SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Выдали у себя в facebook такое:
Інформація щодо відшкодування вартості квитків з вильотом в період карантину
У зв’язку із продовженням карантину до 11 травня 2020, для відшкодування вартості квитків з вильотом у цей період SkyUp Airlines пропонує можливість отримати промокод в розмірі 120% від сплаченої суми при скасуванні бронювання.
Що таке промокод у розмірі 120% і як він діє?
Як варіант відшкодування за скасовані рейси ми пропонуємо пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Скористатися промокодом можна при оплаті квитків і послуг на будь-який напрямок авіакомпанії.
Маючи промокод, ви можете:
скористатися ним протягом одного року від дати першого перельоту, вказаному у бронюванні, що скасовується;
подарувати його друзям чи передати іншій особі, оскільки він не є іменним;
купити будь-яку кількість квитків (в межах нової суми) або використати його як частину оплати в разі купівлі дорожчого квитка;
використати кожну гривню нової суми, адже залишок від купівлі нового квитка можна використати для іншого бронювання в межах строку дії промокоду.
Чому замість повернення коштів за скасований рейс варто вибрати промокод?
На відміну від відшкодування вартості квитка згідно з умовами тарифу, який часто передбачає лише часткове повернення коштів, отримання промокоду дозволяє зберегти всю суму і отримати додаткових 20%, щоб після закінчення карантину знову скористатися послугами авіакомпанії.
Як звернутися за отриманням промокоду?
Усі пасажири, які придбали квитки з вильотом у період карантину (до 11 травня включно), мають право на безоплатне перебронювання на інші дати або на відшкодування вартості квитка відповідно до умов тарифу, за яким квиток було придбано.
Якщо ви вибрали відшкодування вартості квитка, ми пропонуємо:
отримати грошове відшкодування вартості квитка за стандартною процедурою (у розмірі, передбаченому умовами тарифу);
отримати промокод у розмірі 120% від суми скасованого бронювання.
У будь-якому випадку спочатку вам необхідно надіслати запит на letstalk@skyup.aero. У відповідь ви отримаєте лист із можливими варіантами, серед яких виберете той, що вас влаштовує, а також інструкції для подальших кроків. Після отримання вами промокоду попереднє бронювання буде автоматично скасовано.
Важливо:
після отримання промокоду відшкодування вартості квитка грішми буде неможливе;
під час купівлі нового квитка за послугу використання промокоду пасажиру потрібно буде сплатити 1 гривню;
промокод не може бути використаний для придбання квитків на спеціальні рейси авіакомпанії.
Ми шкодуємо, що поширення епідемії COVID-19 і вжиті у зв’язку з цим карантинні заходи вплинули на наші можливості забезпечити подорожі наших пасажирів. Усі звернення щодо скасованих рейсів будуть обов’язково оброблені.
Інформація щодо відшкодування вартості квитків з вильотом в період карантину
У зв’язку із продовженням карантину до 11 травня 2020, для відшкодування вартості квитків з вильотом у цей період SkyUp Airlines пропонує можливість отримати промокод в розмірі 120% від сплаченої суми при скасуванні бронювання.
Що таке промокод у розмірі 120% і як він діє?
Як варіант відшкодування за скасовані рейси ми пропонуємо пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Скористатися промокодом можна при оплаті квитків і послуг на будь-який напрямок авіакомпанії.
Маючи промокод, ви можете:
скористатися ним протягом одного року від дати першого перельоту, вказаному у бронюванні, що скасовується;
подарувати його друзям чи передати іншій особі, оскільки він не є іменним;
купити будь-яку кількість квитків (в межах нової суми) або використати його як частину оплати в разі купівлі дорожчого квитка;
використати кожну гривню нової суми, адже залишок від купівлі нового квитка можна використати для іншого бронювання в межах строку дії промокоду.
Чому замість повернення коштів за скасований рейс варто вибрати промокод?
На відміну від відшкодування вартості квитка згідно з умовами тарифу, який часто передбачає лише часткове повернення коштів, отримання промокоду дозволяє зберегти всю суму і отримати додаткових 20%, щоб після закінчення карантину знову скористатися послугами авіакомпанії.
Як звернутися за отриманням промокоду?
Усі пасажири, які придбали квитки з вильотом у період карантину (до 11 травня включно), мають право на безоплатне перебронювання на інші дати або на відшкодування вартості квитка відповідно до умов тарифу, за яким квиток було придбано.
Якщо ви вибрали відшкодування вартості квитка, ми пропонуємо:
отримати грошове відшкодування вартості квитка за стандартною процедурою (у розмірі, передбаченому умовами тарифу);
отримати промокод у розмірі 120% від суми скасованого бронювання.
У будь-якому випадку спочатку вам необхідно надіслати запит на letstalk@skyup.aero. У відповідь ви отримаєте лист із можливими варіантами, серед яких виберете той, що вас влаштовує, а також інструкції для подальших кроків. Після отримання вами промокоду попереднє бронювання буде автоматично скасовано.
Важливо:
після отримання промокоду відшкодування вартості квитка грішми буде неможливе;
під час купівлі нового квитка за послугу використання промокоду пасажиру потрібно буде сплатити 1 гривню;
промокод не може бути використаний для придбання квитків на спеціальні рейси авіакомпанії.
Ми шкодуємо, що поширення епідемії COVID-19 і вжиті у зв’язку з цим карантинні заходи вплинули на наші можливості забезпечити подорожі наших пасажирів. Усі звернення щодо скасованих рейсів будуть обов’язково оброблені.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
В этом плане они молодцы. На таких условиях я бы возвращал почти все свои брони промокодами и горя не знал. К сожалению, ни КЛМ, ни ЛХ Груп такого не предлагают.Olek писав: ↑24 квітня 2020, 18:34 Маючи промокод, ви можете:
скористатися ним протягом одного року від дати першого перельоту, вказаному у бронюванні, що скасовується;
подарувати його друзям чи передати іншій особі, оскільки він не є іменним;
купити будь-яку кількість квитків (в межах нової суми) або використати його як частину оплати в разі купівлі дорожчого квитка;
використати кожну гривню нової суми, адже залишок від купівлі нового квитка можна використати для іншого бронювання в межах строку дії промокоду.
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
ЛОТ прислал письмо
Все больше ак делают ваучеры неименными.1. Exchange your ticket for a voucher
Don't you have plans for a new trip yet? You can contact us within up to a year of purchasing the original ticket and get a voucher. The voucher will be valid for one year (12 months) from the date of issue. During this time, you can exchange the voucher for a new flight, which is scheduled within the next 12 months. Now the voucher can also be used as a gift for the nearest person - the value of the voucher can be used to purchase any number of tickets, and if the total amount is not used, the rest is returned as a new voucher.
The voucher is a flexible and fastest way to return a ticket. The process of issuing the voucher is partly automatic. The service of customers choosing the voucher has been significantly accelerated.
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
А не знаете, Wizzair такое не предлагает или будет форс-мажор и дуля? А то у них как раз на майские полно билетов. Явно ж не полетят. Я бы хотел преумножить так свои деньги. Обычно они при отмене или переносе предлагали возврат на счёт +20%Sentry писав: ↑24 квітня 2020, 18:52В этом плане они молодцы. На таких условиях я бы возвращал почти все свои брони промокодами и горя не знал. К сожалению, ни КЛМ, ни ЛХ Груп такого не предлагают.Olek писав: ↑24 квітня 2020, 18:34 Маючи промокод, ви можете:
скористатися ним протягом одного року від дати першого перельоту, вказаному у бронюванні, що скасовується;
подарувати його друзям чи передати іншій особі, оскільки він не є іменним;
купити будь-яку кількість квитків (в межах нової суми) або використати його як частину оплати в разі купівлі дорожчого квитка;
використати кожну гривню нової суми, адже залишок від купівлі нового квитка можна використати для іншого бронювання в межах строку дії промокоду.
