Flight Radar 24 (FR24)

Загальний авіафорум
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення alex.s »

Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

alex.s писав:Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Наверное потому что пассажиров FlyDubai привезли в KBP.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AlexK »

Более 600 рейсов по всей Европе из-за снегопадов...
Вкладення
868497A8-D4C1-409A-9474-D0B11B6966E6.png
UR5XCS
Airbus A319
Повідомлень: 226
З нами з: 19 червня 2016, 19:21
Звідки: Коростень F-UKKV2
Контактна інформація:

Re: FR24

Повідомлення UR5XCS »

Rainbow писав:UR-NTN це перший Ан-158. Конвертований з 148го.
Вкладення
Screenshot_2.png
Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (24.69 Кіб) Переглянуто 3445 разів
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Так и не перегоняли в Киев, доставили пассажиров?!
Вкладення
Screenshot_1.png
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення LWIEV »

AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

LWIEV писав:
AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Редко к нам залетают
Вкладення
swiss.jpg
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення LWIEV »

AQS писав:
LWIEV писав:
AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
Найімовірніше, ви праві. Але можливий також варіант, коли літак, що прибуває таким чином в регіональний аеропорт далі стає на рейси з цього аеропорта, а внутрішній рейс, який мав вилетіти з центру в регіональний аеропорт, скасовується. Таким чином формується розмін бортів. Цього року у МАУ був принаймні один відомий мені такий випадок, що дало мені підставу провести аналогію.

Якщо під час holding pattern трапляється medical emergency, літак сідає в найближчому аеропорту, де можлива безпечна посадка станом на момент виникнення критичної ситуації - це теж можливість, хоч вірогідність і є низькою.

Ви, так само як і я, маєте доступ до неповного набору фактів, тому нема сенсу дратуватися.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

To LWIEV: ніхто й не дратується.
В даному, конкретному випадку в мене було достатньо інформації (від МАУ) та власного авіаційного досвіду, щоб дійти до такого висновку.
Даний літак, не повинен був сідати в Одесі. Через годину пс полетіло до Києва.
МАУ дало чітко відповідь через що літак з'явився в Одесі.
Я не є прибічником припущень. Намагаюсь надавати достовірні факти.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Labiann »

Airbus развлекается на а380
Вкладення
а380.png
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Планер
Вкладення
Screenshot_1.png
TurbineDuke
Airbus A318
Повідомлень: 61
З нами з: 22 липня 2014, 09:06
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення TurbineDuke »

converj писав:Планер
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...
Вкладення
ash-25.png
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Как обычный самолет, он же транспондер включил, связь держит и погнал...
Вот идея для туризма в Карпатах )
TurbineDuke
Airbus A318
Повідомлень: 61
З нами з: 22 липня 2014, 09:06
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення TurbineDuke »

А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

TurbineDuke писав:А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
Аэронавигация за такое вс копейки. Больше ничего. И если мне память не изменяет за такой тип в Украине вообще не берется.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення popTAB »

TurbineDuke писав:
converj писав:Планер
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...
Отметим, что поляку понадобилось три месяца для получения разрешения от украинских властей на выполнение единственного полета над Украинскими Карпатами. В переговорах были задействованы министерства иностранных дел Украины и Польши, польский посол в Украине, а также польский консул во Львове.
http://cfts.org.ua/news/2017/12/16/poly ... oto_44570/

Зображення
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення andrewcrow »

Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Ernest также идет в KBP. Снега сильного нету, но в Жулянах низкий коеф. сцепления. Должны подготовить ВПП, иначе рискуют все борта отправить в Борисполь.
Вкладення
Ernest.jpg
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення alex.s »

andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Жуляны сильно разочаровывают в этом году. Раньше такого и близко не было. Второй снегопад средней интенсивности - и опять закрываются. Виззы терпеть не будут.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей