mischko писав: ↑13 жовтня 2021, 10:22
Але ж вартість підробки - копійчана.
Для кого? Не знаю о каких ценах вы проинформированы. Тест без здачи летом был 400грн, сертификат пфайзер с кьюаркодом 2500грн. Сейчас могут быть движения цены как в одну так и в другую сторону (в связи с рисками и появлением Дии). Может для пересичного жителя Нидерландов это и копеечная цена, но для большинства украинцев это ничуть не дешево
mischko писав: ↑13 жовтня 2021, 13:53
Якщо розвивати хаб, то вже є зміст відкрити українську юрособу
Або купити... Для іноземця ціла купа питань знімається.
Так само як у нульові деякі іноземці купували дрібні банки лише заради ліцензії.
Чекаємо покупку Мотор Січі САСом ))
jurkok писав: ↑13 жовтня 2021, 14:37
А як вчорашні події можуть вплинути на відкриття наприклад LOT’ом Львів-Північна Америка ?
Тільки якщо під Північною Америкою пан має на увазі Мартініку чи Гваделупу, які вважаються заморськими департаментами Франції і попадають під визначення "Територія ЄС" з договору.
jurkok писав: ↑13 жовтня 2021, 14:37
А як вчорашні події можуть вплинути на відкриття наприклад LOT’ом Львів-Північна Америка ?
Тільки якщо під Північною Америкою пан має на увазі Мартініку чи Гваделупу, які вважаються заморськими департаментами Франції і попадають під визначення "Територія ЄС" з договору.
Який я пан
Колись я пропонував тут перейти всім на 'ти'
А вертаючись до відкритого неба, то новини дійсно позитивні. Але в тепрешній ситуації все дуже під великим сумнівом. Світ став абсолютно не передбачуваним
Heiki писав: ↑13 жовтня 2021, 17:14
на трансатлантику для Львова може хіба вплинути поява a321 XLR + якийсь лоукост який би мав право і бажання виконувати такі рейси)
Плюсом для пассажиров может стать имплементация в украинское законодательство европейских норм по защите прав пассажиров на случай задержек и отмен рейсов.