Статистика - аеропорти України

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Victor H »

А нічого, що Литва складає майже половину населення Балтії? Введіть поправку на кількість населення і все у вас зійдеться ;)
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Vitaliy »

Victor H писав: 13 січня 2019, 22:08 А нічого, що Литва складає майже половину населення Балтії? Введіть поправку на кількість населення і все у вас зійдеться ;)
Дякую, тепер дійсно сходиться :)
Kibeee
Airbus A340
Повідомлень: 857
З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Kibeee »

syxiv_dan писав: 13 січня 2019, 18:38
Vitaliy писав: 13 січня 2019, 18:05 Там попереду Борисполя є Кельн, в якого може бути як плюс так і мінус, зважаючи на те що Евровінс перерозподіляв рейси на користь Дюссельдорфа
За 11 місяців в Кьольна +5.3% (12.1 млн) , тільки листопад були в мінусі
43 місце. І так ще Берлін Шонефельд дуже падає. Якщо за 11 місяців в них -0.8%, то за листопад окремо -7%. В 2017 році в них було 12.8 млн
42 місце. Бірмінгем теж на 4.7% впав за 11 місяців (11.6 млн)

Так що все не так погано в Борисполя. На наступний рік є шанс перегнати не один аеропорт за пас.потоком, якщо з МАУ все буде добре
Точно, могут даже еще улучшить. Да и если посмотреть то пр росте в 10% до 13.9 млн паксов, можно попасть даже в ТОП 40. Но тут как повезет и если Ницца и Бухарес не рванут по потоку.
Kibeee
Airbus A340
Повідомлень: 857
З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Kibeee »

Как то совсем печально статистика Алматы за 2018 - меньше 1% прироста и таких инвестициях в транзит.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення LWIEV »

Vitaliy писав: 13 січня 2019, 21:54
В Вільнюса ~5М, ніякого транзиту.
В Риги ~7М, з великим транзитом,
В Таллінні до 3М, з ЛОТ/Нордікою.

Виглядає так ніби Вільнюс є найпривабливішим кінцевим аеропортом регіону
Чудове нагадування, що наявність найбільшого в регіоні ринку і можливість тягнути пасажира з сусідньої Білорусі геть не гарантує успіху. Хаб у себе вдома можна легко протринькати і не зчутися як раптом хтось дрібніший обжене на повороті.

Тривожні новини від МАУ і неспроможність Борисполя поратися з простими задачами напружують, бо плану Б у країни просто нема.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення ATk »

Саме так. Колись в країні був автопром. Тепер його нема. Зараз є авіатранзит. Але нема жодної гарантії що він буде завжди.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Sentry »

ATk писав: 14 січня 2019, 03:49 Саме так. Колись в країні був автопром. Тепер його нема. Зараз є авіатранзит. Але нема жодної гарантії що він буде завжди.
Я бы добавил, что до появления лоу костов в стране с таким населением и расстояниями, как Украина перевозчик обеспечивающий транзит в том или ином количестве был бы 100%. Это ниша, которая абсолютно необходима стране и за счет этого она гарантирует прибыльность. Т.е. на место МАУ просто пришел бы новый игрок. Но сейчас все поменялось. С большой вероятностью на рынок очень быстро зайдут Визз и Раян, плюс нарастят частоты зарубежные классики, что с большой вероятностью не даст развиться новой АК с сетевой моделью на нашем рынке. У нее не будет возможности для старта, для открытия тех самых нескольких первых маршрутов, с которых все начнется. Т.к. на этих маршрутах АК будет расчитывать во многом на р2р траффик, который заберут лоу косты. Не говоря уж о том, что для конкуренции в условиях открытого неба нужны очень большие финансовые ресурсы со старта.
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 919
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення katso »

mischko писав: 13 січня 2019, 19:24 Треба робити візовий режим зі свинособакістаном. Подивимся, де тоді буде ваш Мінськ, хє-хє.
Гм. Вы же обратили внимание что когда Украина введя ВП закрыла въезд гражданам РФ "мужского пола от 16 до 60 лет" - то колво поездов Киев/Львов/Одесса - Москва не уменьшилось?
В Москву через Минск летают в первую очередь граждане Украины - и РФ для нас вводить визы пока не собирается :grin:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення mischko »

katso писав: 14 січня 2019, 09:36
mischko писав: 13 січня 2019, 19:24 Треба робити візовий режим зі свинособакістаном. Подивимся, де тоді буде ваш Мінськ, хє-хє.
Гм. Вы же обратили внимание что когда Украина введя ВП закрыла въезд гражданам РФ "мужского пола от 16 до 60 лет" - то колво поездов Киев/Львов/Одесса - Москва не уменьшилось?
В Москву через Минск летают в первую очередь граждане Украины - и РФ для нас вводить визы пока не собирается :grin:
Тим більше треба вводити тоді.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення LWIEV »

Sentry писав: 14 січня 2019, 09:04 Я бы добавил, что до появления лоу костов в стране с таким населением и расстояниями, как Украина перевозчик обеспечивающий транзит в том или ином количестве был бы 100%. Это ниша, которая абсолютно необходима стране и за счет этого она гарантирует прибыльность. Т.е. на место МАУ просто пришел бы новый игрок. Но сейчас все поменялось. С большой вероятностью на рынок очень быстро зайдут Визз и Раян, плюс нарастят частоты зарубежные классики, что с большой вероятностью не даст развиться новой АК с сетевой моделью на нашем рынке. У нее не будет возможности для старта, для открытия тех самых нескольких первых маршрутов, с которых все начнется. Т.к. на этих маршрутах АК будет расчитывать во многом на р2р траффик, который заберут лоу косты. Не говоря уж о том, что для конкуренции в условиях открытого неба нужны очень большие финансовые ресурсы со старта.
Або МАУ олюдниться
Або зайде дочка умовних Туркішів/Лота/Пегасусів
Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Vitaliy »

LWIEV писав: 14 січня 2019, 14:04 Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.
щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення mischko »

Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50 щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Blue Air та TARom
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 14 січня 2019, 14:55 Blue Air та TARom
Масштабы перевозчиков не сопоставимы с МАУ. Румыния хоть и меньше Украины, но за счет большей платежеспособности, имхо, рынки сопоставимы.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 14 січня 2019, 15:04 Масштабы перевозчиков не сопоставимы с МАУ. Румыния хоть и меньше Украины, но за счет большей платежеспособности, имхо, рынки сопоставимы.
Ну там крім них і Віззейр непогано пасеться
syxiv_dan
A380
Повідомлень: 1207
З нами з: 04 серпня 2017, 03:29
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення syxiv_dan »

mischko писав: 14 січня 2019, 14:55
Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50 щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Blue Air та TARom
blue air наче не мережева АК
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Vitaliy »

mischko писав: 14 січня 2019, 14:55
Blue Air та TARom
Blue Air ніби не мережева компанія
от Візз відновить українську дочку, і буд нам аналогічний перевізник
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення mischko »

syxiv_dan писав: 14 січня 2019, 15:36 blue air наче не мережева АК

Ну от я зайшов до них на сайт і можна купити квиток з Брюсселя в Клуж з пересадкою по Бухаресту і назад.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Vitaliy »

mischko писав: 14 січня 2019, 15:40
syxiv_dan писав: 14 січня 2019, 15:36 blue air наче не мережева АК

Ну от я зайшов до них на сайт і можна купити квиток з Брюсселя в Клуж з пересадкою по Бухаресту і назад.
і у Раяна можна, здаєься :)
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Victor H »

Vitaliy писав: 14 січня 2019, 14:50
LWIEV писав: 14 січня 2019, 14:04 Або станеться диво і заінвестує в хаб якийсь з азійських мейджорів як сталося з чехами, берлінцями та італійцями

В цих умовах я б на місці регулятора спонукав до появи ще однієї української мережевої компанії.
щось я не пригадую в Європі країн з 2ма мережевими компаніями (крім Іспанії)
чи все ж є гарні риклади ?
Туреччина рахується? Пегасус цілком собі нормальний мережевий лоу кост, більший за МАУ.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей