Rel писав: ↑04 січня 2019, 10:03
Слишком грубо. Всем же понятно, что +20 больше не будет, если не произойдёт что-нибудь сверхъестественное, например, закончится война или вернутся арабы.
Ви ж не рахуєте, а пробуєте вгадати, правда? Я погано знаю що там нового з'явилося в Харкові за останній рік, але можу прикинути:
Ернест, навіть якщо у нього буде дуже слабка загрузка на рівні 140 пасажирів на рейс має дати +40 тисяч за рік.
Візз з низьким для себе завантаженням на рівні 160 чоловік на рейс:
Гданськ і Вроцлав буде літати 43 тижні, яких не було в 2018: 2х2х160х43 = +27 тисяч на кожен з двох напрямків - це ще +54 тисячі.
Харків-Відень почав літати з кінця листопада - це + 47 тижнів тричі на тиждень: 2х2х160х47 = +30 тисяч.
Харків-Лутон - 43 тижні: ще +27 тисяч.
Харків-Дортмунд дасть +12 тижнів: +7.5 тисяч.
Харків-Катовіце почав літати з червня, тобто +24 тижні, або +15 тисяч до потоку.
Харків-Краків з квітня +39 тижнів, +24 тисячі.
Все це разом - додаткових 197 тисяч до потоку минулого року. 962+197 = 1159, або +20.4% тільки з Візза і Ернеста. А ще ж можна очікувати анонсів протягом року і збільшення частот по вищезгаданих напрямках. + Рейси накатаються і буде краще завантаження. МАУ здається щось оголосили (Берлін?). Ситуація з чартерами наступного року має шанси бути кращою. От як у вас виходить, що більше +20% не буде?