Всяке різне

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

хіба чув, що до кризи на ньому була стоянка для фур, що доставляли деталі на богданівський завод
Аватар користувача
Dima
Airbus A319
Повідомлень: 162
З нами з: 21 квітня 2009, 01:50
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Dima »

мда :) значит не совсем по назначению работает аэропорт :))
Аватар користувача
dubno
Airbus A320
Повідомлень: 314
З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
Звідки: Дубно
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення dubno »

не знаю в яку тему запостати:

От темка в контакті

http://vkontakte.ru/club728953
Бюджетные авиалинии
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Olek »

17 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ

Порядок регулювання міжнародних польотів між Україною та Великобританією вдосконалено
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА


Нова Угода про повітряне сполучення між Урядом України та Урядом Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії дозволить вдосконалити порядок регулювання міжнародних польотів під час експлуатації договірних ліній між Україною та Великобританією.
Кабінет Міністрів України розпорядженням від 11 серпня 2010 року № 1636 схвалив проект Угоди між Урядом України та Урядом Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії про повітряне сполучення та уповноважив Міністра транспорту та зв’язку України Костянтина Єфименка підписати зазначену Угоду.
Цей проект розроблено з метою вдосконалення договірно-правової бази для здійснення перевезень авіаційним транспортом і поступової їх лібералізації на двосторонньому рівні. Зокрема, він передбачає, що коли Угода стане чинною, країни зможуть перейти від процедури затвердження тарифів до їх моніторингу, таким чином обмеживши втручання авіаційних влад у процес формування тарифів. Крім того, це дозволить впровадити механізм інспектування авіапідприємств з метою оцінки їх відповідності стандартам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) та надасть можливість авіапідприємствам укладати комерційні домовленості про здійснення перевезень зі спільним використанням кодів тощо.
Укладення нової Угоди сприятиме подальшому розвитку двосторонніх міждержавних зв'язків, співробітництва в галузі авіаційного транспорту, налагодженню ділових зв'язків між Україною та Великобританією, а також розширенню географії польотів українських авіакомпаній.
Нова Угода буде укладатися на невизначений термін і стане чинною з дати отримання останнього письмового повідомлення договірних сторін про виконання ними усіх необхідних внутрішньодержавних процедурі.
Зараз діє Угода між Урядом України та Урядом Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії про повітряне сполучення, підписана у Лондоні 10 лютого 1993 року.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Інвесторові Луцького аеропорту дістанеться премія від Клімчука
http://www.airliner.com.ua/Airliner/Nov ... rodom.html

Голова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук вважає, що проект зі створення у Луцьку аеропорту варто заморозити. Про це губернатор розповів учора, 25 серпня, під час засідання постійної комісії Волинської облради з питань бюджету, фінансів, цінової політики та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, – інформує власкор ЗІКу.
Як переконував депутат Волинської обласної ради Олександр Свирида, у ВАТ «Луцьке авіапідприємство» є два активи – земля колишнього Луцького аеропорту поблизу села Крупа Луцького району і документи на використання Луцького військового аеродрому. За словами депутата, передавши пакет акцій цього ВАТ в оперативне управління комунальному підприємству «Аеропорт «Луцьк», можна розділити питання земельної ділянки і питання можливого інтересу інвестора до створення Луцького аеропорту.

За словами заступника голови бюджетної комісії Олександра Башкаленка, питання створення аеропорту тягнеться ще з 2006 року. Створена під час однієї з сесій відповідна комісія, до якої входить Башкаленко, не працює: «Я хочу сказати: жодного разу до мене ніхто не звертався, щоб розпочали працювати з цією комісією». Башкаленко пояснює інтерес до землі авіапідприємства у Крупі так: «А чому хочуть забрати землю? Бо там смуга та, яка є – якщо її розібрати... там щебеня одного на 15 мільйонів гривень. От і вся ситуація». «Якщо цей інвестор є, покажіть його, будь ласка. Ми готові віддати йому все, щоб аеропорт працював. Але немає інвестора. Але є торги незрозумілі», – звернуся Олександр Башкаленко до Олександра Свириди.