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Вчера Виззы отменили на 3 мая билет, вернул 120%, поменял на 14 мая, сегодня отменили, получил 120%, поменял на 21 мая. Билеты по 260 грн, чисто спортивный интерес ))
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Wizz Air официально отменил рейсы в Украину до 11 мая.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Я тут випадково наткнувся на наступну заяву АМКУ:
АМКУ попереджає авіаперевізників про відповідальність за продаж квитків на міжнародні рейси, які можуть не відбутися через продовження карантину, та про замовчування інформації щодо повернення коштів
Найбільше зацікавив останній пункт:
Відповідь було "феєричною", вони прислали правила заповнення заяви та форму бланку, без супровідного тексту, що я можу розцінити як згоду)
Трішки правил:
Подати можна тут: https://amcu.gov.ua/zvernutisya-do-amku ... zvernennya
Може комусь буде цікаво.
Для себе я вже додав і цей пункт(заява до АМКУ), як опцію, коли настане моя черга боротись з авіакомпанією.
АМКУ попереджає авіаперевізників про відповідальність за продаж квитків на міжнародні рейси, які можуть не відбутися через продовження карантину, та про замовчування інформації щодо повернення коштів
Найбільше зацікавив останній пункт:
Тому вирішив написати в АМКУ і запитати чи можу як фізична особа скаржитись, в т.ч. на СкайАп.Надавати споживачам авіа послуг повні та доступні відомості про всі варіанти обслуговування, що передбачені Авіаційними правилами, зокрема шляхом розміщення на власному сайті інформації щодо відшкодування вартості авіаквитків у зв’язку зі скасуванням рейсів.
Відповідь було "феєричною", вони прислали правила заповнення заяви та форму бланку, без супровідного тексту, що я можу розцінити як згоду)
Трішки правил:
Отже, звертаючись в Комітет враховуйте наступне:
називайте свій документ відповідно до потрібного закону та максимально точно: заява (скарга, клопотання, пропозиція, якщо звертаєтесь, як громадянин) або заява про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, подавайте його у відповідній формі.
виключно у письмовійзаява про порушення законодавства про захист економічної конкуренції
можна подавати в електронній формізаява (скарга, клопотання, пропозиція, якщо звертаєтесь, як громадянин)
Подати можна тут: https://amcu.gov.ua/zvernutisya-do-amku ... zvernennya
Може комусь буде цікаво.
Для себе я вже додав і цей пункт(заява до АМКУ), як опцію, коли настане моя черга боротись з авіакомпанією.
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Я еще в январе писал в тематической ветке что данной а/к нельзя доверять. Они отменили рейс из Шарджи на который у меня был билет, в связи с закрытием воздушного пространства Ирана. Я запросил возврат средств, деньги вернули однако меньше гривен на 200-300. Вроде бы и не так много чтобы затевать разбирательство, но нарушение правил перевозок на лицо.
Это Ахметов, детка (с)
Это Ахметов, детка (с)
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 305
- З нами з: 24 липня 2016, 21:10
- Звідки: LCA
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Мне вернули ваучером вместо 120% за отмененный один сегмент, всю стоимость билета. У каждого свой скайап?
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Може комусь буде корисно, хочу розповісти про комунікацію з СкайАп та скільки часу може зайняти повернення коштів.
Дія перша.
1) Отримання листа від авіакомпанії про скасування рейсу та пропозиція змінити дати або отримати ваучер.
2) Відповідь у "підтримку" авіакомпанії, що жоден варіант не влаштовує, хочу гроші назад.
