Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Відповісти
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення Olek »

ищите объективизм в новостях. То была необъективная блог-заметка :)
Галина

Безвідповідальність Wizzair

Повідомлення Галина »

Я та мій партнер спланували бізнес-подорож до Львова для ділових зустрічей на кілька днів. Ми вилітаємо сьогодні 7 квітня з Тревізо до Львова і мали б повертатись до Італії ввечері 10 квітня. Квитки ми замовляли через місцеву агенцію, котра навіть за свої послуги отримала 40 євро. Ще вчора ми спілкувались з агенцією і вона підтвердила, що усе гаразд і без змін. Сьогодні випадково ми зайшли на сайт авіарейсів і побачили, що рейс перенесено з вівторка на понеділок. Нас про це ніхто не повідомляв!!! Мій син у Львові одразу ж звязався із Wizzair в Україні та мав розмову з менеджером колцентру (Жанна, її номер 9701). Дівчина підтвердила, що рейс змінено, але нічого уже зробити не може. Запропонувала летіти в понеділок або перенести на четвер 12 квітня і доплатити за кожен квиток 518 грн за переоформлення та 460 грн як різницю цін квитка, що в сумі на двох виходить додатково майже 2000 грн.Інших варіантів не запропонувала. Також Жанна відмовилась передати контакти чи переключити лінію на особу, котра відповідальна за незручності, які авіакомпанія нам принесла.
Ми дуже здивовані, ображені та розчаровані сервісом авіакомпанії Wizzair! Ми вперше користуємось послугами цієї компанії, хоч літаємо досить часто. В результаті некомпетентності менеджерів та партнерів авіакомпанії у нас будуть неможливі більша половина наших ділових зустрічей, адже ми приїзджаємо всього на 2,5 дні, а тепер на день менше! Наші фінансові втрати від непроведених ділових зустрічей матимуть досить неприємні наслідки.
Після повернення з подорожі ми вимагатимемо пояснень, компенсацій та вибачень від агенції-посередника та авіакомпанії Wizzair.У тому випадку, якщо ні агенція, ні компанія не відреагують на наші зауваження, скарги та вимоги (а в результаті втрати одного повного дня в Україні ми будемо змушені ще раз прилітати на Україну), ми писатимемо усі можливі скарги, коментарі на інтернет-ресурсах та проконсультуємось з нашим юристом щодо подання позову проти агенції-посередника та самої компанії. Наразі ми вимагатимемо повернення вартості квитків або предоставлення нам на безкоштовній основі двох квитків на Україну та назад у дати, які ми плануватимемо для нашої наступної подорожі.
Для більш зручної комунікації залишаю контакт моєї довіреної особи у Львові - Микола, +380676711504.
Прошу у найближчий час зателефонувати за вказаним телефоном та запропонувати свої варіанти вирішення проблеми, що виникла.
З повагою,
Савуляк Галина
borystas

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення borystas »

Так это вы лохи, а не авиакомпания плохая! Покупали бы самостоятельно, через сайт авиакомпании, то имеел бы получили о переносе рейса! Помимо вас на борту еще почти 200 человек должны были лететь. Т.е. они улетели, а вы нет, так к кому претензии?
Гість

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення Гість »

borystas писав:Так это вы лохи, а не авиакомпания плохая! Покупали бы самостоятельно, через сайт авиакомпании, то имеел бы получили о переносе рейса! Помимо вас на борту еще почти 200 человек должны были лететь. Т.е. они улетели, а вы нет, так к кому претензии?
) ) ) жестко, но справедливо :)
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення Olek »

Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення de-bugger »

Olek писав:Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.
Это верно, и еще - по собственному опыту, звоните в венгерский Коллцетр вместо аутсорсингового коллцентра в украине в котором операторы ничего не решают и могут только проговорить то что напишет компьютер. А вообще из двух моих бронирований WU оба пришлось менять, и соответственно менять свои планы по вине авиакомпании. Один раз вообще дважды. :mad: Имхо, достаточно для того, чтобы предпочесть других перевозчиков если есть возможность. В обоих случаях приемлимые для меня (приемлимые = c наименьшими для меня потреями) варианты переноса рейсов получались именно через венгров.
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення dmtr »

de-bugger писав:
Olek писав:Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.
Это верно, и еще - по собственному опыту, звоните в венгерский Коллцетр вместо аутсорсингового коллцентра в украине в котором операторы ничего не решают и могут только проговорить то что напишет компьютер. А вообще из двух моих бронирований WU оба пришлось менять, и соответственно менять свои планы по вине авиакомпании. Один раз вообще дважды. :mad: Имхо, достаточно для того, чтобы предпочесть других перевозчиков если есть возможность. В обоих случаях приемлимые для меня (приемлимые = c наименьшими для меня потреями) варианты переноса рейсов получались именно через венгров.
+100, і не обирати WizzAir, якщо є прив"язки до дат будь-які. Тік якщо +/-3 дні можеш собі дозволити
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Безвідповідальність Wizzair

Повідомлення made_in_ukraine »

Галина писав:Я та мій партнер спланували бізнес-подорож до Львова для ділових зустрічей на кілька днів. Ми вилітаємо сьогодні 7 квітня з Тревізо до Львова і мали б повертатись до Італії ввечері 10 квітня. Квитки ми замовляли через місцеву агенцію, котра навіть за свої послуги отримала 40 євро. Ще вчора ми спілкувались з агенцією і вона підтвердила, що усе гаразд і без змін. Сьогодні випадково ми зайшли на сайт авіарейсів і побачили, що рейс перенесено з вівторка на понеділок. Нас про це ніхто не повідомляв!!! Мій син у Львові одразу ж звязався із Wizzair в Україні та мав розмову з менеджером колцентру (Жанна, її номер 9701). Дівчина підтвердила, що рейс змінено, але нічого уже зробити не може. Запропонувала летіти в понеділок або перенести на четвер 12 квітня і доплатити за кожен квиток 518 грн за переоформлення та 460 грн як різницю цін квитка, що в сумі на двох виходить додатково майже 2000 грн.Інших варіантів не запропонувала. Також Жанна відмовилась передати контакти чи переключити лінію на особу, котра відповідальна за незручності, які авіакомпанія нам принесла.
Ми дуже здивовані, ображені та розчаровані сервісом авіакомпанії Wizzair! Ми вперше користуємось послугами цієї компанії, хоч літаємо досить часто. В результаті некомпетентності менеджерів та партнерів авіакомпанії у нас будуть неможливі більша половина наших ділових зустрічей, адже ми приїзджаємо всього на 2,5 дні, а тепер на день менше! Наші фінансові втрати від непроведених ділових зустрічей матимуть досить неприємні наслідки.
Після повернення з подорожі ми вимагатимемо пояснень, компенсацій та вибачень від агенції-посередника та авіакомпанії Wizzair.У тому випадку, якщо ні агенція, ні компанія не відреагують на наші зауваження, скарги та вимоги (а в результаті втрати одного повного дня в Україні ми будемо змушені ще раз прилітати на Україну), ми писатимемо усі можливі скарги, коментарі на інтернет-ресурсах та проконсультуємось з нашим юристом щодо подання позову проти агенції-посередника та самої компанії. Наразі ми вимагатимемо повернення вартості квитків або предоставлення нам на безкоштовній основі двох квитків на Україну та назад у дати, які ми плануватимемо для нашої наступної подорожі.
Для більш зручної комунікації залишаю контакт моєї довіреної особи у Львові - Микола, +380676711504.
Прошу у найближчий час зателефонувати за вказаним телефоном та запропонувати свої варіанти вирішення проблеми, що виникла.
З повагою,
Савуляк Галина

Вам варто поспілкуватись з особою, котра роз'яснить про ваші права відповідно до дерективи EC261/2004...
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення GURU »

Чисто теоретически : а могут ли в самолете Wizz скажем 1- 15 ряд лететь в один аэропорт ,а 16 ряд и следующие- в другой аэропорт ??? :grin:
Вкладення
DSCF1182.JPG
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення Sentry »

Шикарно. Как это у Виззов (или аэропорта?) так получилось? :)
UnaUnso
Airbus A319
Повідомлень: 245
З нами з: 05 липня 2012, 22:48
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення UnaUnso »

Скажіть де та коли сміятись...
Номери рейсів різні - WU6097 та WU6261, а те що час відльоту однаковий - то може для Жулян це вигладає дивно, але у більшості великих аєропортів це звичайне явище.
Наприклад зараз у FRA - 9 відльотів на 17:15, з них 8 - LH по різним напрямкам.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Повідомлення Olek »

UnaUnso, 4 рейса в одно время, но самолетов у авиакомпании ДВА.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей