Сторінка 13 з 22
Re: Авиафото
Додано: 12 квітня 2018, 08:33
Valdys
Цікаво, вони самі догадуються, що мають аінглети?
Re: Авиафото
Додано: 12 квітня 2018, 09:26
AQS
Valdys писав: ↑12 квітня 2018, 08:33
Цікаво, вони самі догадуються, що мають аінглети?
Я не знаю, що таке аінглети. Але англійською - це feathering, оперение - російською. І якщо чесно, здається птахам по барабану, як у них щось називається.
Re: Авиафото
Додано: 12 квітня 2018, 10:15
Valdys
Вибачте, телефон не виправив на вінглети, а я і не побачив
Re: Авиафото
Додано: 23 квітня 2018, 16:47
Victor H
Аеродром в Василькові. Міг би бути прекрасний лоукост аеропорт для Києва.
Re: Авиафото
Додано: 23 травня 2018, 20:26
converj
UR-PSM поймали
Re: Авиафото
Додано: 25 червня 2018, 00:07
Dormice
Много отличных ракурсов центроплана второго экземпляра Мрии )
https://www.radiosvoboda.org/a/photo/29310991.html
Re: Авиафото
Додано: 25 червня 2018, 16:17
North_West
Борисполь с эшелона,
02.06.2018
Фото с телефона
Re: Авиафото
Додано: 28 червня 2018, 18:19
converj
Новую Белугу собрали
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 13:45
converj
Встречайте - Airbus A220-300
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 13:51
Victor H
Це колишній C-Series?
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 13:53
converj
Victor H писав: ↑10 липня 2018, 13:51
Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 14:07
Igoresha
Ну на Бомбардье все-таки есть возможность полетать - балтиками или швейцарцами
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 14:54
popTAB
CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 15:30
Labiann
popTAB писав: ↑10 липня 2018, 14:54
CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
они только С серию прибрали к рукам, crj и даши им не интересны...
Re: Авиафото
Додано: 10 липня 2018, 17:35
Spirit
Labiann писав: ↑10 липня 2018, 15:30
popTAB писав: ↑10 липня 2018, 14:54
CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
они только С серию прибрали к рукам, crj и даши им не интересны...
crj и даши им не конкуренты
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 14:01
AlBad
converj писав: ↑10 липня 2018, 13:53
Victor H писав: ↑10 липня 2018, 13:51
Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет?
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента?
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 14:17
Victor H
AlBad писав: ↑11 липня 2018, 14:01
converj писав: ↑10 липня 2018, 13:53
Victor H писав: ↑10 липня 2018, 13:51
Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет?
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента?
Ви напевно мали наувазі А318 і А319. Але 318-х вже давно не роблять. А319 відверто програє новому А220-300 по економічності, але літає на більші відстані. Я думаю вони з часом просто вб'ють 319, нові літаки виглядають набагато цікавішими.
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 14:28
converj
Хочешь убрать конкурента - купи его.
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 14:38
Labiann
а319 ещё и дороже существенно по цене...
Re: Авиафото
Додано: 11 липня 2018, 16:29
nik-dem
AlBad писав: ↑11 липня 2018, 14:01
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет?
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента?
converj писав: ↑11 липня 2018, 14:28
Хочешь убрать конкурента - купи его.
Насправді, історія така.
Bombardier під час розробки програми C-Series уклали угоди з Delta Airlines про закупівлю кількох десятків літаків за ціною однієї машини нижче за типові ринкові ціни на літаки цієї категорії. Boeing у відповідь подав заяву до Департаменту торгівлі США стосовно дампінгових дій з боку Bombardier і нечесної конкуренції. За результатами подання урядові структури підняли мито на літаки Bombardier до 300%, що підвело програму C-Series під ризик банкрутства та закриття.
Bombardier, бажаючи продавати свої літаки в США (своєму основному ринку), вирішили піти на угоду з Airbus для того, щоб зробити Bombardier C-Series де-юре виробами компанії Airbus, на які протекціоністські мита США не поширюються, оскільки Airbus має завод у м. Мобіль, держ. Алабама (Mobile, Alabama), а отже є американським виробником де-юре.