Всяке різне

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Всяке різне

Сообщение popTAB » 10 окт 2009, 14:09

У повному прольоті
Українські аеропорти готові знову приймати пасажирів. Для цього їм необхідно дати самостійність у залученні авіакомпаній і призначенні аеропортових зборів.

Під кінець року в Україні з'явиться новий бюджетний перевізник: про прихід російської компанії на український ринок розмови ведуться ще з літа. Як стало відомо "ВД", мова йде про UTair, яка має намір створити в Україні дочірню авіакомпанію; вона зв'яже нашу країну з декількома російськими містами. Але найцікавіше в цій ситуації інше: базовим аеропортом "UTair-Україна" стане "Луганськ", який досі не міг конкурувати за пасажира із сусідніми "Донецьком" та "Харковом" - у тих більш розвинена маршрутна мережа.

"Аеропорти, що знаходяться поблизу Харкова та Донецька, безумовно, відбирають частину пасажирів, які могли б користуватися нашим аеропортом, - говорить Олена Галицька, заступник директора з економіки та фінансів КП "Міжнародний аеропорт "Луганськ". - Однак в останні два роки в нас спостерігається стійке зростання пасажиропотоку на 15-20% на рік, і, я думаю, нам вдасться зберегти ці показники приросту і в майбутньому".

"Луганськ" став першим регіональним аеропортом, який зумів затягти до себе бюджетного перевізника. Керівництво підприємства визнає, що від кількості притягнутих пасажирів буде залежати система знижок на аеропортові збори, які готові надати аеропорт. Цей приклад - шанс для інших регіональних аеропортів, які нині працюють собі в збиток, а кожен рейс готовий особисто зустрічати й проводжати весь керівний склад.

Заманити дешевизною

Коли в 2004 році в аеропорт "Катовіце-Пижовіце" зайшов угорський low-cost-перевізник Wizz Air, щорічний пасажиропотік аеропорту не перевищував 260 тис. пасажирів. Ця цифра порівнянна з пасажиропотоком "Харкова" за 2008 рік. Однак уже в перші два роки він подвоювався, а наприкінці 2008 року адміністрація "Катовіце" вручала квіти 2-мільйонному пасажирові. Сам же аеропорт, який знаїодиться в 30 км від міста з населенням 350 тис. чоловік, із закуткового військового аеродрому перетворився в сучасний аеровокзал, у який не гидують літати не тільки "бюджетники" (Wizz Air, Germanwings і Ryannair), але й респектабельна Lufthansa, а також національний перевізник LOT.

У підсумку, на сьогодні типовий регіональний аеропорт на півдні Польщі за кількістю рейсів поступається тільки варшавському "Окенче". А за ефективністю роботи логістичних (DHL, United Parcel Service) і кур'єрських (TNT Express) компаній і зовсім є лідером у Польщі. І нині польський уряд обговорює питання будівництва високошвидкісної залізничної лінії Катовіце - Варшава, щоб зробити "Пижовіце" головними повітряними воротами країни. Усього цього керівництву аеропорту вдалося досягти, лише створивши максимально сприятливі умови для роботи бюджетних перевізників: зручний час вильоту/прильоту та гнучка система аеропортових зборів за принципом - чим більше приводиш пасажирів, тим менше платиш.

Для українських регіональних аеропортів подібна історія нині виглядає як казка. Але донедавна казкою здавалося, що будь-який український аеропорт, крім "Борисполя", взагалі може працювати із прибутком. Проте 2008 рік із прибутком закінчили аеропорти Харкова, Одеси, Львова й Донецька. І це навіть в українських реаліях, коли 80% прибутків аеропорту забезпечує саме авіаційна діяльність (у Європі половину прибутків аеропорт отримує від здачі в оренду площ аеровокзалу, парковочних місць і роботи ресторанів). Однак шанс знайти своє місце під сонцем мають й інші регіональні аеропорти. У першу чергу мова йде про аеропорти Івано-Франківська, Запоріжжя, Полтави, Миколаєва й Севастополя, які цілком можуть стати дублерами регіональних аеропортів першої величини (міста- мільйонники, Львів і Сімферополь). Зробити ставку вони можуть на low-cost-компанії, ринок яких в Україні поки не зайнятий.

Підрахували - розплакалися

По-перше, український ринок авіаперевезень ще занадто слабко розвинений. Всі аеропорти України за рік перевозять лише 11 млн пасажирів, що майже у двічі менше, ніж лише в одному Berlin Schoenefeld, що є хабом саме для low-cost-компаній. За словами Олександра Кави, директора Центру економічного і політичного аналізу, до 2012 року пасажиропотік України збільшиться в чотири рази і досягне 220 тис. пасажирів на добу. Крім того, якщо 60% пасажирів нині доводиться на "Бориспіль", то в найближчі роки цей пасажиропотік буде розосереджуватися у регіони. Ну а у випадку впровадження програми "Відкрите небо", про приєднання до якої в Україні говорять рік у рік, авіаперевезення зростуть ще у два рази. Можна припустити, що напередодні Євро-2012 Україна все-таки створить спільний авіапростір з ЄС.

По-друге, саме бюджетні перевізники в умовах кризи демонструють стійке зростання. За даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), падіння ринку авіаперевезень складе цього року 9%, у той час як в low-cost-авіаліній очікує зростання на рівні 13-17%. З огляду на, що європейські експерти прогнозують у довгочасній перспективі скорочення європейського ринку перевезень на 15%, європейським компаніям просто необхідно буде виходити на нові ринки. Міф про неплатоспроможність населення розвіюють тарифи, за якими літають українські пасажири. Приміром, рейс Київ - Нью-Йорк - Київ коштує в середньому $700, у той час як злітати із Франкфурта до Нью-Йорка і назад буде коштувати $300. І це - користуючись послугами Lufthansa, а не бюджетних перевізників.

Нарешті, low-cost-компанії звичайно не користуються великими аеропортами: у них немає стикувальних рейсів, і тому їм вигідно домовлятися про співробітництво саме з маленькими регіональними аеропортами. "Те що ми, на відміну від інших low-cost, літаємо не в маленькі регіональні, а у великі аеропорти, - міра вимушена, - говорить Наталя Казмер, член ради директорів "Wizz Air Україна". - Просто умови інших регіональних аеропортів не дають можливості туди літати. Приміром, під Парижем є аеропорт Beauvais Tillе, що представляє собою просто намет у поле. Але при цьому це цілком ефективно працююче підприємство (із щорічним пасажиропотоком 1,8 млн чоловік)".

Робіть ставки

Причин, з яких бюджетні авіакомпанії користуються послугами маленьких регіональних аеропортів, дві: вони мало завантажені й пропонують гнучку систему пільг з оплати аеропортових зборів. Далекість від великих міст авіа-перевізників не сильно турбує - той же Beauvais розташований в 83 км від Парижу.

З недозавантаженням в українських регіональних аеропортів немає проблем, а от зі зборами... За узгодженням з Мінекономіки визначає їх Мінтрансзв'язку. Востаннє ставки аеропортових зборів мінялися торік, коли вони зросли на 25-50%. Тоді проти підвищення відкрито виступило лише керівництво донецького аеропорту, але зробити нічого не змогло: підприємство не може самостійно змінювати ці ставки. У підсумку сьогодні в середньому зліт/посадка обходяться авіакомпаніям в $12-14 за тонну ваги літака на міжнародних рейсах і в $3,5-5 - на рейсах внутрішніх. Що ж стосується зборів за обслуговування пасажирів, то він коливається в межах $11-16,5 з пасажира, який відправляється за кордон, і $3,5-6,5 - для пасажира внутрішнього рейса. Ці цифри порівнянні з європейськими, але приблизно на 20% вище, ніж у близькосхідних та американських аеропортів. Але ж Близький Схід – найбільш зростаючий ринок авіаперевезень, і його аеропорти є головними конкурентами українських за залученням європейських перевізників.

Звичайно, в операційних витратах авіакомпанії ці збори становлять лише 3-5% (приміром, витрати на паливо становлять 30-45% від витрат компанії при виконанні рейса). Але й рентабельність авіаперевізників навіть у докризові часи не перевищувала 7%, тому, зрозуміло, зрослі аеропортові збори відразу були перекладені на плечі клієнтів.

Але найголовніше - такий спуск ставок збору "зверху" не дає можливість регіональним аеропортам самостійно залучати перевізників, пропонуючи просту схему: чим більше авіакомпанія "приводить" пасажирів, тим менше ставка збору. Немає в аеропортів і можливості варіювати величини зборів за часом доби, завантажуючи ті годинники, у які аеропорт простоює (звичайно середина дня й нічний час). Зате в близькосхідних аеропортів таке право є. Але ж це - головний конкурент українських аеропортів із залучення європейських перевізників.

"Будівля Луганського аеропорту здатна конкурувати навіть із "Борисполем". Тут новітнє світлосигнальне і радіонавігаційне облоаднання, злітно-посадочна смуга здатна приймати повітряні судна вагою до 200 тонн, - розповідає Олена Галицька. - Це й дає нам можливість вести переговори з авіакомпаніями, щоб вони користувалися послугами "Луганська".

У Державіаадміністрації розуміють, що така ситуація гальмує розвиток регіональних аеропортів. "Тепер ми відпрацьовуємо систему об'ємних знижок, при якій авіакомпанія, що перевозить більше пасажирів, платить меншу суму аеропортових зборів, - розповідає Олександр Давидов, голова Державіаадміністрації України. - Сподіваюся, до кінця року цей проект буде запущено".

Де взяти гроші?

З 37 існуючих сьогодні в Україні аеропортів найвищі шанси залучити пасажирів мають приватники, потім - комунальні й лише потім - державні. Останніх у країні лише чотири, але до їх реконструкції справа дійде нескоро, а самостійно залучати авіакомпанії вони, на відміну від комунальних і приватних, не можуть.

"У рамках підготовки до Євро-2012 наш аеропорт також повинні були реконструювати, торік було виділено 3 млн грн., - говорить Ігор Курощепов, в. о. першого заступника гендиректора ДП "Міжнародний аеропорт "Запоріжжя". - Цих грошей вистачило на проект реконструкції підприємства. Тепер справа за фінансуванням самої реконструкції, яка обійдеться в 550 млн грн.".

Але для того, щоб фінансування знайшлося, аеропортам необхідно дати повну самостійність у пошуку коштів. Світова практика однозначна: заробляють ті аеропорти, у які часто літають літаки. І якщо крапкою прибутковості в європейському аеропорті вважається 800 тис. пасажирів на рік, то в Україні, за словами Олександра Давидова, беззбитковим стане вже той аеропорт, який забезпечить річний пасажиропотік в 100 тис. чол. Досвід сусідів доводить, що це далеко не позахмарна цифра.

Олександр Власенко
За матеріалами Власть денег

http://news.finance.ua/ua/~/2/0/all/2009/10/10/173533
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 10004
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 81 раз
Поблагодарили: 505 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Olek » 10 окт 2009, 16:21

Ютейр ще довго будуть кликати лоу-костом? То БМІ у нас лоу-кост.. то Ютєйр.. мдя
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение gast » 10 окт 2009, 18:52

Якась трохи дивна мова "від супротивного" - при чому тут всі ці баяння і стаждання, якщо головна причина в тому, що компанії просто не пускають і сворюють перешкоди для їх роботи. Коли вже буде те довгоочікуване "відкрите небо"? При чому по-справжньому, без заказників типу Донецька та Дніпра. Схоже адміністрація теж дала маху - невже в нововідділеного UTAir новісінькі літаки? То ж було основна вимога в доступі на ринок. І що вони можуть налітати з двома ATRами крім Луганськ-Москва та Луганськ-Київ. Хоча й то добре.
Загалом ситуація дивна - й пакси є (готові літати як по лоукост так і по трошки вищих цінах), компанії бажаючі возити народ є (але чомусь не розширяються), аеропорти, які хочуть заробити грошей від збільшення потоку паксів теж є. А процес не йде. Бо ще комусь хочеться грошей, і таких сторін кілька.
Ну а про Берлін-Шёнефельд і тд то звучить некомпетентно, так само як поділ на лоукости і не лоукости....
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 11 апр 2010, 11:29

Оптоволокно на Марс

До Луцька літатимуть, а не їздитимуть поганою дорогою, – інвестор аеропорту

Квітень09201017:48
Сьогодні, 9 квітня, до Луцька завітав інвестор, який розбудовуватиме летовище в обласному центрі Волині. Представник ТзОВ «Альфа Транзит» Сергій Зарицький прилетів на гелікоптері, якого «припаркував» поблизу КПП військового аеродрому, – повідомляє власкор ЗІКу.

Фактично, вертоліт сів між залізничним полотном та вулицею Ківерцівською навпроти КПП військового аеродрому.

Сергій Зарицький поділився планами із журналістами: «Ми плануємо розпочати будівництво і ремонт аеродрому. Це ми подавали заявку і брали участь в аукціоні, для того щоб отримати права на його реконструкцію. Я думаю, що зараз буде інша схема: працюватимемо від імені нашої компанії, яка має сертифікат експлуатанта і власну техніку. Тепер ми будемо прилітати в Луцьк, а не їздити по поганій дорозі. Власне, постараємося, щоб упродовж трьох-чотирьох місяців перші літаки на військовий аеродром почали сідати. А ще за кілька місяців збудуємо термінал і почнемо працювати».

«Зараз починаємо робити проектну документацію для реконструкції та ремонту військового аеродрому та підписувати документи з Міноборони на його спільну експлуатацію», – зазначив інвестор.

«Тимчасовий термінал обійдеться у 15-16 мільйонів гривень, а на злітну смугу держава поки що виділила 22 мільйона гривень. Я думаю, що потім можуть виділити ще кошти, адже інвестор не має права вкладати гроші в злітну смугу», – розповів Сергій Зарицький.

Сьогодні інвестор зустрівся із Луцьким міським головою Богданом Шибою та директором профільного КП Василем Байцимом. Із власних джерел ЗІКу стало відомо, що відтепер локомотивом будівництва аеропорту стане міська влада, а не обласна.

Директор комунального підприємства «Дирекція з будівництва та введення в експлуатацію аеропорту Луцьк» Василь Байцим вважає: дуже важливо, щоб нова влада виконувала зобов’язання, які на себе взяла попередня влада. Адже це буде серйозним сигналом для інвестора, який виявився єдиним, хто подав документи на участь в аукціоні. Він додав, що злітна смуга летовища перебуває у державній власності і там зокрема потрібно зробити руліжні доріжки для цивільних повітряних суден.

Нагадаємо, що пропозицію київської фірми ТОВ «Альфа Транзит» схвалили вже дві комісії облради – транспортна і бюджетна. Однак тим часом питання на сесію ще не виносили.

Окрім того, проектом цікавиться і фірми з Євросоюзу, Китаю. Однак далі діло не йде, адже потенційні інвестори чекають, якою буде політика нового уряду. Власне, своєрідним «зеленим» світлом для них може стати готовність Кабміну виконувати зобов’язання уряду Тимошенко, викладені в угоді щодо національного розвитку між КМУ та Волинською ОДА й облрадою.
Flyman
Airbus A320
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 25 авг 2009, 17:50
Откуда: Irpin
Благодарил (а): 242 раза
Поблагодарили: 10 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Flyman » 13 апр 2010, 09:42

Завжди милували подібні проекти та на жаль якби вони були б ще втіленні в життя - взагалі було б просто мега.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 17 июн 2010, 17:36

З Вінниці до Польщі і на літаку, і на потязі
17.06.2010
http://vinnytsya.osp-ua.info/idxnews-39403.html

Польща зацікавлена в налагодженні прямого транспортного сполучення з Вінницею.Голова облдержадміністрації Микола Джига та Генеральний Консул Польщі у Вінниці Кшиштоф Свідерек обговорили можливість покращення транспортного сполучення між Вінницею та польськими містами. Зокрема, йшлося про налагодження авіарейсів з вінницького аеропорту до Польщі, а також продовження залізничного маршруту швидкого потягу «Львів-Вроцлав» до Вінниці.

Невипадково перша зустріч новопризначеного голови облдержадміністрації Миколи Джиги з представником іноземної держави відбулась саме з Генеральним Консулом Республіки Польща. Саме з цією країною Вінниччина підтримує уже протягом півстоліття найтісніші задекларовані зв’язки. Микола Джига подякував Кшиштофу Свідереку за роботу із зміцнення міждержавних контактів на регіональному рівні та відзначив, що «Польща – важливий партнер і провідник України в Євросоюз».

У ході розмови сторони приділили особливу увагу транспортному сполученню між двома країнами. Так, за словами Генконсула Польщі у Вінниці Кшиштофа Свідерека, він особисто готовий лобіювати питання покращення транспортного сполучення між Вінницею та польськими населеними пунктами на державному рівні. Зокрема, сьогодні розглядається декілька варіантів налагодження чартерних регулярних рейсів Вінниця-Варшава, Вінниця-Лодзь. Пан Свідерек зазначив, що авіасполучення особливо зручне для бізнесу, який прагне економити свій час. За його словами, зацікавленість вінницьким летовищем виявляють державна авіакомпанія «ЛОТ», декілька так званих лоу-костівських компаній та польські підприємці. Одна фірма навіть готова профінансувати здійснення чартерного рейсу з рекламною метою. Не проти співробітництва і Лодзинський аеропорт, який є важливим авіавузлом Польщі і знаходиться в 120 км. від столиці.

Окрім того, польський дипломат пропонує «дотягти» поїзд «Вроцлав-Львів» до Вінниці. Зважаючи на те, що у Вінниці розташоване Генеральне Консульство, а Вроцлав – своєрідне «польське вікно в Європу», оскільки має зручну транспортну розв’язку, продовження маршруту, на думку Кшиштофа Свідерека, є доцільним для активізації бізнесових контактів. Окрім того, Вроцлав – один із центрів майбутнього ЄВРО-2012.

Вінницький губернатор запевнив, що розгляне це питання спільно з Укрзалізницею.

"Моя Вінниця"
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Dima » 06 июл 2010, 02:34

До Луцька літатимуть, а не їздитимуть поганою дорогою, – інвестор аеропорту


надеюсь, что так и будет :)
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 06 июл 2010, 09:18

Dima писал(а):До Луцька літатимуть, а не їздитимуть поганою дорогою, – інвестор аеропорту


надеюсь, что так и будет :)
В тернопіль вже налітались :evil:
khai
A380
Сообщения: 2702
Зарегистрирован: 24 фев 2009, 16:14
Откуда: Киев
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение khai » 06 июл 2010, 09:47

popTAB писал(а):
Dima писал(а):До Луцька літатимуть, а не їздитимуть поганою дорогою, – інвестор аеропорту


надеюсь, что так и будет :)
В тернопіль вже налітались :evil:
Будет рейс: Киев - Житомир - Хмельницкий - Тернополь - Луцк :))))
Специально для любителей взлётов и посадок :)
А при маленьком количестве пассажиров садиться не будут, зато будут выбрасывать с парашютом :)))
Чтоб топливо экономить :)
Аватара пользователя
dubno
Airbus A320
Сообщения: 314
Зарегистрирован: 21 фев 2009, 13:39
Откуда: Дубно
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение dubno » 06 июл 2010, 11:58

Коли ми говоримо, що українські аеропорти у повному прольоті, то подивившись на російські, за наші бере гордість:)

фото у додатку:
Вложения
x_0ab778c1.jpg
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 10004
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 81 раз
Поблагодарили: 505 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Olek » 06 июл 2010, 12:38

dubno писал(а):Коли ми говоримо, що українські аеропорти у повному прольоті, то подивившись на російські, за наші бере гордість:)

фото у додатку:
якщо в Росії в якомусь Мухосранську є такий аеропорт. то в наших мухосранськах немає навіть автостанції. Так що немає чим хвалитися. А в великих містах в Росії роблять нормальні аеропорти. На відміну від України, де крім мухосранська Борисполя більше нічого нормального немає
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 06 июл 2010, 13:00

в росіян хоч металопластикові двері, а тут банальна бляха:
fa1c6fe858e7.jpg
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Dima » 09 июл 2010, 18:34

замечательные фотографии :) и смех, и грех, как говорится...
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 15 июл 2010, 13:50

Dima писал(а):замечательные фотографии :) и смех, и грех, как говорится...
Є ще ... викладати чи побережемо нерви?