3) "Підтримка" авіакомпанії пише що "гуляйте городами", ми нічого вам не винні, і взагалі згідно законом ми все робимо вірно, далі цитата:
5) Відповідь від авіакомпанії, далі цитата:
1) Пишемо письмовий лист до авіакомпанії. Обов'язково відправляємо його замовним листом (бажано з описом вмісту та повідомленням про отримання).
2) Чекаємо мінімум один тиждень.
3) Отримуємо відповідь від авіакомпанії (на електронну пошту). Але УВАГА, не лист де вони як і обіцяли "офіційний лист-підтвердження, з роз'ясненнями від юридичного відділу", а лист наступного вмісту:
Чесно, засмучений що вони не написали обіцяне обгрунтування від юридичного відділу. Хоча не виключено що все ще попереду.
Дія третя
Як я бачу подальший розвиток подій.
Оптимістичний прогноз - відтягнуть час по максимуму, але все ж повернуть кошти.
Песимістичний - будуть годувати відписками, щось на кшталт:
- відправили лист;
- скайап каже що по закону "Х", не повернемо;
- пишемо що закон не стосується ситуації;
- вони скажуть, так, точно, значить по закону "Y" не маємо...
Тож станом на сьогодні, електронне листування + надсилання паперового листа та отримання відповіді зайняли 3 тижні. Плюс ще попереду мінімум (хотілося б помилятись) 90 днів. Тож станом на сьогодні, оптимістичний термін - 4 місяці.
П.С. Я не готовий прогнозувати чи буде ця історія з хеппі ендом.
Дія перша.
1) Отримання листа від авіакомпанії про скасування рейсу та пропозиція змінити дати або отримати ваучер.
2) Відповідь у "підтримку" авіакомпанії, що жоден варіант не влаштовує, хочу гроші назад.
3) "Підтримка" авіакомпанії пише що "гуляйте городами", ми нічого вам не винні, і взагалі згідно законом ми все робимо вірно, далі цитата:
авіаквитки є такими, що неможливо виконати у зв’язку з запровадженням органами державної влади України та органами інших країн світу карантину, який є офіційно віднесено до форс-мажорних обставин згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 р. та Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» зі змінами та доповненням від 17.03.2020
Нормами Цивільного кодексу України частини 1 статті 617 передбачено, що особа, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов'язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили.
Водночас повідомляємо, що згідно Наказу Державної авіаційної служби України № 1239 Про затвердження Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» Авіаперевізник має право відмовити в поверненні коштів (за винятком всіх невикористаних державних зборів, податків, аеропортових зборів (такс) і зборів (такс) авіаперевізника), якщо:
квиток придбано за спеціальним тарифом і правилами його використання не передбачено повернення сум.
4) Пишемо відповідь що у законах на які вони посилаються чомусь відсутнє формулювання форс-мажору, звільнення від відповідальності, тощо. Також тицяємо у Авіаційні правила України:З огляду на вище зазначене повернення коштів за тарифом не передбачено. Тобто поверненню підлягають тільки аеропортові збори.
І в кінці просимо посилатись не на закон загалом, а на конкретні пункти, на підставі яких авіакомпанія вважає що не має повертати кошти.Розділ X. Відмова у повітряному перевезенні пасажира і багажу з метою забезпечення безпеки польоту
пункт
1. Авіаперевізник має право відмовити в перевезенні на будь-якому етапі повітряного перевезення, анулювати бронювання або зняти пасажира з борту повітряного судна:
у зв’язку з необхідністю виконання вимог законодавства країни місця відправлення, місця прибуття або транзиту;
на вимогу уповноважених органів державної влади України.
пункт
5. Пасажир, якому відмовлено у повітряному перевезенні або в подальшому перевезенні з причин, визначених у пункті 1 цього розділу, має право на примусове повернення сплачених ним коштів згідно з пунктами 1, 2 глави 2 розділу XVIII цих Авіаційних правил.
2. Повернення коштів
1. Примусове повернення коштів або перебронювання без застосування штрафних санкцій здійснюється у випадках:
...
використання авіаперевізником свого права відмови в перевезенні з причин, зазначених у пунктах 1, 7 розділу X цих Авіаційних правил;
Тож вибудовуємо послідовність нашої ситуації:
Відповідно до розділу Х пункт 1 - авіакомпанія скасувала на вимогу уповноважених органів державної влади України;
Відповідно до пункту 5 цього ж розділу - пасажир має право на примусове повернення сплачених ним коштів якщо рейс скасовано на вимогу уповноважених органів державної влади України.
Останнє - штрафні санкції не передбачаються якщо примусове повернення коштів здійснюється через на скасування рейсу на вимогу уповноважених органів державної влади України.
5) Відповідь від авіакомпанії, далі цитата:
Дія другаЯкщо Вам необхідно отримати офіційний лист-підтвердження, з роз'ясненнями від юридичного відділу, Вам необхідно надіслати офіційний запит засобами поштового зв’язку або подати за місцезнаходженням Авіакомпанії за адресою (у роздрукованому вигляді)
1) Пишемо письмовий лист до авіакомпанії. Обов'язково відправляємо його замовним листом (бажано з описом вмісту та повідомленням про отримання).
2) Чекаємо мінімум один тиждень.
3) Отримуємо відповідь від авіакомпанії (на електронну пошту). Але УВАГА, не лист де вони як і обіцяли "офіційний лист-підтвердження, з роз'ясненнями від юридичного відділу", а лист наступного вмісту:
Також був лист-форма "ЛИСТ НА КОМПЕНСАЦІЮ КОШТІВ" та перелік документів які потрібно додати та відправити поштою.Ми отримали Ваше звернення .... та повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3 глави 1 розділу XXVII Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної авіаційної
служби України від 26.11.2018 №1239, Ваше звернення буде розглянуто протягом трьох місяців з дати його отримання. Ви будете повідомлені про задоволення чи
відхилення Ваших вимог додатково.
Для подальшого розгляду Вашого звернення прохання заповнити лист і всі додаткові документи, які зазначені в ньому. Відправити листом на адресу авіакомпанії.
Чесно, засмучений що вони не написали обіцяне обгрунтування від юридичного відділу. Хоча не виключено що все ще попереду.
Дія третя
Як я бачу подальший розвиток подій.
Оптимістичний прогноз - відтягнуть час по максимуму, але все ж повернуть кошти.
Песимістичний - будуть годувати відписками, щось на кшталт:
- відправили лист;
- скайап каже що по закону "Х", не повернемо;
- пишемо що закон не стосується ситуації;
- вони скажуть, так, точно, значить по закону "Y" не маємо...
Тож станом на сьогодні, електронне листування + надсилання паперового листа та отримання відповіді зайняли 3 тижні. Плюс ще попереду мінімум (хотілося б помилятись) 90 днів. Тож станом на сьогодні, оптимістичний термін - 4 місяці.
П.С. Я не готовий прогнозувати чи буде ця історія з хеппі ендом.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Напишите еще в Госавиаслужбу. Они могут немного мотивировать АК вернуть деньги.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Писали, якщо коротко, Державіаслужба розгляне будь які скарги, тільки після листування з авіакомпанією, і в разі порушення правил, рекомендує надати все листування, з, наприклад, відмовою в поверненні коштів, і після цього прийме заяву.
Бюрократія говорить наступне:
Відповідно до положень статті 19 Конституції України, органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти
лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 1 глави 1 розділу XXVII Авіаційних правил України
«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу»,
затверджених наказом Державіаслужби від 26.11.2018 No 1239, зареєстрованим в
Міністерстві юстиції України 08.02.2019 за No 141/33112 (далі – Авіаційні
правила), уповноважений орган з питань цивільної авіації розглядає претензії
пасажирів у разі їх надходження лише після розгляду претензій авіаперевізником
з метою встановлення відповідності результатів розгляду цим Авіаційним
правилам.
Розглянувши додані до звернення документи, Державіаслужбою
встановлено невідповідність положенням пункту 2 глави 2 розділу XVIII
Авіаційних правил електронного повідомлення ТОВ «Авіакомпанія СКАЙАП»
(далі – Авіакомпанія). Для оформлення правопорушення, Вам необхідно
направити до Держвіаслужби персоніфіковане листування з Авіакомпанією.
У разі надання такої відповіді, Державіаслужбою буде вжито заходів щодо
притягнення до відповідальності за порушення законодавства в галузі цивільної
авіації Авіакомпанію у відповідності до вимог статей 126-129 Повітряного
кодексу України та Порядку накладання і стягнення штрафів за порушення вимог
законодавства на повітряному транспорті, затвердженого наказом Міністерства
інфраструктури України від 26.12.2011 No 637, зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 19 січня 2012 р. за No 73/20386, а також інформування
правопорушника про обсяги порушення та дати, до якої порушення слід усунути
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Воу, т.е. отказ в возврате денег с электронного адреса АК для них не подходит, нужен отказ на бумаге? Я видел противоположные примеры, когда отказа в возврате по электронной почте было достаточно для того, чтобы Госавиаслужба занялась этим вопросом. Видимо их завалили обращениями.Sirko Production писав: ↑11 червня 2020, 13:08 Писали, якщо коротко, Державіаслужба розгляне будь які скарги, тільки після листування з авіакомпанією, і в разі порушення правил, рекомендує надати все листування, з, наприклад, відмовою в поверненні коштів, і після цього прийме заяву.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Так, як виявилось треба йти по повній процедурі. Яка передбачає багато бюрократії та збору макулатури.
Тому й написав сюди, щоб інші були в курсі, а відповідно готові до того що на них чекає.
Тому й написав сюди, щоб інші були в курсі, а відповідно готові до того що на них чекає.
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
А письмо приходит об отмене бронирования?
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Так. Принаймні має приходити.
Головне дочекатись, тому що в моєму кейсі було таке, АК скасувала рейс, я написав в Державіаслужбу щоб запитати про скасування мого рейсу (причину скасування), а вони не в курсі що рейс скасовано. Тобто все не одразу і швидко робиться.
Мені лист з такою інфою надіслали вперше:
З чим я не був згоден, написав в АК, і після коротких переговорів зійшлись на наступному:Шановний пасажире!
ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» звертається щодо наступного.
У зв'язку з виниклою форс-мажорною обставиною, а саме не готовність країн ЄС приймати громадян з України, АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП змушена призупинити надання послуг перевезення.
У зв'язку з цим пропонуємо Вам:
1. Змінити дату протягом року від дати першого вильоту в квитку без будь-яких доплат (для цього необхідно надіслати запит на e-mail letstalk@skyup.aero або Вашому агенту з продажу, вказати номер бронювання та дату вильоту для зміни (окрім дат в періоди з 24/12/2020 по 10/01/2021, 05/03/2021 по 10/03/2021 , 24/04/2021 по 10/05/2021 та з 26.06.2021 по 30.06.2021 року);
2. отримати промокод на знижку 120% від суми Вашого бронювання (невикористаної частини) на майбутню покупку квитків або додаткових послуг авіакомпанії (для цього надішліть запит на промокод на e-mail letstalk@skyup.aero або Вашому агенту з продажу і вкажіть номер бронювання);
3. повернення коштів за авіаквиток згідно правил застосованого тарифу (для цього надішліть запит на повернення коштів на e-mail letstalk@skyup.aero або Вашому агенту з продажу і вкажіть номер бронювання).
Тепер чекаю.Повідомляємо, що рейс за обома номерами бронювання був скасований з власної ініціативи Авіакомпанії, у Вас є можливість оформити повне повернення коштів.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей