Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 січня 2019, 17:35
Есть ли возможность купить билет у стюарда в данном экспрессе?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Я десь наштовхувався на опис такої ситуації. Стюард попросив пасажира просто купити квиток на кінцевій станції.Glucker писав: ↑27 січня 2019, 19:30 Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Логічний варіант вирішення проблеми. Правда, раніше робота цих експресів була організована так, що у експрес, прибувши у Бориспіль, не відправлявся одразу у зворотній рейс. Тобто, один потяг прибуває, в цей час на другій колії вже стоїть інший потяг, який через декілька хвилин відправляється до Києва, а той що тільки при увазі, відправиться до Києва вже наступним рейсом. Зараз же (у всякому разі на початку січня) рейковий автобус, що тільки прибув у Бориспіль, одразу відправлявся у Київ. Залізничники допускають те, що така зміна пов'язана або з ремонтом рейкових автобусів, що зламалися, або бажанням УЗ тримати більше рейкових автобусів у резерві. Коли між прибуттям та відправленням потягу декілька хвилин, не так то і легко добігти до каси, купити квиток і повернутися назад щоб віддати квиток стюарду, особливо якщо стюард всередині салону, а у двері ломиться народ. А пасажир з речами. З іншого боку, непрацюючий термінал - це проблеми мерчанта, але на сайті УЗ і не вказана можливість придбання квитків на цей потяг у стюарда.LWIEV писав: ↑27 січня 2019, 22:25Я десь наштовхувався на опис такої ситуації. Стюард попросив пасажира просто купити квиток на кінцевій станції.Glucker писав: ↑27 січня 2019, 19:30 Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Як не як Європа.
Одуван кримнашист. Він прямо заявляв в блозі.
http://forum.railwayclub.info/index.php ... #msg513004Не пройшло і півроку двох місяців - почали висувати сходинки в песах. Цікаво, самі здогадались, чи в когось щось таки впало в цю дірку?
"ПАО "КВСЗ" за собственные средства начало работы по созданию модельного ряда пригородных электропоездов с питанием от сети переменного и постоянного тока и разработало концепцию гибридного электропоезда, который может обеспечивать движение и работу систем поезда на таких неэлектрифицированных участках железной дороги, как Киев - аэропорт Борисполь", - сообщают на предприятии.
...
В течение 2019-2020 гг. планируется изготовить опытные образцы поездов постоянного и переменного тока, испытать их, провести заседание межведомственной комиссии и уже в 2021 году начать их поставку.
пресс-служба АО "Укрзалізниця" в Facebook: https://www.facebook.com/Ukrzaliznytsia ... =3&theater
2-3 года вполне могут поездить спарки PESA 620M. Хотя...
Anna Kulak 30.01 вернулись в Украину, хотели быстро и без пробок добраться из Борисполя в Киев. Приобрели билеты через киоск при выходе из аэропорта и направились на перон. В итоги ШОК!!! Колличество пассажиров никто не контролирует, народ набился в вагон так, что тяжело дышать....не доезжая 1 км до Дарници поезд останавливается, гаснис свет, машинист в панике мечится из одного конца вагона в другой... В салоне начинается паника,т.к. двери заблокированы и никто ничего не говорит...В конце концов нас дотянул до Киева тепловоз, в салоне было темно и много дыма... вместо 40 мин мы ехали 2 часа.....
В принципе актуальное предложение. Но к сожалению, не для Украины. У нас пригородних поездов закупили за последнее время "кот наплакал". А ещё учитывая "прибыль" от пригородних поездов, кейс пригородних сообщений в Украине совсем убыточен. Вот разве только для Борисполя. Но делать целый поезд под один проект неразумно. Лучше бы обратили внимание на междугородние гибридные поезда. По-моему потенциал в ближайшее будущее в Украине явно поинтереснейVictor H писав: ↑01 лютого 2019, 15:19"ПАО "КВСЗ" за собственные средства начало работы по созданию модельного ряда пригородных электропоездов с питанием от сети переменного и постоянного тока и разработало концепцию гибридного электропоезда, который может обеспечивать движение и работу систем поезда на таких неэлектрифицированных участках железной дороги, как Киев - аэропорт Борисполь", - сообщают на предприятии.
...
В течение 2019-2020 гг. планируется изготовить опытные образцы поездов постоянного и переменного тока, испытать их, провести заседание межведомственной комиссии и уже в 2021 году начать их поставку.
а напевно не вистачить робочих Пес на спарку. Мені цікаво, що ж вони придумають для покриття попиту..., ходили слухи, що якийсь др1 ремонтують.Olek писав: ↑01 лютого 2019, 16:132-3 года вполне могут поездить спарки PESA 620M. Хотя...
Anna Kulak 30.01 вернулись в Украину, хотели быстро и без пробок добраться из Борисполя в Киев. Приобрели билеты через киоск при выходе из аэропорта и направились на перон. В итоги ШОК!!! Колличество пассажиров никто не контролирует, народ набился в вагон так, что тяжело дышать....не доезжая 1 км до Дарници поезд останавливается, гаснис свет, машинист в панике мечится из одного конца вагона в другой... В салоне начинается паника,т.к. двери заблокированы и никто ничего не говорит...В конце концов нас дотянул до Киева тепловоз, в салоне было темно и много дыма... вместо 40 мин мы ехали 2 часа.....