Как сообщила пресс-служба Госавиаслужбы, комиссия рекомендовала удовлетворить заявку авиакомпании компании "Дарт" на получение назначений на чартеры из Киева в Аликанте, Тиват, Тенерифе, Варну, Бургас и Пулу, а также из Одессы и Харькова в Тиват. Кроме того, компании рекомендовано выдать назначение на маршрут Киев-Болонья для регулярных полетовValdys писав:Скоро розпочинається засідання комісії.
Як на мене, то саме цікаве, чи дадуть щось Дарту)))
і Київ-Бергамо від МАУ... цікаво, хочуть 2-й рейс до Мілану запустити, але в Бергамо? Чи для чого це їм...
Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
А есть полный список или ссылка?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Сертификат у них приостановлен. Дали права на основании того, что есть лицензия, но без сертификата летать не смогут вообще.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Чартер Киев/Львов - Ольштын заказывали?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Колись, коли я працював в Центральній Азії, мені дуже бракувало прямого Київ-Бішкек, а потім я подумав, що це ж мене б посадили в якесь МАУ замість Туркішів і вирішив, що добре, що нема прямого сполучення. Хоча МАУ реально могли б заробляти рейсами на Бішкек, Ош, Худжант, Шимкент, і навіть на сезонних чартерах в Каракол з частиною місць у вільний продаж. Ринок є, але треба вміти конкурувати чимось кращим за ціну.
Мені дуже бракує гібридного лоу-коста зі Львова, який б літав по широкій мережі в Польщу, Італію, Іспанію, Португалію, трошки в Грецію, Данію, Нідерланди, Туреччину і Німеччину, зовсім трошки в Грузію, Вірменію, Азербайджан, Білорусь і Молдову. ̶А̶ ̶п̶о̶т̶і̶м̶ ̶з̶ ̶я̶б̶л̶у̶к̶а̶ ̶в̶и̶л̶і̶з̶ ̶х̶р̶о̶б̶а̶к̶ ̶і̶ ̶з̶'̶ї̶в̶ ̶к̶о̶н̶я̶ А потім, щоб цей лоу-кост відкрив базу в Києві і попросив когось великого і офігівшого трохи посунутись.
Мені дуже бракує гібридного лоу-коста зі Львова, який б літав по широкій мережі в Польщу, Італію, Іспанію, Португалію, трошки в Грецію, Данію, Нідерланди, Туреччину і Німеччину, зовсім трошки в Грузію, Вірменію, Азербайджан, Білорусь і Молдову. ̶А̶ ̶п̶о̶т̶і̶м̶ ̶з̶ ̶я̶б̶л̶у̶к̶а̶ ̶в̶и̶л̶і̶з̶ ̶х̶р̶о̶б̶а̶к̶ ̶і̶ ̶з̶'̶ї̶в̶ ̶к̶о̶н̶я̶ А потім, щоб цей лоу-кост відкрив базу в Києві і попросив когось великого і офігівшого трохи посунутись.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
А от не треба нікого сувати, бо не факт що той лоукост посунувши того трохи офігівшого сам на офігівшого не перетвориться. Тому нехай працюють разом, конкурують, роблять пакості одне одному нам на радістьLWIEV писав:. ̶А̶ ̶п̶о̶т̶і̶м̶ ̶з̶ ̶я̶б̶л̶у̶к̶а̶ ̶в̶и̶л̶і̶з̶ ̶х̶р̶о̶б̶а̶к̶ ̶і̶ ̶з̶'̶ї̶в̶ ̶к̶о̶н̶я̶ А потім, щоб цей лоу-кост відкрив базу в Києві і попросив когось великого і офігівшого трохи посунутись.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Бішкек МАУ вже давно хочу собі в мережу. Проте Кіргизи не дают дозволу.LWIEV писав:Колись, коли я працював в Центральній Азії, мені дуже бракувало прямого Київ-Бішкек, а потім я подумав, що це ж мене б посадили в якесь МАУ замість Туркішів і вирішив, що добре, що нема прямого сполучення. Хоча МАУ реально могли б заробляти рейсами на Бішкек, Ош, Худжант, Шимкент, і навіть на сезонних чартерах в Каракол з частиною місць у вільний продаж. Ринок є, але треба вміти конкурувати чимось кращим за ціну.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Пока получается следующая картина:
- по маршрутам Киев: Гонконг, Торонто (Канада), Бишкек, Ош, США (не Нью-Йорк), Каир, Шанхай, Дели, Ашхабад, Душанбе, Ташкент, Португали
- по маршрутам Одесса: еще направление на Европу (KLM)
- по маршрутам Харьков: Германия (Люфтганза, Wizzair), Дубай (FlyDubai), Вена (Niki)
- по авиакомпаниям: Qatar, Emirates, Etihad (хоть что то их этой тройки), Norwegian, TARom (Одесса, Черновцы), Cathay Pacific, Singapore Airlines, Delta, United, American, BlueAir.
Интересный список получился. Можно сказать, что из регионов явно не хватает маршрутов в Европу, а вот из Киеве на восток и частично на север Европы.
- по маршрутам Киев: Гонконг, Торонто (Канада), Бишкек, Ош, США (не Нью-Йорк), Каир, Шанхай, Дели, Ашхабад, Душанбе, Ташкент, Португали
- по маршрутам Одесса: еще направление на Европу (KLM)
- по маршрутам Харьков: Германия (Люфтганза, Wizzair), Дубай (FlyDubai), Вена (Niki)
- по авиакомпаниям: Qatar, Emirates, Etihad (хоть что то их этой тройки), Norwegian, TARom (Одесса, Черновцы), Cathay Pacific, Singapore Airlines, Delta, United, American, BlueAir.
Интересный список получился. Можно сказать, что из регионов явно не хватает маршрутов в Европу, а вот из Киеве на восток и частично на север Европы.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Із Києва Італія та Іспанія недопокриті також, про Португалію мовчу)))
Вена Niki - це Ви занадто. Аустріан вистачить.
Стосовно сходу-заходу, Делі та Торонто напевно ж наступний крок у МАУ для розширення дальніх рейсів.
Багато у списку міфічного.
Заполучити б цього року Норвегіан та щось Румунське для Півдня (Tarom, Blueair)
Вена Niki - це Ви занадто. Аустріан вистачить.
Стосовно сходу-заходу, Делі та Торонто напевно ж наступний крок у МАУ для розширення дальніх рейсів.
Багато у списку міфічного.
Заполучити б цього року Норвегіан та щось Румунське для Півдня (Tarom, Blueair)
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Ще Чікаго може бути. Ну й Китаю мають додати, Шанхай та Гуанчжоу/Хонконг.Valdys писав:Стосовно сходу-заходу, Делі та Торонто напевно ж наступний крок у МАУ для розширення дальніх рейсів.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
А чи вистачить літаків на це все?
І що вони доречі планують робити з 767 після появи 777? Залишать у флоті?
І що вони доречі планують робити з 767 після появи 777? Залишать у флоті?
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Взять поновее...Valdys писав:А чи вистачить літаків на це все?
І що вони доречі планують робити з 767 після появи 777? Залишать у флоті?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
вроде нет.Valdys писав: Залишать у флоті?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
в 2016м писали что поменяют все 767 на 777 до конца 2017го, но так как их поставки перенесли 2018й и хотят получить 4 самолета + думают открывать еще дальнемагистральные рейсы, то скорее всего врядли их всех выведут, может несколько. Но я думаю что со временем их точно всех поменяют, потому что хотят унифицировать флот, два типа вс дорого содержать.Valdys писав:А чи вистачить літаків на це все?
І що вони доречі планують робити з 767 після появи 777? Залишать у флоті?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
767 у них на скільки я розумію умовно безкоштовні зараз? Тобто вони не платять, або майже нічого не платять за них...
Також вважаю, що, коли будуть 4 777, вони не потягнуть всі ті рейси, які ми їм нарахували, тут два варіанти, або взагалі без нових напрямків, або залишать 2-3 767, або і всі, як для підстраховки.
Що доречі з А330 Рози, вона ще під МАУ?
Також вважаю, що, коли будуть 4 777, вони не потягнуть всі ті рейси, які ми їм нарахували, тут два варіанти, або взагалі без нових напрямків, або залишать 2-3 767, або і всі, як для підстраховки.
Що доречі з А330 Рози, вона ще під МАУ?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
ну в 2018м должен быть Шанхай и возможно Торонто, если конечно ничего не переиграют. а а330 уже все,летом стоит в расписании на Анталию у розы, а в Бангкок 767 уже летаетValdys писав:767 у них на скільки я розумію умовно безкоштовні зараз? Тобто вони не платять, або майже нічого не платять за них...
Також вважаю, що, коли будуть 4 777, вони не потягнуть всі ті рейси, які ми їм нарахували, тут два варіанти, або взагалі без нових напрямків, або залишать 2-3 767, або і всі, як для підстраховки.
Що доречі з А330 Рози, вона ще під МАУ?
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Я так понимаю, что они еще сами не решили какие рейсы открывать в первую очередь. Мой прогноз Китай и Канада.Valdys писав:А чи вистачить літаків на це все?
І що вони доречі планують робити з 767 після появи 777? Залишать у флоті?
Но для начала им бы вопрос с бортами решить. А то пока им бы хоть текущую дальнемагистральну сеть содержать. И не верю я в замену 767 сразу на 777. Будет примерно так: введут 4 777 и может один 767 отдадут.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Кишинева зі Львова не вистачає. Туристичний потік на Львів зростає, але в основному автобусами і приватними авто. Не знаю, чи літак з київського рейсу ще робить ходку в Дублін по мокрому лізингу, якщо ні - вечірній KIV-LWO і ранньонічний назад 2-3 рази на тиждень може потрошку напрацьовуватись.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
http://www.reuters.com/article/qatar-ai ... SL8N1HW1SGQatar Airways announces 12 new destinations for 2017-18
Qatar Airways on Monday announced 12 new destinations for 2017-18, including San Francisco.
Other destinations include Cardiff, Malaga, Mykonos, Accra, Kiev, Prague, Mombasa and Abidjan.
The airline also said that the launch of flights to Las Vegas had been delayed until the second quarter of 2018, from the first quarter of that year. (Reporting by Alex Cornwell; Writing by Tom Arnold; Editing by Louise Heavens)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Согласнно данным за 2016 год больше всего граждан следующих стран въехало в Украину, с которыми нет прямого авиасообщения:
1. Таджикистан 163 881 чел (+203% к 2015)
2. Узбекистан 13 5355 чел (+97%)
3. Сербия 30 297 чел (+27%)
4. Канада 30 281 чел (+37%)
5. Киргизия 21 057 чел (+119%)
6. Португалия 16 326 чел (+35%)
7. Индия 14 047 чел (+31%)
8. Норвегия 10 031 чел (+14%)
9. Ирландия 8 529 чел (+31%)
10. Марокко 6 933 чел (+31%)
С точки зрения потока P2P потенциал имеют первых 3 + Канада ка первое на очереди дальнее направление.
Кстати, интересно, почему МАУ вообще не смотрит на рынок Сербии? Там и поток есть (судя по данным) и конкуренция не сильно большая. Да и самолет не нужно гнать далеко.
1. Таджикистан 163 881 чел (+203% к 2015)
2. Узбекистан 13 5355 чел (+97%)
3. Сербия 30 297 чел (+27%)
4. Канада 30 281 чел (+37%)
5. Киргизия 21 057 чел (+119%)
6. Португалия 16 326 чел (+35%)
7. Индия 14 047 чел (+31%)
8. Норвегия 10 031 чел (+14%)
9. Ирландия 8 529 чел (+31%)
10. Марокко 6 933 чел (+31%)
С точки зрения потока P2P потенциал имеют первых 3 + Канада ка первое на очереди дальнее направление.
Кстати, интересно, почему МАУ вообще не смотрит на рынок Сербии? Там и поток есть (судя по данным) и конкуренция не сильно большая. Да и самолет не нужно гнать далеко.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 22 гостей