Сторінка 110 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:25
mischko
tu144 писав: 06 грудня 2019, 18:17 Слишком жирно... видел тот терминал, а в ресторане был?)
Не був, але там же однаковий проект у обох, хіба ні?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:27
tu144
Да, но состояние...

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:29
Olek
Ресторан очень неплохой был с доступными ланчами. Правда уже пару лет там не был.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:41
mischko
В Харкові взагалі все непогано з ресторанами середньої руки. Їхати аж в аеропорт в ресторан - це дуже ностальгувати треба. В принципі, один з моїх дитячих спогадів - зранку приїхали в аеропорт, всі сидять і чекають своїх рейсів, тут починає йти сніг, вже світає, ми виходимо, дивимося вгору на небо, а там червоний прапор. Може щось придумую, бо це було років 30 тому.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:48
tu144
Так в тебе еще сохранился дух авантюризма в твоих Нидерландах?))

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 18:51
mischko
tu144 писав: 06 грудня 2019, 18:48 Так в тебе еще сохранился дух авантюризма в твоих Нидерландах?))
авантюризм - це на Сесні з Лелістаду політати, а не на таксі на Основу.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 21:57
LWIEV
LWIEV писав: 11 липня 2019, 22:41 Потрібні турбопропи як колись в Ютейр-Україна або навіть менші. І не конче МАУ, може бути щось на кшталт американських регіональних фідерів.
  • Раз на день, ранок в Київ, ввечері назад - під фід МАУ - Ужгород, Вінниця, Полтава, Рівне, Кривий Ріг, Миколаїв, Рівне, Тернопіль, Хмельницький
  • Пару курортних портів типу Бердянська, щось в Одеській області - всередині дня.
  • Двічі-тричі на день меншими бортами - Херсон, Чернівці, Івано-Франківськ, Запоріжжя.
  • Щодві/три години з/на Київ - Дніпро, Львів, Харків, Одеса.
  • Прямі регіональні на Львів з Харкова, Дніпра, Запоріжжя, Херсона, Одеси; на Харків з Одеси, Франківська; на Одесу з Полтави, Рівного, Чернівців; на Ужгород з Одеси, Харкова - кожен хоча б 4-5 разів на тиждень.
Далі всі калькуляції дуже грубо, що називається, на серветці.

Разом виходить а/к десь на 15 літачків з досить щільним розкладом і перебуванням в повітрі біля 11-13 год, 6-8 сегментів щодня. Я уважно моніторю ціни і заповнюваність СВ та першого класу Інтерсіті+ - думаю, що з літнім розкладом по кожному з напрямків загалом є ринок десь в районі 40-80 доларів OW, з зимовим - по 30-50. При LF біля 60% така компанія мала б мати виручку десь біля $50-60 млн в рік. Пальне мало б скласти десь біля $25-30 млн. Проектую частку пального в структурі витрат регіональних компаній на загальний витратний бюджет. На початку а/к була б десь на $10-20 млн в рік збиткова. Значить, щоб все запрацювало, від місцевого самоврядування мали б бути субсидії на аеропортові збори, хендлінг, на національному рівні - аеронавігаційні + кращі податкові умови, тоді все могло б запуститись, а за кілька років стати основою насиченої мережі перевезень з перспективою зростання доходності і прибутковості.

Хоча, в умовах політичних ризиків як в Україні, я б свої гроші в це не вклав.
Та-дам!
https://www.avianews.com/ukraine/2019/1 ... velopment/

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 06 грудня 2019, 22:19
alex.s
Немного расчетов из инета:
ATR-72-600

Typically used for short haul flights ~ 250 nautical miles or about 460 km,
flying the ATR 72-600 costs minimally around US$1, 900.00.

Typical roster per day / 24 hours/ is 4 return flights = 8 FLT segments per 200 nm
= 10 FLT hours + 4 hours for turnarounds between segments (offloading/loading + fueling)
10 hours for possible maintenance at night.

This includes flight crew wages, airport fees, maintenance and fuel costs.
Depending from those the costs in western commuter airlines are typically
about $2, 000 - $2100 per flight hour.
2100$ / max seats 72 pax = 29, 2 $ per PAX flight hour.

So > simply mathematics show that -

Break even costs by TKT Yield = 40$/H > 53 PAX/TKTs sold.
Break even costs by TKT Yield = 60$/H > 35 PAX/TKTs sold.
Break even costs by TKT Yield = 100$/H > 21 PAX/TKTs sold.


In comparison -

This is remarkable less expensive per hour than the by 50-seater jet Embraer ERJ 145,
which costs around $3500.00 per hour.

Faster turboprop, Bombardier Q400 NG costs about $2, 300 per flight hour.

Boeing 737-700 costs around US$3, 958.00 per flight hour, which its average speed
in the first hour of flight is 720 km/h.
About $4, 000 every 720 km.

$4, 000.00 / 120 passengers = $33.33 per passenger flight hour.
For a standard 737–700.
Note that if an airline packs more seats into the aircraft,
it will drop this figure down to around $25 to $30 per passenger flight hour
in a high density configuration.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 07 грудня 2019, 08:09
Niko
LWIEV писав: 06 грудня 2019, 21:57 щось на кшталт американських регіональних фідерів.
Схема Air New Zealand и ее сателитов могла бы подойти. Чем Измаил хуже, например, Бленхейма (население 31,600; пассажиропоток 317тыс). Больше скажу Ужгород или Ивано-Франковск могли бы тягаться с Квинстауном (население 15,820 пассажиропоток 2,3 миллиона).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 07 грудня 2019, 08:12
nik-dem
Niko писав: 07 грудня 2019, 08:09 Схема Air New Zealand и ее сателитов могла бы подойти. Чем Измаил хуже, например, Бленхейма (население 31,600; пассажиропоток 317тыс). Больше скажу Ужгород или Ивано-Франковск могли бы тягаться с Квинстауном (население 15,820 пассажиропоток 2,3 миллиона).
Добробут і заможність?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 07 грудня 2019, 08:20
Niko
nik-dem писав: 07 грудня 2019, 08:12
Niko писав: 07 грудня 2019, 08:09 Схема Air New Zealand и ее сателитов могла бы подойти. Чем Измаил хуже, например, Бленхейма (население 31,600; пассажиропоток 317тыс). Больше скажу Ужгород или Ивано-Франковск могли бы тягаться с Квинстауном (население 15,820 пассажиропоток 2,3 миллиона).
Добробут і заможність?
Блин, точно)

Хотя, есть очевидные плюсы и украинских аэропортов. Например, доступность (визовая политика Украины, стоимость пребывания) для иностранцев.

Хотя в 2008 Украина была в топ most visited countries, а пассажиропоток тогда был плачевный

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 10 грудня 2019, 10:57
MRV54
Запорожье: ноябрь - 45.601. За 11 мес 2019 - 392.808 ( 11 мес 2018 - 369.502 (+ 6,3% к 2018).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 10 грудня 2019, 23:28
LWIEV
MRV54 писав: 10 грудня 2019, 10:57 Запорожье: ноябрь - 45.601. За 11 мес 2019 - 392.808 ( 11 мес 2018 - 369.502 (+ 6,3% к 2018).
Круто, зважаючи на те, що аеропорт був закритий на ремонт 12% часу і десь 15% паспотоку. +/- можна говорити, що є +20% рік до року.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 11 грудня 2019, 05:54
Victor H
LWIEV писав: 10 грудня 2019, 23:28
MRV54 писав: 10 грудня 2019, 10:57 Запорожье: ноябрь - 45.601. За 11 мес 2019 - 392.808 ( 11 мес 2018 - 369.502 (+ 6,3% к 2018).
Круто, зважаючи на те, що аеропорт був закритий на ремонт 12% часу і десь 15% паспотоку. +/- можна говорити, що є +20% рік до року.
Минулого року його наче теж ремонтували, хоч і не так довго. Якби не це, то може б і пів мільйона було.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 16 грудня 2019, 01:11
Prokop35
Цікаво, чи не стану сьогодні 15-мільйонним пасажиром в Борисполі :smile: ніби вже час.


За листопад хай тут буде
Аэропорт Борисполь обслужил 1 млн 137,3 тыс. пассажиров в ноябре 2019 года, что на 14,4% превысило результат за ноябрь 2018 года, сообщили avianews.com в пресс-службе предприятия.

Из них 1 млн 45,3 тыс. пассажиров воспользовались международными рейсами (+14,3%), 92 тыс. пассажиров — внутренними рейсами (+16%).

Число рейсов в аэропорту Борисполь в ноябре 2019 года выросло на 4,9% и составило 8 292. Из них 7 203 рейса были международными (+5,1%), 1 089 рейсов — внутренними (+3,6%).

За 11 месяцев 2019 года общий пассажиропоток аэропорта Борисполь вырос на 21,8% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года и составил 14 млн 206,6 тыс. человек.

13 млн 190,6 тыс. пассажиров воспользовались международными рейсами (+22,9%), 1 млн 16 тыс. пассажиров вылетели или прилетели внутренними рейсами (+9%).

За 11 месяцев 2019 года аэропорт Борисполь обслужил 102 860 рейсов, улучшив этот показатель на 15,3% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.

90 565 рейсов были международными (+17,2%), 12 295 рейсов — внутренними (+2,7%).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 27 грудня 2019, 11:21
MRV54
Международный аэропорт «Херсон» встретил своего 150-тысячного пассажира за 2019 год. Юбилейного пассажира зарегистрировали вчера, 24 декабря 2019 года, он прилетел рейсом из Шарм-эль-Шейхе.

http://www.t.ks.ua/mezhdunarodnyy-aerop ... passazhira

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 27 грудня 2019, 12:28
syxiv_dan
Якось дуже незначний ріст пасажиропотоку в Херсоні цього року

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 27 грудня 2019, 13:09
Franek
МАУ забрали 2 щоденні частоти. Добре, що хоч якийсь ріст є, а не падіння.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 31 грудня 2019, 19:02
fabregasvlad
И одной из самых главных новостей уходящего года стало то, что аэропорт «Харьков» впервые в своей новейшей истории достиг отметки миллионного пассажира. По итогам 2019 года, услугами аэропорта воспользовались 1,34 миллиона человек, что практически на 40% больше, по сравнению с показателями 2018 года.
https://www.instagram.com/p/B6u6LfmH5wg/

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 31 грудня 2019, 21:26
Kibeee
Молодцы за оперативность! И за впечатляющие цифры!