Сторінка 57 з 86

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 09:18
Valdys
Labiann писав: 19 грудня 2018, 21:38
Valdys писав: 19 грудня 2018, 21:09 Їхав лише 1 раз з аеропорту, більше не хочу.
І буду хаяти це доки вони не здуються.

Це не нормальний вид транспорту.
А что нормальный, ну кроме такси ?!
Зараз нормальним лише потяг можна назвати.

Скайбас це взято все найогидніше з бидло маршруток і трішки натерто тряпкою. Ну не повинен бути таким транспорт у основному аеропорту країни.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 09:21
Valdys
Krakowite писав: 20 грудня 2018, 00:59
AlexK писав: 20 грудня 2018, 00:48 Не совсем понимаю, зачем на Скайбас покупать билет через интернет, если он спокойно продается водителем того автобуса, в который реально можешь сесть?
Якщо є знижка при купівлі білета через Інтернет, тоді є сенс.
Деякий час через Інтернет білети на Skybus можна було купити зі знижкою на Busfor.

Також далеко не в кожного іноземця є готівкова гривня для оплати білета у водія.
Тут раніше писали, що квиток зі знижкою, це як особиста образа водієві, ти стаєш злійшим його ворогом)))

А Ви думаєте іноземці можуть знати, що квиток можна купити в інтернеті?

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 09:34
Tetris
Чому не можуть? Сайт УЗ має англомовну версію. Якщо я зміг здогадатись, що в інтернеті можна купити квиток грузинської чи малайської залізниці і навіть зміг його купити (хоча через інтерфейс це була нетривіальна задача, але я впорався), то чому б умовному італійцю чи грузину не зробити те саме, ввівши в гугл "Ukrainian Railways".

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 09:59
Inguri
Valdys писав: 20 грудня 2018, 09:21
Krakowite писав: 20 грудня 2018, 00:59
AlexK писав: 20 грудня 2018, 00:48 Не совсем понимаю, зачем на Скайбас покупать билет через интернет, если он спокойно продается водителем того автобуса, в который реально можешь сесть?
Якщо є знижка при купівлі білета через Інтернет, тоді є сенс.
Деякий час через Інтернет білети на Skybus можна було купити зі знижкою на Busfor.

Також далеко не в кожного іноземця є готівкова гривня для оплати білета у водія.
Тут раніше писали, що квиток зі знижкою, це як особиста образа водієві, ти стаєш злійшим його ворогом)))

А Ви думаєте іноземці можуть знати, що квиток можна купити в інтернеті?
Хз, мені траплялися більш-менш чисті і затишні автобуси, які стартували тоді, коли ззаду підїжджав наступний, водії були чемні, хоча віддавав їм не гроші, а роздруківку від Басфора зі знижкою у 50грн.
З нетерпінням очікую на Песу, щоб порівняти. Підозрюю, що буде схоже на вагон метро за комфортом.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 11:28
Valdys
Tetris писав: 20 грудня 2018, 09:34 Чому не можуть? Сайт УЗ має англомовну версію. Якщо я зміг здогадатись, що в інтернеті можна купити квиток грузинської чи малайської залізниці і навіть зміг його купити (хоча через інтерфейс це була нетривіальна задача, але я впорався), то чому б умовному італійцю чи грузину не зробити те саме, ввівши в гугл "Ukrainian Railways".
я не про УЗ, а про те що можна купити квиток на скайбас через інтернет.

ну от повводив я різне, типу kyiv boryspil to cite centre, tickets boryspil airport kyiv... є сайт скайбаса, є посилання з сайту kbp ок... але от квитки онлайн він ніяким чином не продає.
Посилань на busfor не було взагалі ніяких ніде.

ну звичайно, якщо знати про busfor, то за 106 грн квиток купити можна, там навіть розклад є, але я думаю його ніхто не дотримується.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 11:39
Tetris
У випадку зі скайбасом - воно й краще. Нехай іноземці не знають про нього чим шокуються, вийшовши з терміналу. :)

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 14:10
superskiy
Больше всего мне нравится, когда поздно вечером тебя направляют в пустой ожидающий скайбас, пока предыдущий стоит рядом и водила деньги в салоне собирает )) а диспетчер тебе кричит "нет, этот автобус уже уехал, его тут нет" ))))))) сиди и жди 40 минут

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 16:58
Labiann
ну busfor не только у нас работает, а и Польша и Грузия и Тайландская версия есть...

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 18:04
chukinson
Inguri писав: 20 грудня 2018, 09:59
Valdys писав: 20 грудня 2018, 09:21
Krakowite писав: 20 грудня 2018, 00:59

Якщо є знижка при купівлі білета через Інтернет, тоді є сенс.
Деякий час через Інтернет білети на Skybus можна було купити зі знижкою на Busfor.

Також далеко не в кожного іноземця є готівкова гривня для оплати білета у водія.
Тут раніше писали, що квиток зі знижкою, це як особиста образа водієві, ти стаєш злійшим його ворогом)))

А Ви думаєте іноземці можуть знати, що квиток можна купити в інтернеті?
Хз, мені траплялися більш-менш чисті і затишні автобуси, які стартували тоді, коли ззаду підїжджав наступний, водії були чемні, хоча віддавав їм не гроші, а роздруківку від Басфора зі знижкою у 50грн.
З нетерпінням очікую на Песу, щоб порівняти. Підозрюю, що буде схоже на вагон метро за комфортом.
На метро зовсім не схоже, скоріш на такий собі покращенний варіант скайбаса. Крісла жорсткі, місця для ног когда сидиш один навпроти іншого замало, але 40 хвилин то не 2-3 години в райяні/визейрі/мау. Є місця біля вікна (там де аварійний вихід) то там нема крісла навпроти і це дуже зручно. Вчора о 17 з вокзала поїхал із стоячими пасажирами, на Дарниці зайшло ще майже 20 осіб. А так світло, тепло, гарантований час приїзду. Це добра альтернатива скайбасу і вона має право на життя.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 18:16
Rel
В Гданьске тоже песы дизели ходят в аэропорт, только кресла и расстояния там можно сравнивать с первым классом нашего интерсити+, а цена 28 грн. Там можно не только рассесться, но и разлечься вперёд. А ход до того тихий и плавный, что не поймешь, он стоит или летит. И не знаю, где там находится дизель, но его настолько не слышно, как будто этот вагон просто толкнули и он едет без мотора просто по инерции.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 18:22
AlexK
Krakowite писав: 20 грудня 2018, 00:59
AlexK писав: 20 грудня 2018, 00:48 Не совсем понимаю, зачем на Скайбас покупать билет через интернет, если он спокойно продается водителем того автобуса, в который реально можешь сесть?
Якщо є знижка при купівлі білета через Інтернет, тоді є сенс.
Деякий час через Інтернет білети на Skybus можна було купити зі знижкою на Busfor.

Також далеко не в кожного іноземця є готівкова гривня для оплати білета у водія.
Коли я останній раз дивився, квитки через інтернет були навіть дорожчі, ніж на місці. Але то було на сайті Скай Баса, та ще вони були на конкретний рейс, а це взагалі неможливо передбачити ніколи (може, їх на будь-який рейс приймали, не знаю). В аеропорту спокійно можна взяти готівку в банкоматі чи обміняти 10€ чи долларів. Ну, таке. Добре, коли є, але в Києві це не критично. Я практично скрізь за кордоном, де їду з аеропорту автобусом (та й поїздом теж), купую квиток на місці. Та його, як правило, і неможливо купити онлайн.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 20 грудня 2018, 18:29
Inguri
Все, що треба знати про зраду в Україні:
Igoresha писав: 19 грудня 2018, 17:06 движение "пока не забью салон" не соответствует моему представлению о том, как должны ездить шаттлы
superskiy писав: 20 грудня 2018, 14:10 Больше всего мне нравится, когда поздно вечером тебя направляют в пустой ожидающий скайбас, пока предыдущий стоит рядом и водила деньги в салоне собирает )) а диспетчер тебе кричит "нет, этот автобус уже уехал, его тут нет" ))))))) сиди и жди 40 минут

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 09:37
Krakowite
Rel писав: 20 грудня 2018, 18:16 В Гданьске тоже песы дизели ходят в аэропорт, только кресла и расстояния там можно сравнивать с первым классом нашего интерсити+, а цена 28 грн. Там можно не только рассесться, но и разлечься вперёд. А ход до того тихий и плавный, что не поймешь, он стоит или летит. И не знаю, где там находится дизель, но его настолько не слышно, как будто этот вагон просто толкнули и он едет без мотора просто по инерции.
На трасі Ґданськ аеропорт-місто курсує 10 поїздів Pesa типу 218mc (двохвагонні) та 219M (трьохвагонні).
Вартість закупки поїздів становила близько 900 млн гривень, з яких 450 млн гривень поступло з спільного бюджету EU.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 10:17
Igoresha
Inguri писав: 20 грудня 2018, 18:29 Все, що треба знати про зраду в Україні:
Ждать никому не нравится, особенно если это позднее время и домой хочется поскорее. Но это не значит, что шаттлы должны ездить как им нравится, а расписание висит для красоты

