Страница 52 из 72

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 11 дек 2018, 16:52
Krakowite
Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає об'єктивними технічними труднощами поломки рейкових автобусів на маршруті "Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль".

"Коли ми говоримо про такі технічні труднощі - вони об'єктивні. На лінії працюють десятирічні дизельні поїзди польського виробництва. Проте з більш ніж 500 поїздок ми маємо 4 поломки. Я вважаю, це менше 1%", - сказав він

А ще в Україні менші 1% є носіями інфекції ВІЛ, немає чого турбуватися про епідемію цієї хвороби.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 11 дек 2018, 17:03
Rel
Я уже приводил пример с аптаймом сайтов. Но ваш пример лучше. Интересно, какой процент недоехавших рейсов в Польше? Может для пес 1% это ещё норм?

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 11 дек 2018, 17:19
shushuair
Krakowite писал(а):
11 дек 2018, 16:52
А ще в Україні менші 1% є носіями інфекції ВІЛ, немає чого турбуватися про епідемію цієї хвороби.
из серии: Хабарників, яких спіймали на гарячому і не перевели до іншого регіонального відділення, а врешті-решт звільнили, не більше 1 %.
Немає чого турбуватися за гроші платників податків, в тюрмах за ваші гроші хабарники не житимуть :flag:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 11 дек 2018, 22:25
Krakowite
Rel писал(а):
11 дек 2018, 17:03
Интересно, какой процент недоехавших рейсов в Польше? Может для пес 1% это ещё норм?
Наскільки я знаю, рельсобус Pesa 620M в Польщі не експлуатується, їх всього 29 штук виготовили.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 01:33
Glucker
Krakowite писал(а):
11 дек 2018, 22:25
Rel писал(а):
11 дек 2018, 17:03
Интересно, какой процент недоехавших рейсов в Польше? Может для пес 1% это ещё норм?
Наскільки я знаю, рельсобус Pesa 620M в Польщі не експлуатується, їх всього 29 штук виготовили.
В Польщі є рельсобуси Pesa SA106, на базі якого і був розроблений 620М. Основна відмінність, я так розумію, полягає в основному у колісних парах: Pesa SA106 має ширину коліс під європейську колію, а 620М під нашу.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 03:30
AQS
Провожал ночью брата на моря. Решил проверить экспресс. Первый рейс, который с Борисполя в 1.45.
Хотел оплатить картой с электронного табло. К сожалению, была проблема с подключением к банку. Подошел к кассиру, она сказала - только кэш. Не совсем удобно.
Навигация с аэропорта в принципе понятна и найти поезд можно довольно легко.
Сам состав маленький. В не пиковые часы - идеальный вариант. А вот в пиковые... там просится еще минимум один такой состав.
При росте 1.8м места реально не много.
Ехали до вокзала 42 минуты. Удобный ориентир для вызова такси на вокзал - выдубичи. Только переехали Днепр, можно вызывать. Как раз минут 10-12 и вы в машине.

В целом очень не плохо. Выйдя с вокзала, увидел маленький старый потертый автобус SkyBus и подумал, как хорошо, что есть альтернатива.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 13:36
Krakowite
Треба заміряти рулеткою відстань між кріслами, які дивляться одне на одне.

Зі своєї сторони зобов'язуюся зробити схожі заміри в польських трамваях та залізничних вагонах.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 19:37
aviarivne
Їхав тиждень тому вже і я, тепер мій відгук.

1. Зал очікування. Куточок європи в бомжатнику жд вокзалу :smile:
Все гуд, окрім кулера з водою, в якому води немає. Припускаю, ще не встигли. Ну то таке… :smile:
Оплата: швидко зручно, пейпас, супер. Але збоку купувала сімя 3 квиточки, закінчився папір на яких друкує квитки. І гроші в них зняло, а квитки не друкануло. Хтось там підійшов, сказали чекайте, скоро піднесуть нову бабіну на якій друкуються… :grin:
2. Сам потяг. Якийсь економ варіант… дешеві крісла з дермантину, які точно зносяться за рік.. пластик дешевий. Відстань між рядами крісел вже писали, ну дійсно мало. Таке враження, що якщо ти укранець, ти повинен «страдать» :bash: Цікаво як Омелян зі своїм зростом туди вліз?
3. Багаж: ну полиці зверху не влізає навіть рюкзак для раянів…. Це сміх просто.
4. Вай фай…. В мене його не було, не знаю, всю дорогу шукав, якісь там 2 закриті мережі… я ще розумію коли туди їдеш, але коли прилетів з Борисполя, інколи не у всіх є сімка місцева, це реально вері бед… :(
5. Розетки: ну під кріслами і поруч ніде не знайшов. Може у туалеті є, але це не варіант. Згадую такий же екпрес у кракові у баліце… там під кожним кріслом є. Чому не придумали?
6. Провідник: охайний, тверезий, попраний одяг не засмальцований, вихований, тут все гуд.
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..

Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:04
Sentry
aviarivne писал(а):
12 дек 2018, 19:37

7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..

Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
7 - а в самолете-то как? 3-4 часа без интернета и плазмы, это вообще беда... Я очень рад, что там не додумались пустить какой-то бред аля Интерсити+. Хотя табло Борисполя было бы в тему, тут согласен.

Поезда и есть не очень новые. Судя по тому, что они уже сейчас не очень-то с пасс потоком справляются, то их в обозримом будущем заменят на что-то другое.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:11
ATk
aviarivne писал(а):
12 дек 2018, 19:37
Їхав тиждень тому вже і я, тепер мій відгук.

1. Зал очікування. Куточок європи в бомжатнику жд вокзалу :smile:
Все гуд, окрім кулера з водою, в якому води немає. Припускаю, ще не встигли. Ну то таке… :smile:
Оплата: швидко зручно, пейпас, супер. Але збоку купувала сімя 3 квиточки, закінчився папір на яких друкує квитки. І гроші в них зняло, а квитки не друкануло. Хтось там підійшов, сказали чекайте, скоро піднесуть нову бабіну на якій друкуються… :grin:
2. Сам потяг. Якийсь економ варіант… дешеві крісла з дермантину, які точно зносяться за рік.. пластик дешевий. Відстань між рядами крісел вже писали, ну дійсно мало. Таке враження, що якщо ти укранець, ти повинен «страдать» :bash: Цікаво як Омелян зі своїм зростом туди вліз?
3. Багаж: ну полиці зверху не влізає навіть рюкзак для раянів…. Це сміх просто.
4. Вай фай…. В мене його не було, не знаю, всю дорогу шукав, якісь там 2 закриті мережі… я ще розумію коли туди їдеш, але коли прилетів з Борисполя, інколи не у всіх є сімка місцева, це реально вері бед… :(
5. Розетки: ну під кріслами і поруч ніде не знайшов. Може у туалеті є, але це не варіант. Згадую такий же екпрес у кракові у баліце… там під кожним кріслом є. Чому не придумали?
6. Провідник: охайний, тверезий, попраний одяг не засмальцований, вихований, тут все гуд.
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..

Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).
2) потяги точно замінять, питання лише - за рік чи за два. Бо ці тупо не впораються із трафіком.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:20
aviarivne
1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).
коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:22
Sentry
aviarivne писал(а):
12 дек 2018, 20:20
коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.
Пользоваться роумингом. Сейчас это не так уж дорого, по крайней мере со странами ближнего зарубежья.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:24
LWIEV
В такі дні, як сьогодні, цінуєш, що той експрес взагалі є.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:27
Valdys
Ну з вай фай це вже загон...
Кому що треба в інеті, можуть зробити в аеропорту, в кого немає сімки, можуть купити, в нас це дешево.
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:34
Inguri
Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:27
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.
Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:34
Valdys
Стосовно експресу і зради.

Так, існує багато об‘єктивних причин, де можна кричати зрада
Немає Видубичів, інтервал, тупість тих хто не додумався, що термінали не будуть працювати взимку, що в них заведений розклад саме з Києва (хоча ти і в аеропорту)

Є напівзрада
Їде заповільно, не зручне компонування, немає можливості купити через інтернет

Але є загони
Вай фай, екрани не працюють, розеток немає, покраска погана, закривий пандус...


Продовжуйте список

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:36
Inguri
На посадкових платформах хоч не слизько? Бо в нас полюбляють полірований граніт вкладати на підлогу outdoor - дорого-богато.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:37
Valdys
Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:34
Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:27
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.
Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.
Для цього є аеропорт. Говорити, що потяг поганий, бо вай фай не працює занадто, в такому разі треба їхати скайбасом, там все гуд і будеш себе відчувати «людиною»
Так, фрі вай фай це перевага, але далеко не скрізь у тій же європі він доступний і безкоштовний.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:39
Inguri
Потяг не поганий - він несучасний.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Добавлено: 12 дек 2018, 20:39
Sentry
Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:36
На посадкових платформах хоч не слизько? Бо в нас полюбляють полірований граніт вкладати на підлогу outdoor - дорого-богато.
В аэропорту - точно нет. Там платформа накрыта с большим запасом. А вот на вокзале могут быть варианты, снег может задуваться несмотря на то, что платформа тоже крытая.