- - -

http://www.turtess.com/ru/agency/incoming/

Уявляю ТурТесс в Моршині, Трускавці, Славську …. Бердянську, Затоці :shock:
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение gast » 19 июл 2010, 12:26

В Німеччині грядуть зміни в пасажирській авіації, з подачі окремих політичних партій готується закон, який буде презентовано імовірно в середині серпня, згідно якого з квитків на рейси з-до німецьких портів буде утримано додатковий збір від 13 до 26 Є залежно від довжини маршруту. Від збору звільнятимуться пакси, що слідують транзитом та рейси приватних літаків, він додаватиметься тупо до вартості квитка. Як завжди, в обгрунтуванні податку фігурує екологічна тема, проте багато експертів прямо кажуть що це політична гра, покликана відібрати видану урядом підтримку через діяльність вулкану та подібне. Багато експертів вважають, що в першу чергу новий збір вдарить по бюджетниках та компаніях що приділяють увагу прямим рейсам, зокрема Ейр Берлін. В разі прийняття закон прогнозуються важкі часи для чартерних і бюджетних портів як Хан, Меммінген, Віцце, Любек та подібних через імовірний відхід Раяна, Easyjet, TUI і так далі. Germanwings вже пригрозила перенести бізнес з Німеччини в найближчі аеропорти в Нідерландах. Також за підрахунками міністерства їхньої економіки, падіння числа паксів імовірно становитиме від 4.5 до 6 млн за рік, (що на мою думку доволі оптимістично) і незаперечно призведе до скорочення числа робочих місць, зменшення надходжень і тд, і тп... Вартує нагадати, що порти Меммініген, Любек, Дортмунд та Ерфурт на даний момент або балансують на межі банкрутства, або вже є банкрутами...
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Dima » 21 июл 2010, 00:27

popTAB писал(а):
Dima писал(а):замечательные фотографии :) и смех, и грех, как говорится...
Є ще ... викладати чи побережемо нерви?

- - -

http://www.turtess.com/ru/agency/incoming/

Уявляю ТурТесс в Моршині, Трускавці, Славську …. Бердянську, Затоці :shock:

конечно выкладывайте. Будет очень интересно посмотреть на наше достояние :)
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 21 июл 2010, 09:09

Dima писал(а):
popTAB писал(а):
Dima писал(а):замечательные фотографии :) и смех, и грех, как говорится...
Є ще ... викладати чи побережемо нерви?

конечно выкладывайте. Будет очень интересно посмотреть на наше достояние :)
1 (2).JPG
1 (3).JPG
1 (4).JPG
1 (5).JPG
1 (6).JPG
1 (7).JPG
1 (8).JPG
c3f19e1eed27.jpg
fa4b3503e1b5.jpg
просю :)

p.s. всі фотки всяті з відкритих просторів інету, і жодна не є моєю
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Dima » 22 июл 2010, 00:58

спасибо. Вот это да, печальное зрелище. Я жил в Луцке 8 лет и никогда не был в аэропорту (разве что в глубоком детстве, во времена СССР). Даже и не думал что там все так печально. А это какой кстати? Тот что на Вышкове или тот, за городом? Там по-моему 2 аэропорта, если не ошибаюсь. Во времена СССР это была стратегическая точка, западная граница необъятной страны :) где-то в середине 2000-х я читал в газете, что в Луцке хотят возродить аэропорт (там полоса чуть ли не любые самолеты может принимать), но что-то ничего не произошло.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5960
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 491 раз
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение popTAB » 22 июл 2010, 10:04

це той що в Крупі, цивільний під ан-2, ан-24, як-40
відродити, а вірніше оцивілити той що у Вишкові
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Всяке різне

Сообщение Dima » 22 июл 2010, 18:02

ага понятно, спасибо :) а тот в Крупе уже погиб навсегда? Его не будут возраждать?
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя