SergeyL писав: ↑06 вересня 2021, 23:56
LWO по сути всю западную Украину обслуживает (7 областей точно, да и Хмельницкий туда частично ездит), а HRK - только Харьковскую область. Ну еще Луганскую. Сумчане и полтавчане - и те не особо им пользуются. У меня друзья из Сум из своих сотни сегментов только один раз HRK использовали, чисто под какую-то акцию туркишей, обычно им проще в Киев приехать. Так что дело не только в мобильности местных (сомневаюсь, что львовяне летают больше, чем харьковчане), но и в тупиковости расположения. И в туристической привлекательности для иностранцев тоже, тут у Львова с Одессой огромная фора.
Львівська метрополія справді має ширшу базу, але:
- основним міжнародним аеропортом для Волинської області був (для коректності - до Ковіду, з 2022 побачимо як буде далі) Люблін
- для Рівненської - Бориспіль (подивіться на різницю у сполученості зі Львовом і Києвом)
- для Чернівецької - Сучава
- для Закарпаття - Будапешт і Кошіце
- значна частина Львівської області далі літала напряму з Варшави (див доковідну інтенсивність руху бусів-фідерів на варшавський аеропорт)
Фактично аеропорт Львів обслуговує Львівську, Тернопільську і частину (яка не летить через Бориспіль) Івано-Франківської області. Розширення регіональності є в планах львівського аеропорту, але для цього потрібен автовокзал біля терміналу (поки тільки ескізи), інтеграція з станцією УЗ Скнилів (навіть ескізів ще нема).
З туризмом у Львова ситуація справді подібна до Одеси, але це переважно внутрішній наземний трафік, на майже всіх міжнародних рейсах (арабські тури тут виняток) переважна більшість паспортів - українські. Те саме з доковідними польськими та білоруськими туристами. Демографія української діаспори в США робить літній трафік менш значущим, українські туристи його вже перевершили.
Крім того аеропорт Харків (менше, ніж Бориспіль, але все ж) є бенефіціаром закритих Дніпра і Донецька (в першу чергу для неокупованої частини Донбасу).
Тому й кажу, що показники "чисті".