Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Общий авиафорум
LWIEV
A380
Сообщения: 1087
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 165 раз
Поблагодарили: 704 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение LWIEV » 06 дек 2018, 10:17

popTAB писал(а):
06 дек 2018, 10:14
34896_900.jpg
Побачимо. Час летить :ski:
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Victor H » 06 дек 2018, 10:28

shushuair писал(а):
06 дек 2018, 10:02
P.S. И вообще, у Вас столько рейсов на Германию от Раянов и Виззов, отдавайте нам свою Люфтганзу, можем взамен отдать ночные Прагу и Бухарест, вы ж хотели вроде SKY TEAM :smile:
:nunu:
sashkin
Airbus A320
Сообщения: 303
Зарегистрирован: 03 сен 2018, 07:29
Благодарил (а): 70 раз
Поблагодарили: 32 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение sashkin » 06 дек 2018, 10:46

Хотелось бы видеть южные направления, как Малага, Португалия, Сицилия (скайап появился, но сколько ли готовы продавать как регулярку), Ниццу или Марсель круглый год, а не сезонку раз в неделю, как у Мау.
Очень хотелось бы, чтобы раян начал рейсы с Харькова.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko » 06 дек 2018, 10:48

sashkin писал(а):
06 дек 2018, 10:46
Очень хотелось бы, чтобы раян начал рейсы с Харькова.
NRN - HRK було б шикарно
shushuair
A380
Сообщения: 1504
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 09:16
Благодарил (а): 116 раз
Поблагодарили: 367 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение shushuair » 06 дек 2018, 11:00

Victor H писал(а):
06 дек 2018, 10:28
shushuair писал(а):
06 дек 2018, 10:02
P.S. И вообще, у Вас столько рейсов на Германию от Раянов и Виззов, отдавайте нам свою Люфтганзу, можем взамен отдать ночные Прагу и Бухарест, вы ж хотели вроде SKY TEAM :smile:
:nunu:
:grin:
Я так и думал. Не всё то SKY TEAM, что блестит.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko » 06 дек 2018, 11:03

[губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 993 раза
Поблагодарили: 53 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Vitaliy » 06 дек 2018, 11:09

mischko писал(а):
06 дек 2018, 11:03
[губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko » 06 дек 2018, 11:13

Vitaliy писал(а):
06 дек 2018, 11:09
mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
В будь-якому разі краще нові літаки, ніж ветерани. І краще а/к з притомною концепцією, ніж пасажирський підрозділ двигунобудівного концерну.
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6061
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 844 раза
Поблагодарили: 1015 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Sentry » 06 дек 2018, 11:28

mischko писал(а):
06 дек 2018, 11:03
[губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Имхо, оба пункта очень реальны в ближайшем будущем. Спрос на обе модели очень высокий, и благосостояние населения быстро повышается. Летом в Борисполе и на чартерном рынке это было видно отлично :) Но для этого нужно решить 2 проблемы:

1. неопределенность этого самого будущего из-за неадекватного восточного соседа
2. высокая стоимость денег в Украине. Обе модели требуют весьма существенных инвестиций, нет смысла запускать АК с 2 самолетами. Поэтому гораздо более вероятным такой сценарий будет в виде дочки какого-то иностранного бизнеса, чем с чисто украинским капиталом. Единственная возможность для украинского капитала - это если СкайАп успеет занять нишу.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko » 06 дек 2018, 11:34

Sentry писал(а):
06 дек 2018, 11:28
1. неопределенность этого самого будущего из-за неадекватного восточного соседа
тут не стільки неадекватний сусід, скільки не зовсім адекватний народ, з одного боку розпещений вульгарним соціалізмом в перевезеннях, з іншого невибагливий до умов подорожі.

Перше заважає ставити тарифи, які приносили би прибуток і, відповідно, була би зацікавленість інвесторів.
Друге створює ненормальну в решті світу конкуренцію авіатранспорту із нічною залізницею і ультралібералізованим ринком перевезень скотовозками.
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 993 раза
Поблагодарили: 53 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Vitaliy » 06 дек 2018, 12:06

mischko писал(а):
06 дек 2018, 11:13
Vitaliy писал(а):
06 дек 2018, 11:09
mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
В будь-якому разі краще нові літаки, ніж ветерани. І краще а/к з притомною концепцією, ніж пасажирський підрозділ двигунобудівного концерну.
виглядає так ніби не має, і літають поки можуть

в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko » 06 дек 2018, 12:12

Vitaliy писал(а):
06 дек 2018, 12:06
в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)

Давно вже ходять чутки, що Пегасус хоче відкрити в Україні свою доньку, як вони це зробили в Киргизстані. Якщо так - то Одеса напрошується як хаб. Такій доньці буде не важко отримати дозволи на польоти в турецькі аеропорти, також можна буде розвивати сполучення з Одеси: возити бюргерів на пляж з дешевим пивком і тиц-тиц-тиц музичкою в клубах на набережній. Це p2p.
Також можна розвивати транзит з Одеси на південь Європи і північ Африки, Близький Схід.
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 993 раза
Поблагодарили: 53 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Vitaliy » 06 дек 2018, 12:17

mischko писал(а):
06 дек 2018, 12:12
Vitaliy писал(а):
06 дек 2018, 12:06
в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)

Давно вже ходять чутки, що Пегасус хоче відкрити в Україні свою доньку, як вони це зробили в Киргизстані. Якщо так - то Одеса напрошується як хаб. Такій доньці буде не важко отримати дозволи на польоти в турецькі аеропорти, також можна буде розвивати сполучення з Одеси: возити бюргерів на пляж з дешевим пивком і тиц-тиц-тиц музичкою в клубах на набережній. Це p2p.
Також можна розвивати транзит з Одеси на південь Європи і північ Африки, Близький Схід.
тільки от аеропрт Одеса до цього не готовий, і я не дуже вірю що буде готовий в найближчі 3-5 років, зважаючи на те як "успішно" запустили новий термінал, і розмови про те що він запрацює на виліт навіть не ведуться
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Valdys » 06 дек 2018, 12:20

LWIEV писал(а):
06 дек 2018, 09:29
Victor H писал(а):
06 дек 2018, 06:31
Cathay Pacific тут рано чи пізно будуть в тому ж вигляді, але через Катар.
Це за умови, що Катарці залишаться у OneWorld.
shushuair писал(а):
05 дек 2018, 23:23
Так, чё тут у нас? Львов опять раскатал губу.
Розкатаю трошки далі і спробую заглянути на 5-10 років вперед. Коли МАУ розбудують велику мережу, у них зникне необхідність уникати членства в альянсах. Обмежень у виборі по капіталу наразі немає. З того, що зараз видно, найлогічнішим для МАУ є OneWorld.

В такому випадку не здивуюсь, якщо при відкритому небі Лот спробує зробити експансію на Львів спочатку за зразком Будапешта/Загреба/Кракова і виконувати зі Львова трансатлантичні, а потім почати також і фідерні рейси (якоюсь Центрікою за зразком Нордіки) з р2р наповненням, в першу чергу з інших міст України, але також з Білорусі, Кавказу, Туреччини - аж до Центральної Азії. З Польщі ці ринки обслуговувати переважно сенсу мало, а зі Львова - цілком. Розташування Львова робить кримський обліт менш болісним, порівнюючи з прямим маршрутом, а на рейсах до Бішкека/Алмати/Астани оті додаткові 350 км до Варшави для вузькофюзеляжників стають критичними і за пальним, і за відчуттями пасажирів, які не дуже люблять сидіти в вузьких кріслах понад 6 годин. Лот також зможе витіснити МАУ зі Львова на Тель-Авів (різницею у сервісі+трансатлантикою) і успішно запустити Бейрут, Ларнаку, кілька польських та кілька європейських напрямків з бізнес-трафіком. Не здивуюсь, якщо Львів стане великою базою в регіоні для Ембраєрів/А220.

Також не здивуюсь спробам створити лоу-кости у Львові та Одесі (скорше в Одесі, ніж у Львові). Скорше за все це будуть або партнери великих гравців (як Лаудамоушн) або самі Віззи/Раян з потужними базами. Харків та агломерований Дніпро/Запоріжжя матимуть лише р2р трафік. Останній матиме більше а/к разом, ніж Дніпро/Запоріжжя мало би окремо. Міські Дніпро та Запоріжжя матимуть по пару-трійку рейсів на добу на Київ і може 1-2 міжнародні з великим трафіком (Мінськ, Стамбул). Решта а/к волітимуть бути в об'єднаному аеропорту.

Регіональні порти пробуджуватимуться за схемою: курортні чартери > Мотор-Січ/МАУ > Варшава/Стамбул/Мінськ > Візз/Раян/Ернест > Львів/Одеса/Кавказ > європейські традиційні авіакомпанії.

А/п Бердянськ можна роздавати місцевим мешканцям на городи :cry:

думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6061
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 844 раза
Поблагодарили: 1015 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Sentry » 06 дек 2018, 12:29

Valdys писал(а):
06 дек 2018, 12:20
думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Только при помощи украинской дочки, что возможно и сейчас. Чтобы летал непосредственно ЛОТ, Украине нужно войти в ЕС, если я правильно понимаю.
LWIEV
A380
Сообщения: 1087
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 165 раз
Поблагодарили: 704 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение LWIEV » 06 дек 2018, 14:37

Sentry писал(а):
06 дек 2018, 12:29
Valdys писал(а):
06 дек 2018, 12:20
думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Только при помощи украинской дочки, что возможно и сейчас. Чтобы летал непосредственно ЛОТ, Украине нужно войти в ЕС, если я правильно понимаю.
Я думаю, що мова про дочірню АК скорше, ніж про відкрите небо.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3878
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Igoresha » 17 дек 2018, 15:06

mischko писал(а):
06 дек 2018, 11:03
[губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
По первому пункту - сомнительная затея. Почему? Потому что у выбора "национальный лоу кост" против "раян" первый явно будет не в приоритете, потому что у нас в борщ постоянно кто-то плюнул, а у соседа солнце светит лучше.
А вот второе - это да, но не Джулиани, так как для транзита там неудобно
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6061
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 844 раза
Поблагодарили: 1015 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Sentry » 17 дек 2018, 15:13

Igoresha писал(а):
17 дек 2018, 15:06
А вот второе - это да, но не Джулиани, так как для транзита там неудобно
Если это будут маленькие турбопропы с базой в Киеве, то будут только Жуляны. Т.к. процент р2р будет очень большим. Организовать внутренние стыковки в Жулянах проблем не будет, терминал Д под это дело используют. Внутренний-международный транзит будет сложнее, но с учетом процента р2р, то выбора нет. Кроме как в Киеве я пока не вижу другого города как подобную базу. Разве что Львов как хаб под разлет в Европу и Западную Украину, но это маловероятно.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3878
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Igoresha » 17 дек 2018, 15:22

Терминал Д используют для паспортного контроля. Да и как организовать транзит международка-международка я тоже не понимаю без необходимости проходить паспортный и выходить в общую зону
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6061
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 844 раза
Поблагодарили: 1015 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Sentry » 17 дек 2018, 15:26

Igoresha писал(а):
17 дек 2018, 15:22
Терминал Д используют для паспортного контроля. Да и как организовать транзит международка-международка я тоже не понимаю без необходимости проходить паспортный и выходить в общую зону
Международный транзит в Жулянах существует. По крайней мере я видел на него указатель, и даже закрытую дверь с таким назначением в зоне паспортного контроля по прилету. В 2019 А расширят в 2 раза, там место паспортному контролю найдется. И Д освободится.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: vkk и 8 гостей