Статистика - аеропорти України

Общий авиафорум
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 921
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 140 раз
Поблагодарили: 470 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение LWIEV » 22 янв 2019, 12:03

Franek писал(а):
21 янв 2019, 13:41
Непогано відновилися) Аби не було криз
Я читаю фінансові звіти Туркішів - у них рекордні прибутки в 2018.
shushuair
A380
Сообщения: 1489
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 09:16
Откуда: ODS
Благодарил (а): 114 раз
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение shushuair » 22 янв 2019, 14:25

Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 22 янв 2019, 15:11

shushuair писал(а):
22 янв 2019, 14:25
Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.
shushuair
A380
Сообщения: 1489
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 09:16
Откуда: ODS
Благодарил (а): 114 раз
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение shushuair » 22 янв 2019, 15:21

mischko писал(а):
22 янв 2019, 15:11
Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.
После того как Пегасус открыл базу в Бишкеке, чтобы дальше летать оттуда в Дели, Москву и т.д., я предполагал что Бишкек будет держаться но плаву, но видно этого мало.
И насчёт Ашхабата, обрати внимание, у него ж там в скобках написано, что последняя статистика 2013 года, что ещё больше подчеркивает "закрытость".
У меня одноклассник, который работал инженером в Киевской компании, в командировке был полгода в Туркменистане, проектировал им систему канализации в столице. Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 22 янв 2019, 15:30

shushuair писал(а):
22 янв 2019, 15:21
Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.
Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.

Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 771
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 515 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Tetris » 22 янв 2019, 17:09

mischko писал(а):
22 янв 2019, 15:30
Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.

Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Киргизтан кращий, бо там є яка-неяка змінюваність влади. Це, до речі, єдина країна Середньої Азії, в якій лідера не виносять з президентського палацу вперед ногами. Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.
Тому, на мій погляд, з Киргизтаном все буде добре (вплив Китаю виносимо за дужки, там цього не уникнути, Тажикістан навіть шмат території Китаю відрізав). А от шлях інших країн з Казахстаном включно мені бачиться таким: або Киргистан (революція "бєссміслєнная і бєспощадная"), тобто встановиться яка-неяка демократія і країна втримається, або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю), або таки Сирія чи Афганістан.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 22 янв 2019, 17:19

Tetris писал(а):
22 янв 2019, 17:09
або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю)
Глянув в цю табличку Мінськ - 10% зростання, це десь +/- як у Дніпра, який лише для "своїх".
Щось вони не дуже бонуси відчувають від сателітності.
Аватара пользователя
artml
Airbus A340
Сообщения: 802
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: LAX / HRK
Благодарил (а): 434 раза
Поблагодарили: 192 раза
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение artml » 22 янв 2019, 20:15

Tetris писал(а):
22 янв 2019, 17:09
Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.
Ну не така вже це й азіатська специфіка, ми теж маємо деякий досвід 8-)
Inguri
A380
Сообщения: 1749
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:10
Благодарил (а): 324 раза
Поблагодарили: 333 раза
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Inguri » 22 янв 2019, 20:27

Киргизстан теж поділився територією з Китаєм.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Victor H » 28 янв 2019, 11:10

Вінниця 2018: 60 873.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 28 янв 2019, 11:13

Victor H писал(а):
28 янв 2019, 11:10
Вінниця 2018: 60 873.
Вінниця: :flag:
Чернівці: :P
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 150 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение syxiv_dan » 28 янв 2019, 11:31

залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 28 янв 2019, 11:38

syxiv_dan писал(а):
28 янв 2019, 11:31
залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати
мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 150 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение syxiv_dan » 28 янв 2019, 11:46

mischko писал(а):
28 янв 2019, 11:38
мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
І мені це дивно. Ясно, що в пріоритеті країни мав би бути Ужгород, але Кривий Ріг - велике місто, Рівне+Луцьк теж великі і достатньо віддалені від Львова і Києва
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 921
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 140 раз
Поблагодарили: 470 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение LWIEV » 29 янв 2019, 13:19

syxiv_dan писал(а):
28 янв 2019, 11:46
mischko писал(а):
28 янв 2019, 11:38
мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
І мені це дивно. Ясно, що в пріоритеті країни мав би бути Ужгород, але Кривий Ріг - велике місто, Рівне+Луцьк теж великі і достатньо віддалені від Львова і Києва
Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.

В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6512
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 748 раз
Поблагодарили: 1789 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение mischko » 29 янв 2019, 13:21

LWIEV писал(а):
29 янв 2019, 13:19
Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.

В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.
Це десь мінімум +5 годин некомфортної подорожі українськими дорогами або стояння в непередбачуваних прикордонних чергах.

Одним словом - дічь.

Таке треба забувати якнайшвидше.
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 921
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 140 раз
Поблагодарили: 470 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение LWIEV » 29 янв 2019, 14:15

Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
Vitaliy
Airbus A330
Сообщения: 650
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: ODS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 39 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Vitaliy » 29 янв 2019, 15:41

LWIEV писал(а):
29 янв 2019, 14:15
Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
були б слоти - були б рейси з кожного працюючого укр. аеропорту, і Вінниці і Франківська і Херсона з Миколаєвом
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 626
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 150 раз
Поблагодарили: 179 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение Ostap » 29 янв 2019, 19:42

Vitaliy писал(а):
29 янв 2019, 15:41
LWIEV писал(а):
29 янв 2019, 14:15
Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
були б слоти - були б рейси з кожного працюючого укр. аеропорту, і Вінниці і Франківська і Херсона з Миколаєвом
LOT викупив слоти в WAW майже збанкрутілого small planet. Тільки незрозуміло чи вони підуть на чартери, чи регулярну. Хоча, враховуючи те, як з Варшави хочуть вигнати чартери і лоукости в Радості, то цілком може піти на регулярну і щось перепаде нам
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 150 раз
Контактная информация:

Re: Статистика - аеропорти України

Сообщение syxiv_dan » 29 янв 2019, 19:50

Тільки Радом наче в 2020 планують запускати
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя