Сторінка 14 з 22
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 16:32
mischko
nik-dem писав: ↑11 липня 2018, 16:29
Airbus має завод у м. Мобіль, держ. Алабама (Mobile, Alabama)
це ти штат перекладаєш як держ.?
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 16:36
nik-dem
mischko писав: ↑11 липня 2018, 16:32
це ти штат перекладаєш як держ.?
Ну, за сутністю поняття (state) це так і є.
"Штатом" воно стало транзитом через общєпанятний у вигляді калькування голландськомовного "stat" або німецькомовного "staat".
У решті слов'янських мов, окрім болгарської, чеської та словацької у "United States" - також "держава" у різних варіяціях. В українській мові протягом першої половини 20 ст. також вживалося у формі "З'єднані/Злучені Держави Америки", а в еміґрантській пресі й досі навіть трапляється.
Я в розмові та на письмі вживаю обидва варіянти.
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 16:40
mischko
nik-dem писав: ↑11 липня 2018, 16:36
Я в розмові та на письмі вживаю обидва варіянти.
а county?
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 16:43
nik-dem
mischko писав: ↑11 липня 2018, 16:40
а county?
County - округ, community - громада.
Пропоную на цьому офтоп завершити тут, або в приваті продовжити.
Re: Авиафото
Додано: 12 липня 2018, 09:24
AlBad
Victor H писав: ↑11 липня 2018, 14:17
AlBad писав: ↑11 липня 2018, 14:01
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет?
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента?
Ви напевно мали наувазі А318 і А319. Але 318-х вже давно не роблять. А319 відверто програє новому А220-300 по економічності, але літає на більші відстані. Я думаю вони з часом просто вб'ють 319, нові літаки виглядають набагато цікавішими.
Уже вычитал что они такие же или чуть поменьше 319 по вместимости. С последним согласен.
Ну и не только убить конкурента, но еще и выйти с ними на американский рынок. Что, с точки зрения стратегии, весьма и весьма
Re: Авиафото
Додано: 12 липня 2018, 10:29
nik-dem
AlBad писав: ↑12 липня 2018, 09:24
Уже вычитал что они такие же или чуть поменьше 319 по вместимости. С последним согласен.
Ну и не только убить конкурента, но еще и выйти с ними на американский рынок. Что, с точки зрения стратегии, весьма и весьма
Airbus давно є на американському ринку — Mobile, Alabama. Там історія інша, яку я описав вище.
До того ж, Бомбардьє — не конкурент, оскільки Airbus не виробляє реґіональні літаки; А319 ним не є.
Re: Авиафото
Додано: 19 липня 2018, 20:15
converj
Большой Кит полетел
Re: Авиафото
Додано: 20 липня 2018, 00:05
andrey_pm
Hi-fly представил в Фарнборо свой А380 в красивой морской ливрее, посвященной вопросам защиты коралловых рифов.
Re: Авиафото
Додано: 11 вересня 2018, 19:28
converj
2002 год
Re: Авиафото
Додано: 11 вересня 2018, 21:17
Spirit
Мрія і Кондорд на одному фото це круто. Рідкісний кадр
Re: Авиафото
Додано: 11 вересня 2018, 22:57
Warchunn
А чего триколор нанесен?
Re: Авиафото
Додано: 11 вересня 2018, 23:25
Labiann
Warchunn писав: ↑11 вересня 2018, 22:57
А чего триколор нанесен?
старая ливрея...
Re: Авиафото
Додано: 04 жовтня 2018, 10:43
converj
1921 год, Schiphol
Re: Авиафото
Додано: 17 жовтня 2018, 09:37
converj
Мрію начинают вытеснять
Re: Авиафото
Додано: 17 жовтня 2018, 10:27
Victor H
Ця штука по вантажопідйомності приблизно така ж як Мрія - 250 тон, але в силу її дуже специфічної конструкції і не менш специфічних вимог до аеродрому, грузу і т.п. навряд чи можна вважати їх конкурентами.
Re: Авиафото
Додано: 17 жовтня 2018, 10:28
Spirit
converj писав: ↑17 жовтня 2018, 09:37
Мрію начинают вытеснять
уродливая хрень, имхо
Re: Авиафото
Додано: 17 жовтня 2018, 10:40
AlexK
Вашингтонский аэропорт имени Даллеса с высоты 10 км.
Re: Авиафото
Додано: 17 жовтня 2018, 13:43
Rel
Очень ценное фото. На spotters.aero его добавьте.
Re: Авиафото
Додано: 29 жовтня 2018, 20:15
converj
Ванкувер
Re: Авиафото
Додано: 12 листопада 2018, 17:06
converj
Всегда было интересно как расшифровать KLM )
1935 год