18:08 Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як можна зараз зв'язатись з підтримкою МАУ? Телефони та електронна пошта не працюють, форму відправив, але здається що чекати потрібно ще довго. Соціальні мережі посилають... на форму.

Намагався придбати квітки за допомогою промокода за скасований минулого року рейс та треба було доплатити. Оплата карткою не пройшла та замість того щоб надати можливість сплатити ще раз, сайт написав що треба дзвонити або писати листа (звісно це не працює). Створити нову бронь не вдається через те що промокод вже зарезервований. Дякую.
промокод звільниться десь через дві години після невдалого бронювання (принаймні так мені казали свого часу у ФБ підтримці), потім можна спробувати знову.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Sentry »

Assedo писав: 18 травня 2021, 18:08 Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як можна зараз зв'язатись з підтримкою МАУ? Телефони та електронна пошта не працюють, форму відправив, але здається що чекати потрібно ще довго. Соціальні мережі посилають... на форму.

Намагався придбати квітки за допомогою промокода за скасований минулого року рейс та треба було доплатити. Оплата карткою не пройшла та замість того щоб надати можливість сплатити ще раз, сайт написав що треба дзвонити або писати листа (звісно це не працює). Створити нову бронь не вдається через те що промокод вже зарезервований. Дякую.
Сколько времени прошло с момента неудачной покупки? Пробуйте еще раз, у них бронь автоматически висит какое-то время, возможно 6-12 часов, по крайней мере так было еще в доковидные времена.
Assedo
Airbus A318
Повідомлень: 24
З нами з: 16 лютого 2018, 16:25
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Assedo »

asu писав: 18 травня 2021, 18:12
Assedo писав: 18 травня 2021, 18:08 Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як можна зараз зв'язатись з підтримкою МАУ? Телефони та електронна пошта не працюють, форму відправив, але здається що чекати потрібно ще довго. Соціальні мережі посилають... на форму.

Намагався придбати квітки за допомогою промокода за скасований минулого року рейс та треба було доплатити. Оплата карткою не пройшла та замість того щоб надати можливість сплатити ще раз, сайт написав що треба дзвонити або писати листа (звісно це не працює). Створити нову бронь не вдається через те що промокод вже зарезервований. Дякую.
промокод звільниться десь через дві години після невдалого бронювання (принаймні так мені казали свого часу у ФБ підтримці), потім можна спробувати знову.
Sentry писав: 18 травня 2021, 18:13
Assedo писав: 18 травня 2021, 18:08 Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як можна зараз зв'язатись з підтримкою МАУ? Телефони та електронна пошта не працюють, форму відправив, але здається що чекати потрібно ще довго. Соціальні мережі посилають... на форму.

Намагався придбати квітки за допомогою промокода за скасований минулого року рейс та треба було доплатити. Оплата карткою не пройшла та замість того щоб надати можливість сплатити ще раз, сайт написав що треба дзвонити або писати листа (звісно це не працює). Створити нову бронь не вдається через те що промокод вже зарезервований. Дякую.
Сколько времени прошло с момента неудачной покупки? Пробуйте еще раз, у них бронь автоматически висит какое-то время, возможно 6-12 часов, по крайней мере так было еще в доковидные времена.
Дякую за відповіді. Пробував вчора після невдалої спроби та щойно ще раз спробував. Вже понад 24 годин пройшло.
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення immie »

Полюбляю користуватися функцією безкоштовного резервування ціни у вигляді оплати банківським переказом (потрібно здійснити протягом 48 годин. Раніше квитки оформлювали протягом 0,5-2 години після оплати. Два тижні тому прислали через два дні. Звісно, звертався і через фб і через контактну форму. Перед тим робив бронювання за тією ж схемою, але дедлайн припадав на небанківські дні, просив надіслати посилання для оплати (звичайна практика в МАУ), але жодної реакції.
Написав це до того, що навіть на прохання прийняти гроші реагують вельми вибірково, що вже казати про інші звернення.
Вам звісно зроблять промокод знову доступним, лишається сподіватися, що вартість бажаних квитків не буде вищою.
Можливо так співпало через важкі, але уявити таке при Мірошникову важко, зрештою вартість людської праці у нас порівняно невисока щоб аж так економити на підтримці.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

immie писав: 18 травня 2021, 18:47 Можливо так співпало через важкі, але уявити таке при Мірошникову важко, зрештою вартість людської праці у нас порівняно невисока щоб аж так економити на підтримці.
Мне тоже кажется странным, что АК так откровенно забила на сервис поддержки клиентов.
andreuskas
Airbus A319
Повідомлень: 264
З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення andreuskas »

Как то рание писали что на мыло оперативно отвечают.
Assedo
Airbus A318
Повідомлень: 24
З нами з: 16 лютого 2018, 16:25
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Assedo »

Здається що МАУ просто звільнили майже всіх фахівців контакт-центру та прикривається завантаженням та закриттям кас та офісу через Ковід:
1. Квитки на рейси, які виконуються зараз взагалі неможливо було придбати коли пандемія почалась. Впевнений, що року було достатньо щоб опрацювати всі звернення через скасування через ковід.
2. Зараз пасажирів у МАУ набагато менше, ніж було до пандемії, особливо на регулярці. Тобто старих потужностей контакт-центру має бути достатньо.
3. В інших авіакомпаніях (Turkish Airlines, Lufthansa, Qatar і т.д.) завжди працювали телефони навіть в умовах закритих офісів. Зараз багато систем, які дозволяють працівникам кол-центрів працювати вдома. При бажанні, таку систему за рік можна було впровадити.
4. Що взагалі треба робити тим, у кого сьогодні чи завтра рейс і необхідно щось змінити?

Мій висновок: МАУ вирішили забити на підтримку клієнтів, як типовий лоу-кост, але продовжують позиціювати себе як flag carrier. Замість контакт-центру кошти ідуть на тік-токи та безглузді ролики на YouTube, які від сили збирають тисячу переглядів. Як клієнт МАУ, я просто відчуваю зневагу до себе.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Bagach »

Я вот думаю, где бы пристроить мили. Говорят, если запрость билет с использованием миль, то ссылку на оплату присылают аж через несколько дней, и за это время цена увеличивается. Такие фокусы нам не нужны. Остается покупка дополнительных услуг. Странно, что нельзя заказать питание за мили. Так что мне подойдет разве что покупка мест в экономе.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення manjeroke »

Вы с контакт-центром Катара пробовали связываться? Там ещё та задача была. Я 4 дня пытался, в итоге нашел номер украинского офиса через звонок в Борисполь
Assedo
Airbus A318
Повідомлень: 24
З нами з: 16 лютого 2018, 16:25
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Assedo »

Bagach писав: 19 травня 2021, 18:02 Я вот думаю, где бы пристроить мили. Говорят, если запрость билет с использованием миль, то ссылку на оплату присылают аж через несколько дней, и за это время цена увеличивается. Такие фокусы нам не нужны. Остается покупка дополнительных услуг. Странно, что нельзя заказать питание за мили. Так что мне подойдет разве что покупка мест в экономе.
К сожалению, все так и есть. Можно еще докупить багаж, если есть необходимость. Если мили вот-вот сгорят, а использовать никак не получится, то лучше пожертвовать в Таблеточки или еще куда-то (в кабинете есть такая функция). А вообще, если мили не скоро заканчиваются, можно подождать, вдруг что-то изменится. Например, запустят, наконец, возможность использовать мили без участия контак-центра, но это маловероятно.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

manjeroke писав: 19 травня 2021, 18:08 Вы с контакт-центром Катара пробовали связываться? Там ещё та задача была. Я 4 дня пытался, в итоге нашел номер украинского офиса через звонок в Борисполь
из какой страны? в украине больше 10 раз дозванивался. Проблемы были только когда массово россиян отменяли в декабре :)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 25 гостей