Flight Radar 24 (FR24)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Рівне, ну ні смагла?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
туманpopTAB писав:Рівне, ну ні смагла?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
По ходу на російській базі в Сирії сталося щось серйозне. І те, що злили в ЗМІ - це спроба підмінити правду напівправдою. Вчора туди вилетів російський літаючий госпіталь на базі ІЛ-76, дивно, що не одразу, мабуть, жертви тих подій були нетранспортабельні в перші дні. Але, цей борт не зміг сісти і розвернувся назад. Вже сів в Сочі. Скріни в дописі:
https://el-murid.livejournal.com/3614003.html
https://el-murid.livejournal.com/3614003.html
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ВторойLurr писав:Вроде первый раз в Украине.
вчера был, кстати другой борт
Re: Flight Radar 24 (FR24)
на фейсі Жулян навіть фото звіт з цього приводу є.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Да, похоже последний рейс под PS
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Два аерофлота 100 в тому бардаку що зараз коїться в JFK
Але вони б мали трохи клепки, новому рейсу додали б "A" чи ще щось як це робиться у всіх нормальних... але це ж afl ....
Але вони б мали трохи клепки, новому рейсу додали б "A" чи ще щось як це робиться у всіх нормальних... але це ж afl ....
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Это глюк радара ))) Вашингтон - Нью Йорк ну точно Аэрофлот не выполняет ))) И под одним позывным два самолета даже в теории быть не может, как диспетчеру тогда объяснить к кому конкретно он обращается в эфире )))KKS писав:Два аерофлота 100 в тому бардаку що зараз коїться в JFK
Але вони б мали трохи клепки, новому рейсу додали б "A" чи ще щось як це робиться у всіх нормальних... але це ж afl ....
Re: Flight Radar 24 (FR24)
да это и так было понятно, вроде человек не шарит в теме...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
IAD-JFK це повернення дівертнутого SVO-JFK за минулу добу
і то не глюк, борта там дійсно було два. Але до одного схоже звертались "one zero zero one", а в транспонтер вбивать новий позивний то видно не царське діло. Багато дівертнутих бортів прилітало в JFK і вони мали D вкінці позивного.
і то не глюк, борта там дійсно було два. Але до одного схоже звертались "one zero zero one", а в транспонтер вбивать новий позивний то видно не царське діло. Багато дівертнутих бортів прилітало в JFK і вони мали D вкінці позивного.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Я несколько лет назад летел Люфтганзой в Киев, но был туман, и сели в Домодедово. На следующее утро был рейс Люфтганзы Москва-Киев, я даже фото табло тогда тут выкладывал.Mikki писав: Вашингтон - Нью Йорк ну точно Аэрофлот не выполняет
Re: Flight Radar 24 (FR24)
цей з IAD прибув раніше, але зняли його з відстою пізніше рейсового. Десь на дві години. Зараз він таксить до рампи і звернення було "aeroflot one hundred" тобто у того у кого мав би бути відмінний позивний - називають стандартним. І сьогодняшній вилетів з afl100 такщо виходить реально два однакових.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Метеозонд
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ще трохи по ситуації в JFK
Взагалі в тих американських портах якась дивна система. Я одразу здивувався коли дізнався про неї, що борт який заходить в порт сам має сказати граунду який в нього стенд. Я ще тоді подумав якось дивно, і як воно в них працює, коли чужий борт знає про їхні стенди більше ніж вони самі. Але раз така система працює - думаю ну і добре. І от зараз при цих відмінах в JFK стало ясно що це не працює взагалі. Причому до стандартно американського коли граунд і вишка це окремі країни яким наплювати один на одного, в JFK виявилось що термінали також окремі країни яким наплювати один на одного також. Якщо ти летів з розрахунку на гейт в 1му терміналі, але там немає вільних стендів, а в 4му їх повно - ти будеш стояти по 4години на смугах в очікуванні стенду саме в 1му терміналі. Бо кожному пофіг і то не їх трабли...
Дивна система
Взагалі в тих американських портах якась дивна система. Я одразу здивувався коли дізнався про неї, що борт який заходить в порт сам має сказати граунду який в нього стенд. Я ще тоді подумав якось дивно, і як воно в них працює, коли чужий борт знає про їхні стенди більше ніж вони самі. Але раз така система працює - думаю ну і добре. І от зараз при цих відмінах в JFK стало ясно що це не працює взагалі. Причому до стандартно американського коли граунд і вишка це окремі країни яким наплювати один на одного, в JFK виявилось що термінали також окремі країни яким наплювати один на одного також. Якщо ти летів з розрахунку на гейт в 1му терміналі, але там немає вільних стендів, а в 4му їх повно - ти будеш стояти по 4години на смугах в очікуванні стенду саме в 1му терміналі. Бо кожному пофіг і то не їх трабли...
Дивна система
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
так там термінали належать авіакомпаніям, і ніхто не збирається АА ставити до терміналу Дельти
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 39 гостей