Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта

Сколько вы готовы платить за проезд в электричке Киев-аэропорт Борисполь

до 15 грн.
41
13%
до 25 грн.
67
22%
до 50 грн.
78
25%
до 80 грн.
66
21%
более 80 грн.
56
18%
 
Всього голосів: 308
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення manjeroke »

Labiann писав: 08 жовтня 2018, 01:23
ну понятно, парафинить наше всё, извините что отвлёк, продолжайте пожалуйста...
так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Labiann »

manjeroke писав: 08 жовтня 2018, 01:31
Labiann писав: 08 жовтня 2018, 01:23
ну понятно, парафинить наше всё, извините что отвлёк, продолжайте пожалуйста...
так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
может ещё бетонные дороги строить, ну чтоб потом каждый год не ремонтировать ?!

потом переделают/сделают и ещё бабок отмоют/освоят, что непонятного, прям вчера родились...
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Valdys »

Рішення яке зараз будують не ідеальне, але доволі адекватне.
Хоча його потрібно було реалізувати декілька років назад.

За автобус до Харківської (що краще Бориспільської) я тільки за.

За якісь повороти залізниці в сторону Борисполя, заїзд Інтерсіті+ - не забувайте скільки це коштує, як швидко реалізується і в якій країні Ви живете. Це занадто багато Ви хочете
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 919
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення katso »

popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення popTAB »

katso писав: 08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
Просто живлення різне буває :))
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення UKCC »

katso писав: 08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
"або все було робити під землею"
FRA, MUC, та взагалі майже всі
"або дизель"
VNO
або достатньо далеко від аеропорту
DUS, SXF, LEJ

в взагалі чк тут вже писали, не всі стандарти напруги дають наводку.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Igoresha »

LWIEV писав: 06 жовтня 2018, 14:22 УЗ вважає, що там не буде інтенсивного руху. Вони і рейкові автобуси спочатку задумували навіть не з тактовим розкладом, а по годинах. Може для хвиль розльотів МАУ це і логічно, але з приходом Раянів та інтенсивними перельотами інших а/к - не дуже зручно. Як зараз на запуску переграють розклад - невідомо.

Але вже є кілька проблем:
- платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
- відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
- платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".

Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.

Велкам ін Юкрейн, як казав класик.
Раян пока с их пару рейсами никакой погоды не делает. А вот разлёты МАУ + другие классики во время утренних и вечерних часов-пик - это реальный огромный поток (даже в терминале в чистой зоне тесно). Тем более, что вряд ли тем, кому надо в терминал Ф будут ездить на поезде - проще с Харьковской на автобусе, который продолжит свой путь к Ф.
Касательно электротяги говорили уже - помехи, если электрифицировать таким же током, как и линия на Борисполь (сменный, если мне не изменяет память). Делать другую схему электрификации - это дорого и муторно (новые подстанции, двухсистемные составы). Тем более, что постоянный проект (с продолжением к терминалу Б/Ф) проходит под землёй. Поэтому сейчас никакие Хюндаи точно не будут ездить. Да и незачем - в дальнейшем поезда будут курсировать с большим интервалом, а для ИС нужно будет этот интервал как-то резать, т/к линия не проходящая
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Rel »

Что значит "постоянный проект (с продолжением к терминалу Б/Ф) проходит под землёй"? Это в плане есть? Заложены помещения?
Кто знает, как сейчас хотя бы до входа в D добираться надо будет? 200-300 метров по улице понад забором?
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення vito »

UKCC писав: 08 жовтня 2018, 10:04
katso писав: 08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
"або все було робити під землею"
FRA, MUC, та взагалі майже всі
"або дизель"
VNO

в взагалі чк тут вже писали, не всі стандарти напруги дають наводку.
"під землею":
LHR, FRA, AMS, BRU, CDG, WAW, CLE, HEL, OSL, CPH, CGN, MUC, ZRH, MXP, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, ...

"Просто живлення різне буває" (" не всі стандарти напруги дають наводку"), "або дизель":
LGW, STN, KRK, ATH, FCO, FDH, EWR, DFW, ATL, STL, SFO, YYZ, PHL, SEA,
VNO, BFS, BHD, ...
UKCC писав: 08 жовтня 2018, 10:04 або достатньо далеко від аеропорту
DUS, SXF, LEJ
достатньо далеко від аеропорту (автобус/шаттл/AirRailLink: а/п - станц.): SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, ...
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Victor H »

Rel писав: 08 жовтня 2018, 13:40 Кто знает, как сейчас хотя бы до входа в D добираться надо будет? 200-300 метров по улице понад забором?
Там метрів 150 від краю платформи до краю терміналу Д, де починається накрита зона (звідки Скайбас їздить). Ніби ходили чутки що зроблять криту галерею (як в Шонефельді). Як на мене, адекватний варіант.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення popTAB »

Щоб не довелось робити ту криту галерею від залізничної магістралі і аж до перону: наводки ж на ILS, а не на вантажників на пероні :))
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Olek »

Кто тебе сказал про наводки на ILS?
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення converj »

Посмотрел, например, на Барселону, где (1) - это платформа с электричками, а (2) - ВПП
В Борисполе будет примерно так же, и как видим ILS и электрички нормально уживаются
Вкладення
Screenshot_1.png
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення makor »

Какой системы электрички в Барселоне?
ObiWanKenoby
Airbus A320
Повідомлень: 305
З нами з: 24 липня 2016, 21:10
Звідки: LCA
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення ObiWanKenoby »

makor писав: 08 жовтня 2018, 17:54 Какой системы электрички в Барселоне?
Конкретно та, что ездит в аэропорт - постоянный, 3 кВ


И вообще мне интересно, почему УЗ на маршрут ставит Pesa, вместо того чтоб заказать ДПКр2...
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення makor »

Так у постоянки нет наводок, проблема в переменном токе на котором жд рядом. Постоянку на три км и дорогие составы?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення LWIEV »

Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення makor »

LWIEV писав: 09 жовтня 2018, 00:41 Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
ну давайте микроскопами забивать гвозди. Первый раз что ли, уже возили Шкодами на маршрутах с загрузкой 7%. На маршруте где 4 сидячих вагона по 50 мест не могли заполнить...)
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення LWIEV »

makor писав: 09 жовтня 2018, 01:16
LWIEV писав: 09 жовтня 2018, 00:41 Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
ну давайте микроскопами забивать гвозди. Первый раз что ли, уже возили Шкодами на маршрутах с загрузкой 7%. На маршруте где 4 сидячих вагона по 50 мест не могли заполнить...)
о! точно! про Шкоди забув 8-)
Аватар користувача
Oleksii
Airbus A321
Повідомлень: 430
З нами з: 25 вересня 2017, 10:54
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Повідомлення Oleksii »

Одно время ездил шкодами из Винницы в Харьков. Всегда была загрузка 80-90%. Но с ними вечно были головняки: то кондёр не работает летом, то печка не дует зимой, то двери клинит...
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей