Сторінка 70 з 86

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:02
Labiann
доделали, уже скоро в Борисполь...

Зображення

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:04
mischko
а що це за четверта секція позаду? Маневровий тепловоз, щоб штовхати? :lol: :lol: :lol:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:07
makor
наоборот. Электропоезд. Тогда как ДПКр это дизель. А доставка эелектровозом.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:08
dimentiy
Там їх цілих дві — електровоз двосекційний :)
Схоже на доставку: зазвичай до замовника або на випробування тяговий рухомий склад своїм ходом не їде.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:15
mischko
еге, бачу роги! Дякую!

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:17
Igoresha
Уже третий вариант ливреи :lol:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 16:31
Labiann
тянут на испытания...

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 17:09
popTAB
Igoresha писав: 01 листопада 2019, 16:17 Уже третий вариант ливреи :lol:
"під хундай"

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 17:39
dimentiy
Кстати, модель новая: ДПКр-3 (а не ДПКр-2, как на Львовской ЖД), так что предстоит сертификация, процесс небыстрый.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 17:41
mischko
dimentiy писав: 01 листопада 2019, 17:39 Кстати, модель новая: ДПКр-3 (а не ДПКр-2, как на Львовской ЖД), так что предстоит сертификация, процесс небыстрый.
сертифікують в турборежимі!

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 17:46
Rel
Ну спасибо, что регулируют пропускную способность не ценой. А то могли же просто сделать цену по 100, и проблема переполненности временно решена.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 18:09
dtm
Rel писав: 01 листопада 2019, 17:46 Ну спасибо, что регулируют пропускную способность не ценой. А то могли же просто сделать цену по 100, и проблема переполненности временно решена.
100 не вирішило б цю проблему бо пунктуальність рельсового транспорту краща ніж автобусів
треба булоб ставити 130+ щоб люди вибрали таксі. Але УЗ на таке не піде...

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 18:36
AlexK
dimentiy писав: 01 листопада 2019, 16:08 Там їх цілих дві — електровоз двосекційний :)
Схоже на доставку: зазвичай до замовника або на випробування тяговий рухомий склад своїм ходом не їде.
Там явно односекційний електровоз.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 листопада 2019, 20:09
dimentiy
Ніт. По-перше, я бачу двосекційний, по-друге, ВЛ60 під постійним струмом не поїде ;)

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 04 листопада 2019, 16:27
Igoresha
Rel писав: 01 листопада 2019, 17:46 Ну спасибо, что регулируют пропускную способность не ценой. А то могли же просто сделать цену по 100, и проблема переполненности временно решена.
Да нет. Скайбас - ужасная скотовозка. Даже относительно неплохо выглядящие автобусы снаружи внутри оказываются раздолбанными и вонючими. Единственная причина ехать на них - нежелание садится на шаттл в терминал Ф у терминала Д. Но просидев целый час в скайбасе у терминала Ф я трижды пожалел, что не сел в шаттл+поезд

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 05 листопада 2019, 10:13
Собакевич
А что, кстати, с шаттлом Д-Ф? Он ходит по расписанию или как обычно?

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 листопада 2019, 12:19
Labiann
Новий дизель-поїзд КВБЗ вийшов на випробування

Днями новий дизель-поїзд ДПКр-3, створений на Крюківському вагонобудівному заводі, уперше покинув територію підприємства і відправився на випробування на залізницю. Як повідомив нам телефоном заступник головного конструктора пасажирського моторвагонного рухомого складу Іван Кутумов, поїзд зараз знаходиться на станції Новомосковськ-Дніпровський Дніпропетровської області. Тривають підготовчі роботи. Зокрема встановлюється обладнання для проведення міцнісних, гальмівних, динамічних та інших випробувань. Разом з групою спеціалістів КВБЗ на місці працюють фахівці Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна, незабаром до них приєднаються працівники компанії Knorr Bremse.
Сьогодні-завтра дизель-поїзд вийде в пробіг на відрізку колії Новомосковськ-Балівка. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць. Ми бажаємо створювачам нової української техніки плідної праці у польових умовах! Прес-служба КВБЗ буде й надалі оперативно інформувати про перебіг та результати випробувань.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 листопада 2019, 12:22
mischko
Скільки їх всього планують виготовити?

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 листопада 2019, 12:40
makor
денег дали на адын.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 листопада 2019, 12:44
mischko
makor писав: 06 листопада 2019, 12:40 денег дали на адын.
ДПКр2 - 1шт
ДПКр3 - 1шт
ЕКр1 "Тарпан" - 2шт

За 8 років - 4 потяги. Один потяг в 2 роки. Математика