В 2013м было 605тысartml писав:З початку року 379,4 тисячі — це вже більше, ніж за весь минулий рік (373,6 тис.).
Якщо збережемо темп, то до кінця року буде близько 570 тисяч — рекорд 2013-го не перекриємо, але це буде другий результат за всю сучасну історію аеропорту.
Статистика - аеропорти України
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 545
- З нами з: 04 травня 2012, 13:55
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Re: Статистика - аеропорти.
Намекаете что можно будет замахнуться и на результат 2013 года?hrk-cd писав: В 2013м было 605тыс
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 545
- З нами з: 04 травня 2012, 13:55
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
На то что при результате 570тыс рекорд 2013 не побитьdimm1971 писав:Намекаете что можно будет замахнуться и на результат 2013 года?hrk-cd писав: В 2013м было 605тыс
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Я ж про те й пишу: рекорд 2013-го не перекриємо, але друге місце цілком досяжне.
У 2012-му було лише 501,5 тис., тобто аби випередити рік Євро треба обслуговувати по 30,5 тисяч паксів на місяць.
У 2012-му було лише 501,5 тис., тобто аби випередити рік Євро треба обслуговувати по 30,5 тисяч паксів на місяць.
Re: Статистика - аеропорти.
Хм....hrk-cd писав:
На то что при результате 570тыс рекорд 2013 не побить
artml писав:З початку року 379,4 тисячі — це вже більше, ніж за весь минулий рік (373,6 тис.).
Якщо збережемо темп, то до кінця року буде близько 570 тисяч — рекорд 2013-го не перекриємо, але це буде другий результат за всю сучасну історію аеропорту.
Re: Статистика - аеропорти.
Если не ошибаюсь то 30 тысяч в месяц дает одна только регулярка - Минск, Киев, Стамбул, Варшаваartml писав: У 2012-му було лише 501,5 тис., тобто аби випередити рік Євро треба обслуговувати по 30,5 тисяч паксів на місяць.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 545
- З нами з: 04 травня 2012, 13:55
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Не заметил "не"dimm1971 писав:Хм....hrk-cd писав:
На то что при результате 570тыс рекорд 2013 не побить
artml писав:З початку року 379,4 тисячі — це вже більше, ніж за весь минулий рік (373,6 тис.).
Якщо збережемо темп, то до кінця року буде близько 570 тисяч — рекорд 2013-го не перекриємо, але це буде другий результат за всю сучасну історію аеропорту.
Из регулярки еще Тель-Авив и Кутаиси
Re: Статистика - аеропорти.
В 2015 г. у Харькова - 373,6 тыс. пасс., в 2013 г. было 605,1 тыс.
Для того, чтобы достигнуть уровня 2013 г. уже в этом году, нужен рост 62% по сравнению с прошлым годом. При этом, рост за первые 8 месяцев - 61% (правда, за август - только 53%).
Кто что думает, насколько вообще реально в 2016 г. превзойти 2013 г.?
Для того, чтобы достигнуть уровня 2013 г. уже в этом году, нужен рост 62% по сравнению с прошлым годом. При этом, рост за первые 8 месяцев - 61% (правда, за август - только 53%).
Кто что думает, насколько вообще реально в 2016 г. превзойти 2013 г.?
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Майже нереально. Це треба близько 60 тис. на місяць робити, а такий потік недосяжний без Анталії та інших чартерів на моря.
Вересень ще більш-менш буде, а в жовтні майже вся Анталія закінчиться (див. розклад). Бейрут, Салоніки, Даламан, Тіват — це теж вересень, максимум середина жовтня. А потім всьо, залишаємося з Шармом раз на тиждень та (можливо) Дніпроавіа до Франіка один-два рази на тиждень на додачу до регулярки.
От і рахуйте: в листопаді та грудні потік буде ~30 тис. від регулярки та десь 3–4 тисячі сезонних та чартерів. Навіть якщо і вересень, і жовтень дадуть по 60 тисяч, разом до кінця року аеропорт перевезе 380+60+60+35+35=570 тисяч.
Вересень ще більш-менш буде, а в жовтні майже вся Анталія закінчиться (див. розклад). Бейрут, Салоніки, Даламан, Тіват — це теж вересень, максимум середина жовтня. А потім всьо, залишаємося з Шармом раз на тиждень та (можливо) Дніпроавіа до Франіка один-два рази на тиждень на додачу до регулярки.
От і рахуйте: в листопаді та грудні потік буде ~30 тис. від регулярки та десь 3–4 тисячі сезонних та чартерів. Навіть якщо і вересень, і жовтень дадуть по 60 тисяч, разом до кінця року аеропорт перевезе 380+60+60+35+35=570 тисяч.
