Сторінка 101 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 12 липня 2019, 15:30
Tetris
Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 12 липня 2019, 19:02
Lo.
LWIEV писав: 12 липня 2019, 09:34 Я не впевнений, чи система безпеки дозволить проїхати стрілку, зупинитись і заднім ходом виїхати на міст - через "лоукост" модель будівництва колії, рейковому автобусу дуже "криво" доведеться заїжджати в аеропорт з Полтави.
Не простіше добудувати до існуючої гілки на аеропорт ще один заїзд-виїзд зі сторони Харкова-Полтави?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 липня 2019, 00:26
Franek
Tetris писав: 12 липня 2019, 15:30 Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 липня 2019, 10:29
Kibeee
Franek писав: 13 липня 2019, 00:26
Tetris писав: 12 липня 2019, 15:30 Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Сейчас, вообще пойдет (и уже пошла) некая оптимизация кресел после бурного роста. Особенно в сегменте классиков. В последнее время ушли British Airways, Nordica, оптимизировали Brussels Airlines, Air France. Наш рынок сейчас с одной стороны низкомарженальный на Европу, во вторых более затратный.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 липня 2019, 14:40
Franek
Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 липня 2019, 14:45
manjeroke
Franek писав: 15 липня 2019, 14:40 Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Ну ЛХ груп себя очень хорошо вроде чувствует. Единственное что на зиму приостановят это Брюссель, но оттуда только Торонто и НЙ, а там вариантов стыковок не меньше десятка и прямые тоже есть.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 липня 2019, 15:00
Victor H
LHG останні роки росте вдвічі швидшими темпами ніж IAG і AF-KLM. Не виключено що це скорочення викликане в тому числі конкуренцією з боку перших.

Крім того можуть бути і інші фактори (Брекзіт, нестача слотів в Хітроу, зміна стратегії МАУ, ріст ЛОТа і туркішів і т.п.).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 липня 2019, 15:05
Sentry
Не думаю, что у АФ как-то поменляся р2р в Париж. Лоукостов там нет, МАУ по цене конкурирует весьма условно - там цены выше облаков. Думаю причина ухода в невозможности привлечения транзитников в нужных объемах в Северную Америку и Испанию\Португалию. И тут основной конкурент - ЛХ Груп. Так что уход АФ вряд ли связан с приходом лоу костов, они зашли на их рынок (транзит в Испанию и Потугалию) очень условно, только в виде самостоятельных стыковок, что далеко не для всех, и не так уж дешево. Разве что обилие рейсов в Барселону могло их немного зацепить, плюс заход Раяна в Мадрид и Валенсию на зиму может немного снизить транзит. Но имхо это несущественно. А вот значительная сезонность трансатлантического трафика похоже играет роль.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 12:30
юра сармат
Ку ку,1серпня...?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 12:32
popTAB
юра сармат писав: 01 серпня 2019, 12:30 Ку ку,1серпня...?
Відпустки ;)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 12:49
popTAB
https://www.facebook.com/LvivAirport/ph ... &__tn__=-R

ПРИРІСТ ПАСАЖИРОПОТОКУ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ «ЛЬВІВ» У СІЧНІ-ЛИПНІ 2019 РОКУ СКЛАВ 41,2%

За оперативними даними ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» у липні 2019 р. авіаперевезеннями скористалися 243,0 тис. пасажирів, що на 25,8% більше, ніж у липні 2018 р. (193,1 тис. пасажирів). Кількість здійснених рейсів – 1 933, що на 20,5% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (1 604).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 12:50
jurkok
Львів 243000

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 13:09
popTAB
Мало. З таким ростом не факт що за рік буде 2.2млн :( Плюс середньо-температурно-попалатна загрузка борта не зросла у липні в порівнянні з червнем - 126 паксів на рейс, це вперше.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 13:23
юра сармат
....слабенько,хоч може це недоречні порівняння,але Краків за липень так само +26%,але там цифра 785т.....,будемо надіятись...,дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 14:12
popTAB
юра сармат писав: 01 серпня 2019, 13:23 дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап
Можна спробувати порахувати що гіпотетично може ще прийти восени "по слухах".

СкайАп:
2 Харкови
4 Борисполя
2 Праги
2 Тель-Авів
Загалом 10 рейсів на тиждень, грубо 3600 паксів в статистику за тижень, і 9 тижнів дадуть 32,400.

Ще згадаємо малоімовінрі Катар, Арабію, ну нехай по 2 рейси кожен: це ще десь приблизно 11,500.
В сумі може додатись хіба 44тис - не так вже й багато :?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 14:18
Tetris
Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 14:27
popTAB
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
В 2018 у МАУ був PS37/38 - третій денний рейс, який у W19 сезоні "оптимізували", та не відновили в S19. Тому і падіння

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 14:31
юра сармат
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 14:44
popTAB
юра сармат писав: 01 серпня 2019, 14:31
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 01 серпня 2019, 15:15
юра сармат
popTAB писав: 01 серпня 2019, 14:44
юра сармат писав: 01 серпня 2019, 14:31
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?
Я маю на увазі від загального потоку