Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Наверное потому что пассажиров FlyDubai привезли в KBP.alex.s писав:Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".LWIEV писав:Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Найімовірніше, ви праві. Але можливий також варіант, коли літак, що прибуває таким чином в регіональний аеропорт далі стає на рейси з цього аеропорта, а внутрішній рейс, який мав вилетіти з центру в регіональний аеропорт, скасовується. Таким чином формується розмін бортів. Цього року у МАУ був принаймні один відомий мені такий випадок, що дало мені підставу провести аналогію.AQS писав:Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".LWIEV писав:Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
Якщо під час holding pattern трапляється medical emergency, літак сідає в найближчому аеропорту, де можлива безпечна посадка станом на момент виникнення критичної ситуації - це теж можливість, хоч вірогідність і є низькою.
Ви, так само як і я, маєте доступ до неповного набору фактів, тому нема сенсу дратуватися.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
To LWIEV: ніхто й не дратується.
В даному, конкретному випадку в мене було достатньо інформації (від МАУ) та власного авіаційного досвіду, щоб дійти до такого висновку.
Даний літак, не повинен був сідати в Одесі. Через годину пс полетіло до Києва.
МАУ дало чітко відповідь через що літак з'явився в Одесі.
Я не є прибічником припущень. Намагаюсь надавати достовірні факти.
В даному, конкретному випадку в мене було достатньо інформації (від МАУ) та власного авіаційного досвіду, щоб дійти до такого висновку.
Даний літак, не повинен був сідати в Одесі. Через годину пс полетіло до Києва.
МАУ дало чітко відповідь через що літак з'явився в Одесі.
Я не є прибічником припущень. Намагаюсь надавати достовірні факти.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 61
- З нами з: 22 липня 2014, 09:06
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...converj писав:Планер
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Как обычный самолет, он же транспондер включил, связь держит и погнал...
Вот идея для туризма в Карпатах )
Вот идея для туризма в Карпатах )
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 61
- З нами з: 22 липня 2014, 09:06
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Аэронавигация за такое вс копейки. Больше ничего. И если мне память не изменяет за такой тип в Украине вообще не берется.TurbineDuke писав:А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Отметим, что поляку понадобилось три месяца для получения разрешения от украинских властей на выполнение единственного полета над Украинскими Карпатами. В переговорах были задействованы министерства иностранных дел Украины и Польши, польский посол в Украине, а также польский консул во Львове.TurbineDuke писав:над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...converj писав:Планер
http://cfts.org.ua/news/2017/12/16/poly ... oto_44570/
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ernest также идет в KBP. Снега сильного нету, но в Жулянах низкий коеф. сцепления. Должны подготовить ВПП, иначе рискуют все борта отправить в Борисполь.andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Жуляны сильно разочаровывают в этом году. Раньше такого и близко не было. Второй снегопад средней интенсивности - и опять закрываются. Виззы терпеть не будут.andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 96 гостей