Сторінка 83 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 січня 2019, 22:08
Victor H
А нічого, що Литва складає майже половину населення Балтії? Введіть поправку на кількість населення і все у вас зійдеться ;)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 січня 2019, 22:11
Vitaliy
Victor H писав: 13 січня 2019, 22:08 А нічого, що Литва складає майже половину населення Балтії? Введіть поправку на кількість населення і все у вас зійдеться ;)
Дякую, тепер дійсно сходиться :)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 січня 2019, 22:12
Kibeee
syxiv_dan писав: 13 січня 2019, 18:38
Vitaliy писав: 13 січня 2019, 18:05 Там попереду Борисполя є Кельн, в якого може бути як плюс так і мінус, зважаючи на те що Евровінс перерозподіляв рейси на користь Дюссельдорфа
За 11 місяців в Кьольна +5.3% (12.1 млн) , тільки листопад були в мінусі
43 місце. І так ще Берлін Шонефельд дуже падає. Якщо за 11 місяців в них -0.8%, то за листопад окремо -7%. В 2017 році в них було 12.8 млн
42 місце. Бірмінгем теж на 4.7% впав за 11 місяців (11.6 млн)

Так що все не так погано в Борисполя. На наступний рік є шанс перегнати не один аеропорт за пас.потоком, якщо з МАУ все буде добре
Точно, могут даже еще улучшить. Да и если посмотреть то пр росте в 10% до 13.9 млн паксов, можно попасть даже в ТОП 40. Но тут как повезет и если Ницца и Бухарес не рванут по потоку.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 січня 2019, 22:19
Kibeee
Как то совсем печально статистика Алматы за 2018 - меньше 1% прироста и таких инвестициях в транзит.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 13 січня 2019, 22:51
LWIEV
Vitaliy писав: 13 січня 2019, 21:54
В Вільнюса ~5М, ніякого транзиту.
В Риги ~7М, з великим транзитом,
В Таллінні до 3М, з ЛОТ/Нордікою.

Виглядає так ніби Вільнюс є найпривабливішим кінцевим аеропортом регіону
Чудове нагадування, що наявність найбільшого в регіоні ринку і можливість тягнути пасажира з сусідньої Білорусі геть не гарантує успіху. Хаб у себе вдома можна легко протринькати і не зчутися як раптом хтось дрібніший обжене на повороті.

Тривожні новини від МАУ і неспроможність Борисполя поратися з простими задачами напружують, бо плану Б у країни просто нема.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 03:49
ATk
Саме так. Колись в країні був автопром. Тепер його нема. Зараз є авіатранзит. Але нема жодної гарантії що він буде завжди.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 09:04
Sentry
ATk писав: 14 січня 2019, 03:49 Саме так. Колись в країні був автопром. Тепер його нема. Зараз є авіатранзит. Але нема жодної гарантії що він буде завжди.
Я бы добавил, что до появления лоу костов в стране с таким населением и расстояниями, как Украина перевозчик обеспечивающий транзит в том или ином количестве был бы 100%. Это ниша, которая абсолютно необходима стране и за счет этого она гарантирует прибыльность. Т.е. на место МАУ просто пришел бы новый игрок. Но сейчас все поменялось. С большой вероятностью на рынок очень быстро зайдут Визз и Раян, плюс нарастят частоты зарубежные классики, что с большой вероятностью не даст развиться новой АК с сетевой моделью на нашем рынке. У нее не будет возможности для старта, для открытия тех самых нескольких первых маршрутов, с которых все начнется. Т.к. на этих маршрутах АК будет расчитывать во многом на р2р траффик, который заберут лоу косты. Не говоря уж о том, что для конкуренции в условиях открытого неба нужны очень большие финансовые ресурсы со старта.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 09:36
katso
mischko писав: 13 січня 2019, 19:24 Треба робити візовий режим зі свинособакістаном. Подивимся, де тоді буде ваш Мінськ, хє-хє.
Гм. Вы же обратили внимание что когда Украина введя ВП закрыла въезд гражданам РФ "мужского пола от 16 до 60 лет" - то колво поездов Киев/Львов/Одесса - Москва не уменьшилось?
В Москву через Минск летают в первую очередь граждане Украины - и РФ для нас вводить визы пока не собирается :grin:

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 10:13
mischko
katso писав: 14 січня 2019, 09:36
mischko писав: 13 січня 2019, 19:24 Треба робити візовий режим зі свинособакістаном. Подивимся, де тоді буде ваш Мінськ, хє-хє.
Гм. Вы же обратили внимание что когда Украина введя ВП закрыла въезд гражданам РФ "мужского пола от 16 до 60 лет" - то колво поездов Киев/Львов/Одесса - Москва не уменьшилось?
В Москву через Минск летают в первую очередь граждане Украины - и РФ для нас вводить визы пока не собирается :grin:
Тим більше треба вводити тоді.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 14:04
LWIEV
Sentry писав: 14 січня 2019, 09:04 Я бы добавил, что до появления лоу костов в стране с таким населением и расстояниями, как Украина перевозчик обеспечивающий транзит в том или ином количестве был бы 100%. Это ниша, которая абсолютно необходима стране и за счет этого она гарантирует прибыльность. Т.е. на место МАУ просто пришел бы новый игрок. Но сейчас все поменялось. С большой вероятностью на рынок очень быстро зайдут Визз и Раян, плюс нарастят частоты зарубежные классики, что с большой вероятностью не даст развиться новой АК с сетевой моделью на нашем рынке. У нее не будет возможности для старта, для открытия тех самых нескольких первых маршрутов, с которых все начнется. Т.к. на этих маршрутах АК будет расчитывать во многом на р2р траффик, который заберут лоу косты. Не говоря уж о том, что для конкуренции в условиях открытого неба нужны очень большие финансовые ресурсы со старта.
Або МАУ олюдниться
Або зайде дочка умовних Туркішів/Лота/Пегасусів
Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 14:50
Vitaliy
LWIEV писав: 14 січня 2019, 14:04 Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.
щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 14:55
mischko
Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50 щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Blue Air та TARom

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:04
Sentry
mischko писав: 14 січня 2019, 14:55 Blue Air та TARom
Масштабы перевозчиков не сопоставимы с МАУ. Румыния хоть и меньше Украины, но за счет большей платежеспособности, имхо, рынки сопоставимы.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:13
mischko
Sentry писав: 14 січня 2019, 15:04 Масштабы перевозчиков не сопоставимы с МАУ. Румыния хоть и меньше Украины, но за счет большей платежеспособности, имхо, рынки сопоставимы.
Ну там крім них і Віззейр непогано пасеться

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:36
syxiv_dan
mischko писав: 14 січня 2019, 14:55
Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50 щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Blue Air та TARom
blue air наче не мережева АК

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:39
Vitaliy
mischko писав: 14 січня 2019, 14:55
Blue Air та TARom
Blue Air ніби не мережева компанія
от Візз відновить українську дочку, і буд нам аналогічний перевізник

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:40
mischko
syxiv_dan писав: 14 січня 2019, 15:36 blue air наче не мережева АК

Ну от я зайшов до них на сайт і можна купити квиток з Брюсселя в Клуж з пересадкою по Бухаресту і назад.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:46
syxiv_dan
Тоді сорян:)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 15:46
Vitaliy
mischko писав: 14 січня 2019, 15:40
syxiv_dan писав: 14 січня 2019, 15:36 blue air наче не мережева АК

Ну от я зайшов до них на сайт і можна купити квиток з Брюсселя в Клуж з пересадкою по Бухаресту і назад.
і у Раяна можна, здаєься :)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 14 січня 2019, 16:28
Victor H
Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50
LWIEV писав: 14 січня 2019, 14:04 Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.
щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Туреччина рахується? Пегасус цілком собі нормальний мережевий лоу кост, більший за МАУ.