Даруйте за самоцитуванняartml писав:Якщо збережемо темп, то до кінця року буде близько 570 тисяч
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
А в наступному році реально буде побити рекорд 2013-го, хто як думає?
Re: Статистика - аеропорти.
Цілком можливо гадаю. За умови що збережеться трафік на Анталію та "вистрелить" щось додатково, наприклад
- повернуться емірати
- нарешті зайдуть люфти
- зайде хтось новенький
- буде розширення чартерів, наприклад повернеться Іспанія, Греція (Родос, Іракліон), Туніс
Ну і велика надія на безвіз
- повернуться емірати
- нарешті зайдуть люфти
- зайде хтось новенький
- буде розширення чартерів, наприклад повернеться Іспанія, Греція (Родос, Іракліон), Туніс
Ну і велика надія на безвіз
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Если Харьков закончит год с 570 тыс, то что бы обогнать 2013, в 2017 нужен рост в районе 7%. Это вполне реально, но однозначно нужны новые маршруты, так эффект низкой базы прошлого года уже пройден (особенно в сегменте чартеров). Плюс если будет безвиз, он должен хорошо подстегнуть поток.mischko писав:А в наступному році реально буде побити рекорд 2013-го, хто як думає?
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Погоджуюся, для подальшого зростання потрібні нові рейси та/або суттєве розширення ємності на існуючих. Найбільш реальні «робочі» варіанти, про які тут писали, це:
Люфтганза — A319 чи CRJ-900 4–5 разів на тиждень, потенційні 90×2×5×52≈45 тис. паксів на рік (насправді менше, бо якщо і зайдуть, то вже навесні, за літнім розкладом, та й завантаження не одразу буде велике).
Флайдубай — B738 2 рази на тиждень, потенційні 160×2×2×52≈33 тис. паксів.
Як бачите, в принципі навіть цих двох може вистачити, + додаткове зростання після безвізу на рейсах Мау та Лота. Але не завадили б ще один-два рейса, хоча б від тієї ж Мау. Про повернення Візза поки навіть не мрію.
Взагалі, проблема Ха у тому, що він малопривабливий як туристична атракція, тобто всі існуючі та потенціальні рейси розраховані перш за все на подорожі самих харків'ян — на відміну від Львова чи Одеси. Бізнес-потоки в нас також невеликі, сюди у справах хіба турки літають. Заробітчан у Польщі побільшало за останні роки (у візовому центрі не пропхнутися), але до масштабів ЗУ нам ще далеко.
Люфтганза — A319 чи CRJ-900 4–5 разів на тиждень, потенційні 90×2×5×52≈45 тис. паксів на рік (насправді менше, бо якщо і зайдуть, то вже навесні, за літнім розкладом, та й завантаження не одразу буде велике).
Флайдубай — B738 2 рази на тиждень, потенційні 160×2×2×52≈33 тис. паксів.
Як бачите, в принципі навіть цих двох може вистачити, + додаткове зростання після безвізу на рейсах Мау та Лота. Але не завадили б ще один-два рейса, хоча б від тієї ж Мау. Про повернення Візза поки навіть не мрію.
Взагалі, проблема Ха у тому, що він малопривабливий як туристична атракція, тобто всі існуючі та потенціальні рейси розраховані перш за все на подорожі самих харків'ян — на відміну від Львова чи Одеси. Бізнес-потоки в нас також невеликі, сюди у справах хіба турки літають. Заробітчан у Польщі побільшало за останні роки (у візовому центрі не пропхнутися), але до масштабів ЗУ нам ще далеко.
Re: Статистика - аеропорти.
В августе 2016 года пассажиропоток Международного аэропорта Одесса составил 128,4 тыс. человек. Это на 10,1 % больше в сравнении с аналогичным периодом прошлого года.
Всего за 8 месяцев текущего года было обслужено 669,0 тыс. пассажиров. Рост пассажиропотока в годовом исчислении составил 2,9%. Международными рейсами воспользовались 519,8 тыс. пассажиров, внутренними – 149,1 тысяч человек. С января по август было обслужено 7 429 рейсов.
Напомним, в период летней навигации-2016 из Международного аэропорта Одесса были открыты новые направления в Таллинн, Прагу, Мюнхен. Было увеличено количество выполняемых рейсов по уже существующим направлениям в Вену, Стамбул, в Минск. Два новых перевозчика - «Мотор Сич» и Bravo Airways, открыли рейсы на линии Одесса-Киев. В общей сложности 18 авиакомпаний выполняют регулярные рейсы из Одессы: 8 украинских и 10 иностранных.
http://www.odessa.aero/ru/node/1096
Всего за 8 месяцев текущего года было обслужено 669,0 тыс. пассажиров. Рост пассажиропотока в годовом исчислении составил 2,9%. Международными рейсами воспользовались 519,8 тыс. пассажиров, внутренними – 149,1 тысяч человек. С января по август было обслужено 7 429 рейсов.
Напомним, в период летней навигации-2016 из Международного аэропорта Одесса были открыты новые направления в Таллинн, Прагу, Мюнхен. Было увеличено количество выполняемых рейсов по уже существующим направлениям в Вену, Стамбул, в Минск. Два новых перевозчика - «Мотор Сич» и Bravo Airways, открыли рейсы на линии Одесса-Киев. В общей сложности 18 авиакомпаний выполняют регулярные рейсы из Одессы: 8 украинских и 10 иностранных.
http://www.odessa.aero/ru/node/1096
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
Судя по всему у нас в 2016 будет 3 аєропорта в 1 млн пасс потоком.
Re: Статистика - аеропорти.
Якщо апроксимувати трафік на місяці що залишилися, то виходить 703 тис. Рекорд (2013) - 700.Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького підбив підсумки серпня з приростом пасажиропотоку в 27,1%
За результатами діяльності ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» у серпні 2016 року авіаперевезеннями з/до Львова скористалися 97,5 тис.пасажирів, що на 27,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року (76,7 тис.пас.). На внутрішніх рейсах було перевезено 17,2 тис.пас. (18%), а на міжнародних – 80,3 тис.пас. (82%). Кількість виконаних рейсів - 975, з них 728 (75%) міжнародних і 247 (25%) внутрішніх.
Найпопулярнішими напрямками за пасажиропотоком у червні стали Анталія, Бориспіль (KBP), Стамбул (SAW, IST), Варшава і Відень.
Кількість рейсів, виконаних у серпні 2016 р. з/до ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького», становила 975, з них 728 (75%) міжнародних і 247 (25%) внутрішніх.
Топ-5 напрямків за кількістю рейсів: Анталія, Стамбул (SAW, IST), Бориспіль (KBP), Варшава та Відень.
Найбільшу кількість пасажирів у серпні 2016 р. було перевезено авіакомпаніями МАУ, Азур Ейр Україна, LOT Polish Airlines, Роза Вітрів Україна та Pegasus Airlines. Найбільше рейсів було здійснено наступними авіакомпаніями: МАУ, LOT Polish Airlines, Austrian Airlines, Азур Ейр Україна та Дніпроавіа.
Всього за 8 місяців поточного року перевезено 471,2 тис.пас., що на 23,4% більше, ніж аналогічного періоду минулого року. Міжнародними рейсами скористалися 369,7 тис. пасажирів, внутрішніми – 101,5 тис. осіб. Кількість рейсів за січень-серпень 2016 р. склала 5661.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
апроксимували як 471.2 / 8 * 12? Це середня температура по палаті
піковий сезон перевезень пройдено, далі іде спад. Візьміть статистику за 3-5 років, вирахуйте сезонність та тренд, відніміть, а тоді апроксимуйте
піковий сезон перевезень пройдено, далі іде спад. Візьміть статистику за 3-5 років, вирахуйте сезонність та тренд, відніміть, а тоді апроксимуйте
Re: Статистика - аеропорти.
Апроксимація - це трафік за 8 місяців + він же помножений на відношення трафіку за 4 останні місяці 2015 року по відношенню до 8 перших місяців 2015 року. Це якраз і дозволяє врахувати сезонність. Тобто згрубша вважаємо, що частка трафіку за 3 триместр року буде такою ж як минулого року. Таким методом виходить 703.6 тис.popTAB писав:апроксимували як 471.2 / 8 * 12? Це середня температура по палаті
піковий сезон перевезень пройдено, далі іде спад. Візьміть статистику за 3-5 років, вирахуйте сезонність та тренд, відніміть, а тоді апроксимуйте
Можна взяти за модельний рік 2013, тоді буде 694 тис.
Швидше всього ж, буде щось посередині, бо початок року був менш активним за 2013, але в пік сезону кількість пасажирів вже перевищила показники 2013:
Тут звісно все залежить від того скільки цього росту було за рахунок чартерів і скільки за рахунок регулярки, але таких даних у мене нема.
Востаннє редагувалось 13 вересня 2016, 10:53 користувачем Victor H, всього редагувалось 1 раз.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти.
4 триместр - це як?Victor H писав:Тобто згрубша вважаємо, що частка трафіку за 4 триместр року
Re: Статистика - аеропорти.
Це опечатка, поправив.mischko писав:4 триместр - це як?Victor H писав:Тобто згрубша вважаємо, що частка трафіку за 4 триместр року
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 37 гостей