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 10:26
Rel
Krakowite писав: 21 грудня 2018, 09:37з яких 450 млн гривень поступло з спільного бюджету EU.
Ну это ж не халява? Откуда берётся этот общий бюджет или просто общак? Наверное же, Польша перед этим туда тоже наливала, и за эти деньги что-то делалось в Чехии, Франции и т.д. А не просто ЕС подарил их.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 10:44
Igoresha
Rel писав: 21 грудня 2018, 10:26 Ну это ж не халява? Откуда берётся этот общий бюджет или просто общак? Наверное же, Польша перед этим туда тоже наливала, и за эти деньги что-то делалось в Чехии, Франции и т.д. А не просто ЕС подарил их.
Ну да, вносила. Например, в 2016 году чуть больше 3% от общего бюджета (https://www.statista.com/statistics/316 ... ributions/). А вот потратила немало - в 2015 году больше 13 млрд евро (https://www.statista.com/statistics/253 ... y-purpose/).
Как результат, Польша сейчас самая затратная страна в бюджете ЕС - в 2016 году почти 7 млрд евро потратила больше, чем внесла (https://www.statista.com/statistics/253 ... ber-state/). Так что не халява, но это доступ до дешевых (иногда безвозвратных) денег.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 11:23
Olek
Ездил вчера в Киев по перелому своему, пользовался поездами. Было время побродить по вокзалу. Указатели на экспресс появились во многих местах. Но безбарьерная доступность с сумками на нулевом уровне. Во-первых, чтобы попасть в подземный переход, ведущий к 14 платформе, нужно преодолеть кучу ступенек. Эскалаторы не работают. Далее ступеньки на платформу. Еще одна ступенька в самом рельсовом автобусе. И та ступенька очень мешала людям с детскими колясками. Кондуктор отошла в сторону, чтобы родители загрузили коляски в салон, но пандус никто не выпускал. Ну и чтобы спуститься с основного зала ожидания на платформу или попасть на вокзал снова нужно преодолеть кучу ступенек.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 12:08
Igoresha
Да, я об этом тоже упоминал. Не смотря на то, что лифт с подземного перехода (западного) есть, пользоваться им практически нереально - нужно сначала как-то оповестить рабочих вокзала. В сам подземный переход со стороны метро можно попасть безбарьерно - со стороны вокзала начинается спуск без ступенек. Но с эскалаторами там беда - в зимний период их отключают вообще (догадываюсь, грязь, соли и вода убивают их очень), да и в летний период их больше ремонтировали, чем они работали. Наверное просто ремонтировать там уже нечего - нужны новые.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 13:01
Rel
Короче, ездили люди через киевский вокзал миллионами, и никто не жаловался. Лучший вокзал страны, как ни как. Лицо Украины, лицо столицы. Пришли пассажиры самолётов и весь вокзал обосрали :)

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 21 грудня 2018, 13:21
andrewcrow
Olek писав: 21 грудня 2018, 11:23 Ездил вчера в Киев по перелому своему, пользовался поездами. Было время побродить по вокзалу. Указатели на экспресс появились во многих местах. Но безбарьерная доступность с сумками на нулевом уровне. Во-первых, чтобы попасть в подземный переход, ведущий к 14 платформе, нужно преодолеть кучу ступенек. Эскалаторы не работают. Далее ступеньки на платформу. Еще одна ступенька в самом рельсовом автобусе. И та ступенька очень мешала людям с детскими колясками. Кондуктор отошла в сторону, чтобы родители загрузили коляски в салон, но пандус никто не выпускал. Ну и чтобы спуститься с основного зала ожидания на платформу или попасть на вокзал снова нужно преодолеть кучу ступенек.
Подтверждаю, киевский жд вокзал совершенно не приспособляем для детских колясок или для инвалидов. Нужно скакать на руках с коляской, хорошо если есть помощник, а если нет и еще сумка на плече, то это вообще становиться нереально. Еще нужно добавить постоянно снующих цыган по вокзалу, которые воруют все что не так лежит и лезут по карманам и сумочкам пассажиров. После такого посещения столичного жд вокзала совершенно отпадает желание пользоваться услугами УЗ.
Rel писав: 21 грудня 2018, 13:01 Короче, ездили люди через киевский вокзал миллионами, и никто не жаловался. Лучший вокзал страны, как ни как. Лицо Украины, лицо столицы. Пришли пассажиры самолётов и весь вокзал обосрали :)
Ну так и цены на жд билеты раньше небыли такими высокими. Качество не соответствует оплаченной сумме.