Flight Radar 24 (FR24)

Загальний авіафорум
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

converj писав: И еще вопрос: в каком пакете ФР доступны к просмотру воздушные коридоры?
Gold та Business , але вони там настільки мілкозроблені що коли дивишся велику територію - все зливається докупи і нічого не видно.
skyvector краще для розуміння плюс він й безкоштовний.

В Україні мало коли літають суто по трасам(якщо ви не AFL :grin: ), літають з точки на точку.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Cпасибо!

Хороший запас хода у малолитражки
Вкладення
Безымянный.jpg
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

converj писав: Хороший запас хода у малолитражки
Да, 3700км.
dimm1971

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення dimm1971 »

converj писав:Под кого чартер в HRK ?
Завтра товарняк Украина-Сербия
Аватар користувача
Андрей_киев
Airbus A321
Повідомлень: 401
З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Андрей_киев »

Что за истребитель летает над КВР прямо сейчас
Вкладення
Снимок.JPG
к2.JPG
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Андрей_киев писав:Что за истребитель летает над КВР прямо сейчас
Рабочая лошадка компании Ахметова. Возит менеджмент.
Аватар користувача
Андрей_киев
Airbus A321
Повідомлень: 401
З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Андрей_киев »

ааа
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення andrewcrow »

Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Вкладення
wizz.JPG
Motor.JPG
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

там сегодня Go Around фестиваль :grin:
Вкладення
Безымянный.jpg
manteser
Airbus A318
Повідомлень: 3
З нами з: 07 січня 2015, 00:10
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення manteser »

andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Glucker »

manteser писав:
andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?
aviafun
Airbus A318
Повідомлень: 4
З нами з: 14 жовтня 2016, 00:15
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення aviafun »

В Харьков летит A320 NEO от FlyPegasus! :) Встречайте!!!
Вкладення
Neo
Neo
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

aviafun писав:В Харьков летит A320 NEO от FlyPegasus! :) Встречайте!!!
розпечатали A320neo для України!
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

І ще до питання чому LOT з HRK в WAW летить через Дніпро...
Ось Янейр HRK→IEV з флайтпланом по тому ж маршруту, але з шорткатом на BRP. Що їм заважає через Рашівку(RS) і Яготин(JA) літати - неясно.
Вкладення
yanair hrk-iev.jpg
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Glucker писав:
manteser писав:
andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?
1,5 години в повітрі, в економ режимі - вигідніше. За цей час А320 спалить десь 2 тони. В USD це 1200.
А якщо сяде в Борисполі потрібно буде організувати десь 3-4 автобуси для перевезення пасажирів (десь в 300 usd. вкластись можна), заплатити за слот, за хендлінг, аеропортові збори, взліт та посадку в аеропорті, в якому не працюєш (вийде приблизно 3000usd.). За все це потрібно швидко домовитись, не завжди це вдається зробити миттєво. Через те літак стоїть на землі довше, заробляє менше. А для лоу костів стояти на землі – це взагалі out of business. Тому чекати в повітрі вигідніше.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

KKS писав:розпечатали A320neo для України!
да, я всё высматривал, что Люфтганза в Киев прилетит первая 8-)
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Go Around
Вкладення
Безымянный.jpg
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

В Киеве туман. С первого раза не вышло.
Вкладення
Kiev_Fog.jpg
manteser
Airbus A318
Повідомлень: 3
З нами з: 07 січня 2015, 00:10
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення manteser »

AQS писав:
Glucker писав:
manteser писав:[quote="andrewcrow"

Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?
1,5 години в повітрі, в економ режимі - вигідніше. За цей час А320 спалить десь 2 тони. В USD це 1200.
А якщо сяде в Борисполі потрібно буде організувати десь 3-4 автобуси для перевезення пасажирів (десь в 300 usd. вкластись можна), заплатити за слот, за хендлінг, аеропортові збори, взліт та посадку в аеропорті, в якому не працюєш (вийде приблизно 3000usd.). За все це потрібно швидко домовитись, не завжди це вдається зробити миттєво. Через те літак стоїть на землі довше, заробляє менше. А для лоу костів стояти на землі – це взагалі out of business. Тому чекати в повітрі вигідніше.
Походу нам заявляли шо прокрутимось пів години бо нельотні умови в аеропорту (чи то туман чи ше полосу дочищали) - але це затягнулось на довше. В результаті нам сказали шо йдем на спробу посадки і якшо не вийде - сядемо у Борисполі як запасному аеродромі. Значить все у Борисполі було ок. І домовитись тоже встигли ) Та от тільки догадуюсь шо посадка в Борисполі їм влетіла б імовірно більше + забрати ще якось пасажирів з Жулян. Я десь колись читав шо посадка-виліт одного середньомагістрального літака в KBP виносить до 5000 $, тай Бориспіль мабудь не найлояльніший до Візів аеропорт )

На рахунок 2 тонни за півтори години на а 320 - як мінімум, двигуни помітно тоді вбавили обертів але ми не сильно знизились поки були в режимі "годинника". На висоті ми по відчуттях і візуально минаючих хмарках тримали десь в районі 500 км/год. Літак був повним - багажу у пасажирів може третина від звичайного бо більшість мали невелику ручну кладь а то й маленьку, на вигрузці не було так багато чемоданів. А 320 в нормі жере десь 2,6 тони. Ну полегшений нехай близько 2 т. Шото мені здається шо навідь в економ-режимі він тоді міг розпрощатись з всіма 3 т. хеджованого керосину ) Але мене порадувало те що в Візі такі запаси палива. Я думав раніше шо лоукости заправляються тільки на ту відстань яку потрібно з мінімальним запасом якшо треба піти на другий круг. Потім знов заправляються пошурику перед вильотом шоб не везти лишні тони і зменшувати максимально розхід ) Обшім респект! )
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Sentry »

С учетом цен на керосин в Украине, думаю они его танкируют по максимуму из Катовице. Ну и вообще, экономить на безопасности крайне опасно.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей