Авиафото
Re: Авиафото
Цікаво, вони самі догадуються, що мають аінглети?
Re: Авиафото
Вибачте, телефон не виправив на вінглети, а я і не побачив
Re: Авиафото
Аеродром в Василькові. Міг би бути прекрасний лоукост аеропорт для Києва.
Re: Авиафото
UR-PSM поймали
Re: Авиафото
Много отличных ракурсов центроплана второго экземпляра Мрии ) https://www.radiosvoboda.org/a/photo/29310991.html
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
Новую Белугу собрали
Re: Авиафото
Встречайте - Airbus A220-300
Re: Авиафото
Це колишній C-Series?
Re: Авиафото
Ну на Бомбардье все-таки есть возможность полетать - балтиками или швейцарцами
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
Re: Авиафото
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет?
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента?
Re: Авиафото
Ви напевно мали наувазі А318 і А319. Але 318-х вже давно не роблять. А319 відверто програє новому А220-300 по економічності, але літає на більші відстані. Я думаю вони з часом просто вб'ють 319, нові літаки виглядають набагато цікавішими.
Re: Авиафото
Хочешь убрать конкурента - купи его.
Re: Авиафото
а319 ещё и дороже существенно по цене...
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
Насправді, історія така.
Bombardier під час розробки програми C-Series уклали угоди з Delta Airlines про закупівлю кількох десятків літаків за ціною однієї машини нижче за типові ринкові ціни на літаки цієї категорії. Boeing у відповідь подав заяву до Департаменту торгівлі США стосовно дампінгових дій з боку Bombardier і нечесної конкуренції. За результатами подання урядові структури підняли мито на літаки Bombardier до 300%, що підвело програму C-Series під ризик банкрутства та закриття.
Bombardier, бажаючи продавати свої літаки в США (своєму основному ринку), вирішили піти на угоду з Airbus для того, щоб зробити Bombardier C-Series де-юре виробами компанії Airbus, на які протекціоністські мита США не поширюються, оскільки Airbus має завод у м. Мобіль, держ. Алабама (Mobile, Alabama), а отже є американським виробником де-юре.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 77 гостей