Сторінка 215 з 247

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 вересня 2020, 11:18
Sentry
http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/UR-CPR.pdf

Финальный отчет о проишествии с Браво в Жулянах в 2018.

Причиною аварії – викочування за межі ЗПС літака
MD-83 UR-CPR авіакомпанії «Браво», що сталася 14.06.2018 на аеродромі Київ
(Жуляни) при виконанні рейсу BAY 4406 за маршрутом Анталія-Київ (Жуляни),
стало рішення КПС про продовження посадки на аеродромі Київ (Жуляни) в
умовах грози на аеродромі при наступних основних факторах:
- нестабілізований захід на посадку, починаючи з висоти 1000 футів;
- невипуск екіпажем спойлерів;
- некоректні дії екіпажу по застосуванню реверсу на мокрій ЗПС
(ЕРR > 1,3)
Фактор: людський, екіпаж.
Категорія події: RE.


Супутні фактори:
- не у повному обсязі надане екіпажу польотно-інформаційне
обслуговування у класифікованому повітряному просторі України, яке вимагає
наказ Міністерства транспорту України від 16.04.2003 № 293;
- вітер, змінний за силою та напрямком;
- ймовірно, не прослуховування екіпажем актуальних повідомлень ATIS по
аеродрому Київ (Жуляни);
- у Керівництві з експлуатації авіакомпанії «Браво» відсутні процедури
заходу на посадку;
- неякісно проведена передпольотна, передпосадкова підготовки, читання
та виконання контрольної карти на всіх етапах польоту.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 вересня 2020, 11:49
tu144
Что и следовало ожидать увы...

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 вересня 2020, 12:15
alex.s
Фактор: управляемое распиз...ство

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 21:14
popTAB
Що впало під Чугуєвом?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 21:16
popTAB

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 21:29
popTAB

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 21:30
popTAB

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 21:31
popTAB

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 22:04
andrewcrow

Re: Авиационные происшествия

Додано: 25 вересня 2020, 22:13
converj
Видел этот борт когда-то :(

Re: Авиационные происшествия

Додано: 26 вересня 2020, 03:39
v_volf
Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.

https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw

Re: Авиационные происшествия

Додано: 26 вересня 2020, 09:19
Bagach
v_volf писав: 26 вересня 2020, 03:39 Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.

https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
Це краще в цю тему:
viewtopic.php?f=3&t=2981&start=20

Re: Авиационные происшествия

Додано: 26 вересня 2020, 17:09
converj
Это был вариант АН-26 для штурманов, еще немного фото этого борта ((

Никогда не думал, что придется их выкладывать в такой теме :cry:

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 вересня 2020, 17:31
avalon1979
Крім того, Кучер зауважив, що за його інформацією, з моменту, коли пілот запросив дозвіл на посадку, "люди, які відповідали за цю посадку, відповіли лише через хвилину".

"Нібито це відбулося тому, що посадили інший борт, але при цьому ми повертаємося до інформації, що раніше було зрозуміло і відомо, що один із моторів вже не працював. Тому тут треба вияснити яким чином надавався пріоритет борту, який пропустили, а через хвилину ми знаємо, що вже на жаль, наші хлопці зазнали аварії на літаку."


https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... vsini.html

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 вересня 2020, 18:07
Alfavirus
Интересно, на каких машинах туда съехались герои/боссы военные?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 вересня 2020, 21:34
VItalii
Момент падения АН-26 на видео https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2305693349

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 вересня 2020, 22:58
alex.s
Как не прискорбно, но люди, хорошо знакомые с эксплуатацией типа, единогласно говорят о неправильных действиях экипажа при проблемах с падением давления в двигателе.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 вересня 2020, 05:00
Labiann
alex.s писав: 27 вересня 2020, 22:58 Как не прискорбно, но люди, хорошо знакомые с эксплуатацией типа, единогласно говорят о неправильных действиях экипажа при проблемах с падением давления в двигателе.
так же думал, но и так же думал, что не в первый раз, в первый класс КВС за рулём...

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 вересня 2020, 08:52
Rel
Написали, что отказ одного из двигателей Ан-26 частая и штатная ситуация ПРИ УСЛОВИИ, что это происходит на полной скорости и высоте. Тогда есть достаточно времени подрулить, повысить газ на втором двигателе и можно даже лететь дальше не снижая высоты или спокойно приземляться.
НО набор оборотов турбопропа требует времени, это инертная штука, а в данном случае отказ произошёл уже возле самой земли в посадочном режиме двигателей. Ни времени на разгон, ни высоты уже не хватало для любых манёвров спасения.
Помимо старости техники, и того, что двигатель переходил 600 часов конкретно здесь добавилось ещё максимальная неудача.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 вересня 2020, 09:22
alex.s
Рел, все правильно написали, но есть нюансы в данном случае.
Изначально отказ был не двигателя, а измерителя крутящего момента, о чем и доложили. В такой ситуации можно было отключить левый на безопасной высоте и заходить на одном, как и тренируют. Но двигатель тянул и решили не отключать. В такой ситуации, нельзя было допустить оборотов, когда автоматика сама отключит левый двигатель. Но, похоже, допустили... И закрылки на максимум выпустили, это не оставило шансов.
Как то так объясняют.