Статистика - аеропорти України

Общий авиафорум
Tetris
Airbus A330
Сообщения: 637
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 365 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Tetris » 12 июл 2019, 14:30

Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Lo.
Airbus A320
Сообщения: 324
Зарегистрирован: 12 янв 2013, 21:54
Откуда: Kiev
Благодарил (а): 460 раз
Поблагодарили: 41 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Lo. » 12 июл 2019, 18:02

LWIEV писал(а):
12 июл 2019, 08:34
Я не впевнений, чи система безпеки дозволить проїхати стрілку, зупинитись і заднім ходом виїхати на міст - через "лоукост" модель будівництва колії, рейковому автобусу дуже "криво" доведеться заїжджати в аеропорт з Полтави.
Не простіше добудувати до існуючої гілки на аеропорт ще один заїзд-виїзд зі сторони Харкова-Полтави?
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Franek » 12 июл 2019, 23:26

Tetris писал(а):
12 июл 2019, 14:30
Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Kibeee
Airbus A340
Сообщения: 745
Зарегистрирован: 09 ноя 2010, 18:00
Откуда: Киев
Благодарил (а): 91 раз
Поблагодарили: 69 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Kibeee » 14 июл 2019, 09:29

Franek писал(а):
12 июл 2019, 23:26
Tetris писал(а):
12 июл 2019, 14:30
Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Сейчас, вообще пойдет (и уже пошла) некая оптимизация кресел после бурного роста. Особенно в сегменте классиков. В последнее время ушли British Airways, Nordica, оптимизировали Brussels Airlines, Air France. Наш рынок сейчас с одной стороны низкомарженальный на Европу, во вторых более затратный.
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Franek » 15 июл 2019, 13:40

Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1569
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 549 раз
Поблагодарили: 570 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение manjeroke » 15 июл 2019, 13:45

Franek писал(а):
15 июл 2019, 13:40
Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Ну ЛХ груп себя очень хорошо вроде чувствует. Единственное что на зиму приостановят это Брюссель, но оттуда только Торонто и НЙ, а там вариантов стыковок не меньше десятка и прямые тоже есть.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1622
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 565 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Victor H » 15 июл 2019, 14:00

LHG останні роки росте вдвічі швидшими темпами ніж IAG і AF-KLM. Не виключено що це скорочення викликане в тому числі конкуренцією з боку перших.

Крім того можуть бути і інші фактори (Брекзіт, нестача слотів в Хітроу, зміна стратегії МАУ, ріст ЛОТа і туркішів і т.п.).
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 4931
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 545 раз
Поблагодарили: 526 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Sentry » 15 июл 2019, 14:05

Не думаю, что у АФ как-то поменляся р2р в Париж. Лоукостов там нет, МАУ по цене конкурирует весьма условно - там цены выше облаков. Думаю причина ухода в невозможности привлечения транзитников в нужных объемах в Северную Америку и Испанию\Португалию. И тут основной конкурент - ЛХ Груп. Так что уход АФ вряд ли связан с приходом лоу костов, они зашли на их рынок (транзит в Испанию и Потугалию) очень условно, только в виде самостоятельных стыковок, что далеко не для всех, и не так уж дешево. Разве что обилие рейсов в Барселону могло их немного зацепить, плюс заход Раяна в Мадрид и Валенсию на зиму может немного снизить транзит. Но имхо это несущественно. А вот значительная сезонность трансатлантического трафика похоже играет роль.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 3 гостя