Авиационные происшествия

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення Sentry »

http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/UR-CPR.pdf

Финальный отчет о проишествии с Браво в Жулянах в 2018.

Причиною аварії – викочування за межі ЗПС літака
MD-83 UR-CPR авіакомпанії «Браво», що сталася 14.06.2018 на аеродромі Київ
(Жуляни) при виконанні рейсу BAY 4406 за маршрутом Анталія-Київ (Жуляни),
стало рішення КПС про продовження посадки на аеродромі Київ (Жуляни) в
умовах грози на аеродромі при наступних основних факторах:
- нестабілізований захід на посадку, починаючи з висоти 1000 футів;
- невипуск екіпажем спойлерів;
- некоректні дії екіпажу по застосуванню реверсу на мокрій ЗПС
(ЕРR > 1,3)
Фактор: людський, екіпаж.
Категорія події: RE.


Супутні фактори:
- не у повному обсязі надане екіпажу польотно-інформаційне
обслуговування у класифікованому повітряному просторі України, яке вимагає
наказ Міністерства транспорту України від 16.04.2003 № 293;
- вітер, змінний за силою та напрямком;
- ймовірно, не прослуховування екіпажем актуальних повідомлень ATIS по
аеродрому Київ (Жуляни);
- у Керівництві з експлуатації авіакомпанії «Браво» відсутні процедури
заходу на посадку;
- неякісно проведена передпольотна, передпосадкова підготовки, читання
та виконання контрольної карти на всіх етапах польоту.
tu144
A380
Повідомлень: 1609
З нами з: 25 квітня 2013, 15:08
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення tu144 »

Что и следовало ожидать увы...
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення alex.s »

Фактор: управляемое распиз...ство
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення popTAB »

Що впало під Чугуєвом?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення popTAB »

Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення popTAB »

Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення popTAB »

Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення converj »

Видел этот борт когда-то :(
Вкладення
DSC_5225.JPG
Аватар користувача
v_volf
A380
Повідомлень: 1311
З нами з: 02 червня 2012, 12:09
Звідки: HRK / YVR
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення v_volf »

Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.

https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення Bagach »

v_volf писав: 26 вересня 2020, 03:39 Профспілка ЮК попереджає, що оновлення ПЗ 737 макс не виключає сценарію Ефіопських Авіаліній.

https://www.theregister.com/2020/09/23/ ... R665CoehDw
Це краще в цю тему:
viewtopic.php?f=3&t=2981&start=20
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення converj »

Это был вариант АН-26 для штурманов, еще немного фото этого борта ((

Никогда не думал, что придется их выкладывать в такой теме :cry:
Вкладення
DSC_5209.JPG
DSC_5211.JPG
DSC_5218.JPG
avalon1979
Airbus A321
Повідомлень: 463
З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
Звідки: Полтава (PLV)
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення avalon1979 »

Крім того, Кучер зауважив, що за його інформацією, з моменту, коли пілот запросив дозвіл на посадку, "люди, які відповідали за цю посадку, відповіли лише через хвилину".

"Нібито це відбулося тому, що посадили інший борт, але при цьому ми повертаємося до інформації, що раніше було зрозуміло і відомо, що один із моторів вже не працював. Тому тут треба вияснити яким чином надавався пріоритет борту, який пропустили, а через хвилину ми знаємо, що вже на жаль, наші хлопці зазнали аварії на літаку."


https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... vsini.html
Alfavirus
Airbus A319
Повідомлень: 206
З нами з: 23 жовтня 2019, 12:14

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення Alfavirus »

Интересно, на каких машинах туда съехались герои/боссы военные?
VItalii
Airbus A318
Повідомлень: 68
З нами з: 14 червня 2018, 21:38
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення VItalii »

Момент падения АН-26 на видео https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2305693349
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення alex.s »

Как не прискорбно, но люди, хорошо знакомые с эксплуатацией типа, единогласно говорят о неправильных действиях экипажа при проблемах с падением давления в двигателе.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення Labiann »

alex.s писав: 27 вересня 2020, 22:58 Как не прискорбно, но люди, хорошо знакомые с эксплуатацией типа, единогласно говорят о неправильных действиях экипажа при проблемах с падением давления в двигателе.
так же думал, но и так же думал, что не в первый раз, в первый класс КВС за рулём...
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення Rel »

Написали, что отказ одного из двигателей Ан-26 частая и штатная ситуация ПРИ УСЛОВИИ, что это происходит на полной скорости и высоте. Тогда есть достаточно времени подрулить, повысить газ на втором двигателе и можно даже лететь дальше не снижая высоты или спокойно приземляться.
НО набор оборотов турбопропа требует времени, это инертная штука, а в данном случае отказ произошёл уже возле самой земли в посадочном режиме двигателей. Ни времени на разгон, ни высоты уже не хватало для любых манёвров спасения.
Помимо старости техники, и того, что двигатель переходил 600 часов конкретно здесь добавилось ещё максимальная неудача.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Авиационные происшествия

Повідомлення alex.s »

Рел, все правильно написали, но есть нюансы в данном случае.
Изначально отказ был не двигателя, а измерителя крутящего момента, о чем и доложили. В такой ситуации можно было отключить левый на безопасной высоте и заходить на одном, как и тренируют. Но двигатель тянул и решили не отключать. В такой ситуации, нельзя было допустить оборотов, когда автоматика сама отключит левый двигатель. Но, похоже, допустили... И закрылки на максимум выпустили, это не оставило шансов.
Как то так объясняют.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 25 гостей