Flieger писав: ↑13 травня 2019, 23:02
Пассажирский самолет Sukhoi Superjet 100 авиакомпании «Аэрофлот», выполнявший в ночь на 13 мая рейс Москва — Самара (SU 1206), вернулся в аэропорт Шереметьево.
Согласно данным сайта Flightradar, лайнер вылетел из аэропорта в 01:59, но в районе Владимира развернулся в небе и вернулся в Москву.
Как сообщил «Интерфаксу» источник в службах аэропорта, рейс суперджета был прерван из-за сработавшего датчика о неисправности системы наддува в кабине пилотов. В результате инцидента никто не пострадал.
Не хотів цю тему знову піднімати, але натрапив на отаку статтю:
по ходу так і не довели літак до ума, раз так багато їх давить бетон.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 15 травня 2019, 12:37
Victor H
WSJ пише, що МАКСи полетять не раніше середини серпня: https://www.wsj.com/articles/timeline-f ... 1557758701
Тобто найгарячішу літню навігацію індустрія відлітає з дефіцитом понад 400 середньомагістральних бортів. Це прям дуже багато.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 15 травня 2019, 12:41
mischko
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:37
WSJ пише, що МАКСи полетять не раніше середини серпня: https://www.wsj.com/articles/timeline-f ... 1557758701
Тобто найгарячішу літню навігацію індустрія відлітає з дефіцитом понад 400 середньомагістральних бортів. Це прям дуже багато.
букай квитки на літній відпочинок у клієнтів Airbus, або у тих а/к, які ще не встигли закупити це чудо капіталістичного літакобудування (х*як-х*як і в продакшн)
Re: Авиационные происшествия
Додано: 15 травня 2019, 12:43
Igoresha
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:37
WSJ пише, що МАКСи полетять не раніше середини серпня: https://www.wsj.com/articles/timeline-f ... 1557758701
Тобто найгарячішу літню навігацію індустрія відлітає з дефіцитом понад 400 середньомагістральних бортів. Це прям дуже багато.
Unlikely before mid to end of August - это значит, что может и вовсе под конец летней навигации.
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:37
WSJ пише, що МАКСи полетять не раніше середини серпня: https://www.wsj.com/articles/timeline-f ... 1557758701
Тобто найгарячішу літню навігацію індустрія відлітає з дефіцитом понад 400 середньомагістральних бортів. Це прям дуже багато.
букай квитки на літній відпочинок у клієнтів Airbus, або у тих а/к, які ще не встигли закупити це чудо капіталістичного літакобудування (х*як-х*як і в продакшн)
Я боюсь що там все складніше: піде ланцюгова реакція - скажімо авіакомпанії, які планували заміняти старі борти максами можуть їх не вивести, а отже покупці на вторинному ринку не отримають бортів, на які могли розраховувати. Більш менш нормально це мають пережити лише експлуатанти ейрбасів, які беруть їх виключно з заводу (той же Візз, наприклад).
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:37
WSJ пише, що МАКСи полетять не раніше середини серпня: https://www.wsj.com/articles/timeline-f ... 1557758701
Тобто найгарячішу літню навігацію індустрія відлітає з дефіцитом понад 400 середньомагістральних бортів. Це прям дуже багато.
букай квитки на літній відпочинок у клієнтів Airbus, або у тих а/к, які ще не встигли закупити це чудо капіталістичного літакобудування (х*як-х*як і в продакшн)
Угу, не те, що «комуністичного».
Re: Авиационные происшествия
Додано: 15 травня 2019, 14:00
popTAB
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:50
Я боюсь що там все складніше: піде ланцюгова реакція - скажімо авіакомпанії, які планували заміняти старі борти максами можуть їх не вивести, а отже покупці на вторинному ринку не отримають бортів, на які могли розраховувати. Більш менш нормально це мають пережити лише експлуатанти ейрбасів, які беруть їх виключно з заводу (той же Візз, наприклад).
Ти ж прекрасно сам розумієш що все регулюється діючими контрактами. Якщо термін лізингу на 3 роки, і ці 3 роки якраз закінчуються, а продовження тільки через mutual agreement, то проблеми перевізника з відсутніми Максами не допоможуть подовжити лізинг за умови що лізингодавець не хоче цього робити і контракт дозволяє
Victor H писав: ↑15 травня 2019, 12:50
Я боюсь що там все складніше: піде ланцюгова реакція - скажімо авіакомпанії, які планували заміняти старі борти максами можуть їх не вивести, а отже покупці на вторинному ринку не отримають бортів, на які могли розраховувати. Більш менш нормально це мають пережити лише експлуатанти ейрбасів, які беруть їх виключно з заводу (той же Візз, наприклад).
Ти ж прекрасно сам розумієш що все регулюється діючими контрактами. Якщо термін лізингу на 3 роки, і ці 3 роки якраз закінчуються, а продовження тільки через mutual agreement, то проблеми перевізника з відсутніми Максами не допоможуть подовжити лізинг за умови що лізингодавець не хоче цього робити і контракт дозволяє
Я думаю що у випадку великих клієнтів лізингодавці будуть готові іти на зустріч. Макси рано чи пізно полетять, а їм ще працювати разом далі.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 15 травня 2019, 14:07
North_West
Как стало известно “Ъ”, SSJ 100 компании «Аэрофлот», сгоревший 5 мая после аварийной посадки в аэропорту Шереметьево, действительно был поражен мощным грозовым разрядом. Молния отключила электрогенераторы машины и помогающую поддерживать нужные параметры полета автоматику, создав таким образом проблемную, но не опасную для экипажа и пассажиров ситуацию на борту. Критической, по версии экспертов, ее могли сделать сами летчики, которые перед самым приземлением опасно разогнали машину, да еще и перевели ее в режим пикирования. Теперь следствию предстоит установить, кто из двух пилотов совершил опасный маневр, приведший к гибели 41 человека https://www.kommersant.ru/doc/3968218
Re: Авиационные происшествия
Додано: 17 травня 2019, 23:00
andrewcrow
Новое видео посадки ssj-100
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 03:16
Labiann
да такое любой бы самолёт не выдержал...
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 04:29
юра сармат
на авіашоу в ля бурже в 2001р цей лтачрк при посадці так само»козлить»....
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 06:40
andrewcrow
юра сармат писав: ↑18 травня 2019, 04:29
на авіашоу в ля бурже в 2001р цей лтачрк при посадці так само»козлить»....
От тільки палива там не повні баки
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 15:16
popTAB
BKV2170
YanAir
SQUAWK
7700
Ян сьогодні аварійно сідав у Львові. Хтось щось знає?
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 15:22
popTAB
7700 над франківськом включив, вже на зниженні
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 16:58
tu144
andrewcrow писав: ↑17 травня 2019, 23:00
Новое видео посадки ssj-100
Таких горе-пилотов на пушечный выстрел нельзя подпускать к самолету!
Re: Авиационные происшествия
Додано: 18 травня 2019, 17:22
Olek
Щодо рейсу BKV 2170 Анталія - Львів
18.05.2019 на рейсі BKV 2170 Анталія - Львів під час заходу на посадку у аеропорт Львова спрацювала система подачі кисню в салон. Всі пасажири в порядку, знаходяться у безпеці. По факту інциденту проводиться розслідування відповідними держаними органами. Більш детальна інформація буде надана після отримання його результатів.
У зв`язку з цим відбудуться зміни у розкладі наступних рейсів, для яких буде наданий резервний борт:
BKV 2169 Львів – Анталія (Туреччина)
Орієнтовний час вильоту*: 20:00 (було 15:10)
BKV 2262 Львів – Київ (Бориспіль)
Орієнтовний час вильоту* 23:45 (було 19:00)
Інформація про час затримки буде надана представниками компанії Join UP! турагентам та туристам.
Враховуючи обставини, авіаперевізник надасть всі послуги, передбачені правилами перевезень у разі затримки авіарейсів.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 22 травня 2019, 09:13
AlexK
В новом стамбульском аэропорту 777-300ER Туркишей повалил крылом какую-то мачту. Удивляет даже не это, а то что борт был на рейсе в Анкару.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 22 травня 2019, 09:31
Lo.
AlexK писав: ↑22 травня 2019, 09:13
Удивляет даже не это, а то что борт был на рейсе в Анкару.
На днях тоже обратил на это внимание. 777-300 на внутренних, причем не только Стамбул-Анкара.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 22 травня 2019, 17:24
artml
Lo. писав: ↑22 травня 2019, 09:31На днях тоже обратил на это внимание. 777-300 на внутренних, причем не только Стамбул-Анкара.