так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
может ещё бетонные дороги строить, ну чтоб потом каждый год не ремонтировать ?!
Просто живлення різне буває )
"або все було робити під землею"
Раян пока с их пару рейсами никакой погоды не делает. А вот разлёты МАУ + другие классики во время утренних и вечерних часов-пик - это реальный огромный поток (даже в терминале в чистой зоне тесно). Тем более, что вряд ли тем, кому надо в терминал Ф будут ездить на поезде - проще с Харьковской на автобусе, который продолжит свой путь к Ф.LWIEV писав: ↑06 жовтня 2018, 14:22 УЗ вважає, що там не буде інтенсивного руху. Вони і рейкові автобуси спочатку задумували навіть не з тактовим розкладом, а по годинах. Може для хвиль розльотів МАУ це і логічно, але з приходом Раянів та інтенсивними перельотами інших а/к - не дуже зручно. Як зараз на запуску переграють розклад - невідомо.
Але вже є кілька проблем:
- платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
- відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
- платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".
Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.
Велкам ін Юкрейн, як казав класик.
"під землею":
достатньо далеко від аеропорту (автобус/шаттл/AirRailLink: а/п - станц.): SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, ...
Там метрів 150 від краю платформи до краю терміналу Д, де починається накрита зона (звідки Скайбас їздить). Ніби ходили чутки що зроблять криту галерею (як в Шонефельді). Як на мене, адекватний варіант.
о! точно! про Шкоди забув
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей