Тест авіакомпаній

Загальний авіафорум
Відповісти
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Тест авіакомпаній

Повідомлення gast »

Німецький аналог товариства захисту прав споживачів (Stiftung Warentest) протестував 10 найбільших авіакомпаній, серед яких були Ryanair та Easyjet, також Air Berlin, Lufthansa, Air France та British Airways. Досліджувались рейси з Німеччини до Барселони, Лондона, Риму, Парижу, Відня та Мальорки а також внутрішні рейси до Берліна. Анонімні випробовувачі купували в листопаді по 3 польоти, потім їх скасовували і купували заново.
Всупереч новим умовам Європейської Унії щодо прозорості формування ціни багато бюджетних компаній використовують різні засоби для маскування справжньої ціни. Такими тріками є пребоардинг або укладення додаткового страхування при купівлі привабливої пропозиції. Покупець мусить додатково шукати на сайті можливості, аби уникнути при покупці непотрібних йому витрат і отримати в кінці для оплати власне ту саму найвигіднішу по ціні пропозицію.
Чотири з протестованих компаній Ryanair, Easyjet, Germanwings та Condor отримали незадовільну оцінку в розділі «прозорість ціноутворення». Відповідно до резолюції ЄУ починаючи з 1 листопада минулого року при утворенні пропозиції ціни, вона мусить включати всі необхідні збори та податки. Лише одна з компаній отримала оцінку «добре» щодо цінової інформації та прозорості процесу купівлі – Tuifly.
Найжорсткішої критики заслужили процедури повернення квитків чи перебронювання на іншу дату в окремих компаніях. Покупці мали б діставати податки та збори в будь-якому випадку при скасуванні подорожі. Проте деякі компанії стараються уникнути повернення саме таких коштів. На багатьох сайтах відсутня або прихована інформація щодо повернення квитків, таким чином покупець змушений телефонувати на платні телефонні лінії. Багато компаній вимагають письмого звернення про скасування подорожі, крім того значна частина коштів для повернення витрачається на оформлення власне самого повернення. Високі збори за повернення часто роблять саму процедуру повернення беззмістовною. І на завершення багато компаній в своїх правилах закладають пункти, які завідома погіршують становище пасажира, Lufthansa, Air France, British Airways та Iberia, для прикладу уникають так званих перехресних покупок, таким чином пасажири мусять купувати два окремих квитки щоб скоротити час на пересадку.
Проте, не дивлячись на велику кількість критики, пассажири таки мають можливість подорожувати за сприйнятною ціною. Передумовами для того є відмова від особливого сервісу на борту та завчасна покупка квитків. Практично 90 % протестованих польотів прибували вчасно. Ryanair und Easyjet виявились найдешевшими за ціною, далі йдуть Germanwings, Tuifly, Air Berlin, British Airways та Lufthansa.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Тест авіакомпаній

Повідомлення Olek »

взагалі... коли людина бронює квитки лоу-костів... вона ж повинна читати правила та умови перевезення... відповідно до яких вартіть н повертається...
а у нас куплять квиток за 300 грн на ті ж Катовіце, а потім починають бучу... чого не хочуть повертати гроші взад
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 30 гостей