Сторінка 87 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 12:03
LWIEV
Franek писав: 21 січня 2019, 13:41 Непогано відновилися) Аби не було криз
Я читаю фінансові звіти Туркішів - у них рекордні прибутки в 2018.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 14:25
shushuair
Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 15:11
mischko
shushuair писав: 22 січня 2019, 14:25 Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 15:21
shushuair
mischko писав: 22 січня 2019, 15:11 Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.
После того как Пегасус открыл базу в Бишкеке, чтобы дальше летать оттуда в Дели, Москву и т.д., я предполагал что Бишкек будет держаться но плаву, но видно этого мало.
И насчёт Ашхабата, обрати внимание, у него ж там в скобках написано, что последняя статистика 2013 года, что ещё больше подчеркивает "закрытость".
У меня одноклассник, который работал инженером в Киевской компании, в командировке был полгода в Туркменистане, проектировал им систему канализации в столице. Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 15:30
mischko
shushuair писав: 22 січня 2019, 15:21 Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.
Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.

Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 17:09
Tetris
mischko писав: 22 січня 2019, 15:30 Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.

Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Киргизтан кращий, бо там є яка-неяка змінюваність влади. Це, до речі, єдина країна Середньої Азії, в якій лідера не виносять з президентського палацу вперед ногами. Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.
Тому, на мій погляд, з Киргизтаном все буде добре (вплив Китаю виносимо за дужки, там цього не уникнути, Тажикістан навіть шмат території Китаю відрізав). А от шлях інших країн з Казахстаном включно мені бачиться таким: або Киргистан (революція "бєссміслєнная і бєспощадная"), тобто встановиться яка-неяка демократія і країна втримається, або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю), або таки Сирія чи Афганістан.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 17:19
mischko
Tetris писав: 22 січня 2019, 17:09 або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю)
Глянув в цю табличку Мінськ - 10% зростання, це десь +/- як у Дніпра, який лише для "своїх".
Щось вони не дуже бонуси відчувають від сателітності.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 20:15
artml
Tetris писав: 22 січня 2019, 17:09Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.
Ну не така вже це й азіатська специфіка, ми теж маємо деякий досвід 8-)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 січня 2019, 20:27
Inguri
Киргизстан теж поділився територією з Китаєм.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 28 січня 2019, 11:10
Victor H
Вінниця 2018: 60 873.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 28 січня 2019, 11:13
mischko
Victor H писав: 28 січня 2019, 11:10 Вінниця 2018: 60 873.
Вінниця: :flag:
Чернівці: :P

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 28 січня 2019, 11:31
syxiv_dan
залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 28 січня 2019, 11:38
mischko
syxiv_dan писав: 28 січня 2019, 11:31 залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати
мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 28 січня 2019, 11:46
syxiv_dan
mischko писав: 28 січня 2019, 11:38 мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
І мені це дивно. Ясно, що в пріоритеті країни мав би бути Ужгород, але Кривий Ріг - велике місто, Рівне+Луцьк теж великі і достатньо віддалені від Львова і Києва

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 13:19
LWIEV
syxiv_dan писав: 28 січня 2019, 11:46
mischko писав: 28 січня 2019, 11:38 мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
І мені це дивно. Ясно, що в пріоритеті країни мав би бути Ужгород, але Кривий Ріг - велике місто, Рівне+Луцьк теж великі і достатньо віддалені від Львова і Києва
Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.

В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 13:21
mischko
LWIEV писав: 29 січня 2019, 13:19 Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.

В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.
Це десь мінімум +5 годин некомфортної подорожі українськими дорогами або стояння в непередбачуваних прикордонних чергах.

Одним словом - дічь.

Таке треба забувати якнайшвидше.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 14:15
LWIEV
Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 15:41
Vitaliy
LWIEV писав: 29 січня 2019, 14:15 Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
були б слоти - були б рейси з кожного працюючого укр. аеропорту, і Вінниці і Франківська і Херсона з Миколаєвом

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 19:42
Ostap
Vitaliy писав: 29 січня 2019, 15:41
LWIEV писав: 29 січня 2019, 14:15 Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
були б слоти - були б рейси з кожного працюючого укр. аеропорту, і Вінниці і Франківська і Херсона з Миколаєвом
LOT викупив слоти в WAW майже збанкрутілого small planet. Тільки незрозуміло чи вони підуть на чартери, чи регулярну. Хоча, враховуючи те, як з Варшави хочуть вигнати чартери і лоукости в Радості, то цілком може піти на регулярну і щось перепаде нам

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 29 січня 2019, 19:50
syxiv_dan
Тільки Радом наче в 2020 планують запускати