Авиационные происшествия
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/UR-CPR.pdf
Финальный отчет о проишествии с Браво в Жулянах в 2018.
Причиною аварії – викочування за межі ЗПС літака
MD-83 UR-CPR авіакомпанії «Браво», що сталася 14.06.2018 на аеродромі Київ
(Жуляни) при виконанні рейсу BAY 4406 за маршрутом Анталія-Київ (Жуляни),
стало рішення КПС про продовження посадки на аеродромі Київ (Жуляни) в
умовах грози на аеродромі при наступних основних факторах:
- нестабілізований захід на посадку, починаючи з висоти 1000 футів;
- невипуск екіпажем спойлерів;
- некоректні дії екіпажу по застосуванню реверсу на мокрій ЗПС
(ЕРR > 1,3)
Фактор: людський, екіпаж.
Категорія події: RE.
Супутні фактори:
- не у повному обсязі надане екіпажу польотно-інформаційне
обслуговування у класифікованому повітряному просторі України, яке вимагає
наказ Міністерства транспорту України від 16.04.2003 № 293;
- вітер, змінний за силою та напрямком;
- ймовірно, не прослуховування екіпажем актуальних повідомлень ATIS по
аеродрому Київ (Жуляни);
- у Керівництві з експлуатації авіакомпанії «Браво» відсутні процедури
заходу на посадку;
- неякісно проведена передпольотна, передпосадкова підготовки, читання
та виконання контрольної карти на всіх етапах польоту.
Финальный отчет о проишествии с Браво в Жулянах в 2018.
Причиною аварії – викочування за межі ЗПС літака
MD-83 UR-CPR авіакомпанії «Браво», що сталася 14.06.2018 на аеродромі Київ
(Жуляни) при виконанні рейсу BAY 4406 за маршрутом Анталія-Київ (Жуляни),
стало рішення КПС про продовження посадки на аеродромі Київ (Жуляни) в
умовах грози на аеродромі при наступних основних факторах:
- нестабілізований захід на посадку, починаючи з висоти 1000 футів;
- невипуск екіпажем спойлерів;
- некоректні дії екіпажу по застосуванню реверсу на мокрій ЗПС
(ЕРR > 1,3)
Фактор: людський, екіпаж.
Категорія події: RE.
Супутні фактори:
- не у повному обсязі надане екіпажу польотно-інформаційне
обслуговування у класифікованому повітряному просторі України, яке вимагає
наказ Міністерства транспорту України від 16.04.2003 № 293;
- вітер, змінний за силою та напрямком;
- ймовірно, не прослуховування екіпажем актуальних повідомлень ATIS по
аеродрому Київ (Жуляни);
- у Керівництві з експлуатації авіакомпанії «Браво» відсутні процедури
заходу на посадку;
- неякісно проведена передпольотна, передпосадкова підготовки, читання
та виконання контрольної карти на всіх етапах польоту.
Re: Авиационные происшествия
Что и следовало ожидать увы...
Re: Авиационные происшествия
Фактор: управляемое распиз...ство
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Що впало під Чугуєвом?
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.
https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
Re: Авиационные происшествия
Це краще в цю тему:v_volf писав: ↑26 вересня 2020, 03:39 Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.
https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
viewtopic.php?f=3&t=2981&start=20
Re: Авиационные происшествия
Это был вариант АН-26 для штурманов, еще немного фото этого борта ((
Никогда не думал, что придется их выкладывать в такой теме
Никогда не думал, что придется их выкладывать в такой теме
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Крім того, Кучер зауважив, що за його інформацією, з моменту, коли пілот запросив дозвіл на посадку, "люди, які відповідали за цю посадку, відповіли лише через хвилину".
"Нібито це відбулося тому, що посадили інший борт, але при цьому ми повертаємося до інформації, що раніше було зрозуміло і відомо, що один із моторів вже не працював. Тому тут треба вияснити яким чином надавався пріоритет борту, який пропустили, а через хвилину ми знаємо, що вже на жаль, наші хлопці зазнали аварії на літаку."
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... vsini.html
"Нібито це відбулося тому, що посадили інший борт, але при цьому ми повертаємося до інформації, що раніше було зрозуміло і відомо, що один із моторів вже не працював. Тому тут треба вияснити яким чином надавався пріоритет борту, який пропустили, а через хвилину ми знаємо, що вже на жаль, наші хлопці зазнали аварії на літаку."
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... vsini.html
Re: Авиационные происшествия
Интересно, на каких машинах туда съехались герои/боссы военные?
Re: Авиационные происшествия
Момент падения АН-26 на видео https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2305693349
Re: Авиационные происшествия
Как не прискорбно, но люди, хорошо знакомые с эксплуатацией типа, единогласно говорят о неправильных действиях экипажа при проблемах с падением давления в двигателе.
Re: Авиационные происшествия
Написали, что отказ одного из двигателей Ан-26 частая и штатная ситуация ПРИ УСЛОВИИ, что это происходит на полной скорости и высоте. Тогда есть достаточно времени подрулить, повысить газ на втором двигателе и можно даже лететь дальше не снижая высоты или спокойно приземляться.
НО набор оборотов турбопропа требует времени, это инертная штука, а в данном случае отказ произошёл уже возле самой земли в посадочном режиме двигателей. Ни времени на разгон, ни высоты уже не хватало для любых манёвров спасения.
Помимо старости техники, и того, что двигатель переходил 600 часов конкретно здесь добавилось ещё максимальная неудача.
НО набор оборотов турбопропа требует времени, это инертная штука, а в данном случае отказ произошёл уже возле самой земли в посадочном режиме двигателей. Ни времени на разгон, ни высоты уже не хватало для любых манёвров спасения.
Помимо старости техники, и того, что двигатель переходил 600 часов конкретно здесь добавилось ещё максимальная неудача.
Re: Авиационные происшествия
Рел, все правильно написали, но есть нюансы в данном случае.
Изначально отказ был не двигателя, а измерителя крутящего момента, о чем и доложили. В такой ситуации можно было отключить левый на безопасной высоте и заходить на одном, как и тренируют. Но двигатель тянул и решили не отключать. В такой ситуации, нельзя было допустить оборотов, когда автоматика сама отключит левый двигатель. Но, похоже, допустили... И закрылки на максимум выпустили, это не оставило шансов.
Как то так объясняют.
Изначально отказ был не двигателя, а измерителя крутящего момента, о чем и доложили. В такой ситуации можно было отключить левый на безопасной высоте и заходить на одном, как и тренируют. Но двигатель тянул и решили не отключать. В такой ситуации, нельзя было допустить оборотов, когда автоматика сама отключит левый двигатель. Но, похоже, допустили... И закрылки на максимум выпустили, это не оставило шансов.
Как то так объясняют.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 103 гостей