Авиационные происшествия
Re: Авиационные происшествия
"Літак довелося розвертати над Атлантикою. Пілот розлив каву"
https://www.bbc.com/ukrainian/news-49683615
https://www.bbc.com/ukrainian/news-49683615
Re: Авиационные происшествия
Біля Львова впав Ан-12
https://varta1.com.ua/bilya-lvova-vpav- ... rtvy-foto/
https://varta1.com.ua/bilya-lvova-vpav- ... rtvy-foto/
Re: Авиационные происшествия
Заходив на посадку у Львові, мала бути дозаправка. Смуга зараз закрита.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1309026753
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1309026753
Re: Авиационные происшествия
Львов уже принимает...
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
UR-CAH это Khors?Victor H писав: ↑04 жовтня 2019, 08:39 Біля Львова впав Ан-12
https://varta1.com.ua/bilya-lvova-vpav- ... rtvy-foto/
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
https://www.jetphotos.com/info/An-12-8345604Spirit писав: ↑04 жовтня 2019, 11:17UR-CAH это Khors?Victor H писав: ↑04 жовтня 2019, 08:39 Біля Львова впав Ан-12
https://varta1.com.ua/bilya-lvova-vpav- ... rtvy-foto/
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Літаку, що аварійно приземлився під Львовом, був 51 рік. Ан-12 такого віку - це взагалі безпечно?
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Запитайте в Боінга щодо новенького Максаmischko писав: ↑04 жовтня 2019, 18:10 Літаку, що аварійно приземлився під Львовом, був 51 рік. Ан-12 такого віку - це взагалі безпечно?
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Там же сказано у статті:
У 2014 році Центр авіації при Массачусетському інституті технологій присвятив цій темі окреме дослідження і так само спробував відповісти на питання, чи впливає вік літака на безпеку його використання.
Головний висновок цього дослідження - літаки віком понад 20 років на практиці демонструють фактично ті ж самі показники безпеки польотів, що й літаки, яким близько 5 років.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
У 24, 26, 30, 32 вообще ресурс не ограничен. Вопрос в усталости металла и износе агрегатовmischko писав: ↑04 жовтня 2019, 18:10 Літаку, що аварійно приземлився під Львовом, був 51 рік. Ан-12 такого віку - це взагалі безпечно?
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
Re: Авиационные происшествия
Кто Вам такое сказал? Все ограничено, КБ на этом продлении деньги зарабатываетmanjeroke писав: ↑04 жовтня 2019, 19:06У 24, 26, 30, 32 вообще ресурс не ограничен. Вопрос в усталости металла и износе агрегатовmischko писав: ↑04 жовтня 2019, 18:10 Літаку, що аварійно приземлився під Львовом, був 51 рік. Ан-12 такого віку - це взагалі безпечно?
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Я имел ввиду снято ограничение на продление. Раньше был 45 лет ресурс, а теперь неограниченный и Антонов может продливать сколько влезетHonduras писав: ↑04 жовтня 2019, 19:41Кто Вам такое сказал? Все ограничено, КБ на этом продлении деньги зарабатываетmanjeroke писав: ↑04 жовтня 2019, 19:06У 24, 26, 30, 32 вообще ресурс не ограничен. Вопрос в усталости металла и износе агрегатовmischko писав: ↑04 жовтня 2019, 18:10 Літаку, що аварійно приземлився під Львовом, був 51 рік. Ан-12 такого віку - це взагалі безпечно?
https://www.bbc.com/ukrainian/features-49936563
Re: Авиационные происшествия
У грузовиков ресурс больше, чем у пассажирских... но 51 год с учетом его истории это многовато
Re: Авиационные происшествия
Аварійно приземлився в 1000м від стартової смуги (http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=49.79 ... 8&z=16&m=w), рідним і близьким екіпажу мої співчуття.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Вроде не было видео
Re: Авиационные происшествия
Вот по этой причине я и удивляюсь, когда на торцах полосы уже есть дома и другие здания. Взять, например, Харьков, где свет прямо по огородам и крыше "новой линии" идёт. Жуляны, где ты при посадке чиркаешь крыши жилых высоток. Жители верхних этажей на Демеевке, скажите, голову интуитивно не пригинаете, когда самолёт садится?
Да в том же Львове - если бы они подходили с другой стороны, упали бы прямо на частный сектор. Представь игру. Долети до маленькой серой полосочки без топлива (без электричества|без штурвала|без видимости|без мозгов). Локации Харьков и Киев.
Да в том же Львове - если бы они подходили с другой стороны, упали бы прямо на частный сектор. Представь игру. Долети до маленькой серой полосочки без топлива (без электричества|без штурвала|без видимости|без мозгов). Локации Харьков и Киев.
Re: Авиационные происшествия
Да, и игра действует в обе стороны. В т.ч. взлети без двигателей (как Самолет А321 Москва – Симферополь (аннексирован Россией), который сел в кукурузное поле, а мог быть посёлок или высотки как на картинках выше).
Мне кажется, чисто обывательски, что в каждую сторону от торца полосы нужно закладывать безопасную зону "с кукурузой" как минимум ещё на одну длину полосы. Даже в Лондон-сити, я посмотрел, с обоих сторон достаточно большой запас места, куда можно без ущерба упасть.
Мне кажется, чисто обывательски, что в каждую сторону от торца полосы нужно закладывать безопасную зону "с кукурузой" как минимум ещё на одну длину полосы. Даже в Лондон-сити, я посмотрел, с обоих сторон достаточно большой запас места, куда можно без ущерба упасть.
Востаннє редагувалось 05 жовтня 2019, 01:19 користувачем Rel, всього редагувалось 1 раз.
Re: Авиационные происшествия
Такого полно во всём мире. Тегель в Берлине--не по крышам домов? Схипхол? Шарль де Голь?Rel писав: ↑05 жовтня 2019, 00:58 Вот по этой причине я и удивляюсь, когда на торцах полосы уже есть дома и другие здания. Взять, например, Харьков, где свет прямо по огородам и крыше "новой линии" идёт. Жуляны, где ты при посадке чиркаешь крыши жилых высоток. Жители верхних этажей на Демеевке, скажите, голову интуитивно не пригинаете, когда самолёт садится?
Да в том же Львове - если бы они подходили с другой стороны, упали бы прямо на частный сектор.
Re: Авиационные происшествия
Схипхол и Шарль имеют поля вокруг полос.
Тегель да, в одну сторону подобен Жулянам. Но это не пример для подрожания. Не знаю, как там было, но скорее всего он был за городом, а город оброс его.
Тегель да, в одну сторону подобен Жулянам. Но это не пример для подрожания. Не знаю, как там было, но скорее всего он был за городом, а город оброс его.
Re: Авиационные происшествия
От ви і відповіли на своє запитання. Аеропорт у Львові знаходиться в цьому місці з 1929 року. Населення міста з того часу виросло в 2.5 рази, а з приміськими поселеннями у всі три. Площа - мінімум в 3-4.
План міста 1931 року: Полоси на ньому нема, але вона вже мала б бути в лівому нижньому кутку карти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 30 гостей