Авиафото
Re: Авиафото
Слон та моська
Re: Авиафото
Відома компанія «Justplanes», що знімає фільми в кабінах пілотів авіакомпаній і в аеропортах, зняла свій фільм про МАУ!
Борти UR-PSW, UR-UIA.
Фільм доступний тут для купівлі:
https://shop.justplanes.com/ua/Ukraine- ... 0/p/169026
43-хвилинний фраґмент підготовки та зльоту з Києва.
Борти UR-PSW, UR-UIA.
Фільм доступний тут для купівлі:
https://shop.justplanes.com/ua/Ukraine- ... 0/p/169026
43-хвилинний фраґмент підготовки та зльоту з Києва.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
Вид з зали очікування AJA
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
Рівно 110 років тому Антон Фоккер успішно продемонстрував публіці свій перший літак Spin ("Павук" - конструкція мала багато стальних дротів) польотом на Гарлемом:
Антон Фоккер народився на Яві, коли йому було 4 батьки переїхали в Гарлем. В 20 років батько відправив Антона вчитися на автомеханіка в Німеччину, але той мріяв про літаки. Перший політ "Павук" здійснив ще в грудні 1910-го, але Антон тоді недостатньо тепло вдягнувся і захворів на запалення легенів, тому публічна демонстрація відклалася на півроку. В рамках святкування Дня Королеви (тоді 31 серпня) і було здійснено перший публічний демонстраційний політ, фотографію якого ви бачите вгорі.
Антон Фоккер в своєму літаку. Після успішної демонстрації він переїхав в Німеччину, де заснував Fokker Aeroplanbau, її сучасна назва Fokker Technologies і вона все ще виробляє деталі для літаків (літаки з 1996-го вже не виробляють).
Антон Фоккер народився на Яві, коли йому було 4 батьки переїхали в Гарлем. В 20 років батько відправив Антона вчитися на автомеханіка в Німеччину, але той мріяв про літаки. Перший політ "Павук" здійснив ще в грудні 1910-го, але Антон тоді недостатньо тепло вдягнувся і захворів на запалення легенів, тому публічна демонстрація відклалася на півроку. В рамках святкування Дня Королеви (тоді 31 серпня) і було здійснено перший публічний демонстраційний політ, фотографію якого ви бачите вгорі.
Антон Фоккер в своєму літаку. Після успішної демонстрації він переїхав в Німеччину, де заснував Fokker Aeroplanbau, її сучасна назва Fokker Technologies і вона все ще виробляє деталі для літаків (літаки з 1996-го вже не виробляють).
Re: Авиафото
Два современных «чуда света» на одном фото:
Востаннє редагувалось 22 вересня 2021, 12:49 користувачем Ferrari, всього редагувалось 1 раз.
Re: Авиафото
Что случилось с Парусом? Он падает?!
Re: Авиафото
Нужно было быстро поймать А380 с парусом в один кадр телефоном))
С парусом все в порядке)))
С парусом все в порядке)))
Re: Авиафото
Еще один ракурс
Re: Авиафото
744 Atlas Air из Анкориджа в Майами
- Dimoks
- Airbus A318
- Повідомлень: 96
- З нами з: 27 лютого 2013, 22:11
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
30 сентября 1968 года на заводе Boeing в Эверетте, штат Вашингтон выкатили первый Boeing 747, получивший название «Город Эверетт».
Был зарегистрирован как N7470 и имел серийный номер Boeing 20235. Самолет с внутренним обозначением RA001.
Серия 747–100 была первой построенной версией Boeing 747. Он управлялся экипажем из трех человек и был рассчитан на перевозку от 366 до 452 пассажиров.
Был зарегистрирован как N7470 и имел серийный номер Boeing 20235. Самолет с внутренним обозначением RA001.
Серия 747–100 была первой построенной версией Boeing 747. Он управлялся экипажем из трех человек и был рассчитан на перевозку от 366 до 452 пассажиров.
- Dimoks
- Airbus A318
- Повідомлень: 96
- З нами з: 27 лютого 2013, 22:11
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Авиафото
Boeing 737–900 (reg. N78448) авиакомпании Юнайтед, следовавший рейсом LAX — Lewiston Airport (Idaho), опрокинулся на хвост, после приземления и частичной выгрузки багажа и пассажиров. На момент когда данное фото было сделано, часть пассажиров все еще находилась в самолете
Re: Авиафото
April 1949
"The World's Largest Airliner over the World's Tallest Building, Empire State Building in New York City"
Pan Am Clipper, Boeing 377 Stratocruiser.
Publicity photo for Pan Am.
"The World's Largest Airliner over the World's Tallest Building, Empire State Building in New York City"
Pan Am Clipper, Boeing 377 Stratocruiser.
Publicity photo for Pan Am.
Re: Авиафото
Що це за "кентавр", можна більше інфи?
Re: Авиафото
Все ж на фото )
Літак-стенд для випробувань двигунів Honeywell
Літак-стенд для випробувань двигунів Honeywell
Re: Авиафото
Цікаво, хто се був до того, як став стендом
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 30 гостей