Своєю чергою Борис Клімчук запевнив: «Якщо з’явиться інвестор, я даю вам чесне піонерське слово: з благодійного фонду «Рідна Волинь» буде відразу виділена йому премія, щоб він обжився у Луцьку. Яку дамо премію? Давайте, помагайте мені. Тисячу гривень, так? Ставлю на кін тисячу гривень... Ставлю. Я чоловік серйозний. Я плачу за свої слова».

На думку губернатора, управління комунальним майном варто передати у відання ОДА: «Довідка лежить. Я її читаю третій день: Вивчити питання щодо створення окремого органу при обласній державній адміністрації та делегувати йому функцію з управління майном. І винести це питання на розгляд сесії обласної ради...». За словами Клімчука, єдиний приклад ефективного управління колективним господарством – у кібуцах в Ізраїлі: «Єдиний... Всі решта колгоспів розвалюються». «Я про інше говорю – про спосіб управління. Ефективних комунальних підприємств? Ну не знаю. Можливо, вони десь є. Але не в нашій державі...», – сказав чиновник. Як поінформував голова Волинської ОДА, на початку 90-их років минулого століття комунальним майном на Волині розпоряджалися через регіональне відділення Фонду державного майна. Він «нормально ці функції виконував, до речі, коли ви були керівником, Олександре Миколайовичу», – сказав Клімчук Свириді. А зараз: «Коли рада приймає рішення, то кого вона буде питати: сама себе?» – сказав Борис Клімчук.

«От депутат Люлька. Він ні фіга не понімає в аеропорті, як і я. От Смітюх депутат. Він ще далі від аеропорту... Іван Іванович Карпомиз. Він більше знає про аеропорт. Але все одно нічого не розуміє», – зізнався високопосадовець. Щодо проекту створення Луцького аеропорту, то Клімчук запропонував: «давайте його заморозимо. Просто заморозимо. І дійсно почекаємо реального інвестора. Почекаємо час і відповіді на питання: Хто і куди летить, скільки у нього в гаманці грошей, щоб заплатить за квиток, і на інші питання».

Своєю чергою Олександр Свирида наполягав на передачі в оперативне управління пакету акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство». Він навіть запропонував Олександру Башкаленку: «Хто вам заважає щебенем торгувати?»

Зрештою, комісія вирішила зняти з розгляду це питання.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

http://pravda.lutsk.ua/news/23964/

Клімчук вважає, що Волині зараз не потрібен сміттєпереробний завод, як і аеропорт

Волинський губернатор Борис Клімчук порівнює доцільність будування на Волині цивільного аеропорту з доцільністю будування сміттєпереробного заводу, – інформує інтернет-видання «Волинська правда».

«Скільки шуму-гаму зчинилося свого часу з приводу Луцького аеропорту. Астрономічні інвестиції, які начебто мали прийти в регіон, насправді затьмарили багатьом розум. Ніхто не захотів дати собі відповідь на просте запитання: чи окупить себе в майбутньому таке великозатратне будівництво? Подібна історія із сміттєпереробним заводом. Політикам треба спуститися на землю. На часі завжди мають бути найживотрепетніші проблеми людей. Слід підняти з колін будівельну галузь, загнану попередньою владою в глухий кут. Взятися по-справжньому за дороги і не прив'язувати все до ЄВРО-2012. Нарешті зрушили з місця проблему з освітленням центральних вулиць в населених пунктах, розташованих на дорогах загальнодержавного значення. Кременець, Копачівка Рожищенського, Буцинь Старовижівського. В цих селах увечері вже комфортно і пішоходам, і водіям. Значну частину робіт з освітлення придорожніх сіл фінансує фонд «Рідна Волинь», – сказав у інтерв’ю газеті «Волинь-нова» Клімчук.
Аватар користувача
Andrzej
Администратор
Повідомлень: 710
З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
Звідки: Polska-Ukraina
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Andrzej »

20 жовтня відбулось засідання Комітету Верховної Ради з питань транспорту та зв’язку України (голова Козак В.В.). Першим питанням члени Комітету заслухали інформацію Міністра транспорту та зв’язку України Єфименка Костянтина Олексійовича «Про заходи Міністерства по законодавчому забезпеченню безпеки руху на транспортно-дорожньому комплексі України». За результатами обговорення вирішено створити робочу групу, яка узагальнить і систематизує усі напрацювання, в найкоротший термін подасть їх на розгляд Комітету для врегулювання та поліпшення законодавчої бази у сфері перевезень.

Друге питання порядку денного був проект Повітряного Кодексу, внесений Кабінетом Міністрів України (реєстр.№ 7144 від 20.09.2010). Комітет рекомендував Верховній раді України прийняти законопроект у першому читанні, врахувавши висловлені на засіданні Комітету зауваження до другого читання.

З повагою, Секретаріат Комітету з питань транспорту та зв'язку
Аватар користувача
Andrzej
Администратор
Повідомлень: 710
З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
Звідки: Polska-Ukraina
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Andrzej »

Інформація для ЗМІ

20 жовтня відбулось засідання Комітету Верховної Ради з питань транспорту та зв’язку України. Серед основних питань порядку денного – проект Повітряного Кодексу (реєстр.№ 7144 від 20.09.2010). Комітет рекомендував Верховній раді України прийняти законопроект у першому читанні, врахувавши висловлені на засіданні Комітету зауваження до другого читання.

Про проект Повітряного Кодексу України, реєстр. № 7144 від 20.09.2010, Кабінет Міністрів України

Під час обговорення проекту Повітряного Кодексу України члени Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та зв’язку висловили незадоволення рівнем державного контролю в галузі дотримання стандартів якості обслуговування та захисту прав пасажирів під час надання їм послуг перевезення авіаційним транспортом.

Голова Комітету ВРУ з питань транспорту та зв’язку Козак В.В. у своєму виступі загострив увагу на необґрунтовано завищених тарифах українських авіаперевізників, існуванні подвійних стандартів якості обслуговування на міжнародних маршрутах та на маршрутах всередині України, а також критично низький рівень захисту прав пасажирів під час здійснення внутрішніх авіарейсів.

Члени Комітету одноголосно висловили свою незгоду та обурення ціновою політикою, яку проводять українські авіаперевізники. На сьогодні ціни на авіаційні квитки в Україні в рази перевищують ціни на аналогічні відстані авіаперевезень в європейському повітряному просторі. Співвідношення ціна-якість у виконанні українських авіаперевізників не витримує жодної критики. Авіаперевізники самочинно встановлюються критерії класності перевезення пасажирів на внутрішніх перевезеннях, не дотримуючись жодних визнаних стандартів якості. Держава, зі свого боку, не має ніякого контролю за обґрунтованістю встановлення тарифів на авіаперевезення і не здійснює жодних заходів щодо приведення їх до економічно обґрунтованого рівня.

Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджені Наказом № 216 від 23.04.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України, містять відверто дискримінаційні норми щодо стандартів обслуговування і захисту прав пасажирів, встановлюють мінімальну відповідальність перевізників на внутрішніх авіарейсах, на відміну від міжнародних. Мінтрансзв’язку розмежовує відповідальність перевізників при виконанні польотів з/до аеропортів країн ЄС, інших міжнародних польотів та польотів в межах України, що є недоречною і недопустимою практикою для країни, яка прагне інтегруватися до європейського правового простору та стандартів якості надання послуг.

Зокрема, частина XV. Розклад руху пункти 4, 5 – містять норми, які відверто порушують права пасажирів: «час відправлення рейсу і тип повітряного судна, що зазначені в розкладі руху, не гарантуються і не є обов’язковою умовою договору перевезення». Або «перевізник має право змінювати тип повітряного судна без повідомлення про це пасажира».
Частина XVI. Скасування та затримка рейсів: «перевізник має право затримати або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, які не залежать від нього».
Більш того, Мінтрансзв’язку України у тих же правилах (Частина XVII. Права пасажирів, що вирушають з/до аеропортів Європейського Союзу, у разі відмови в перевезенні, скасування або затримки рейсу, Глава 3 Компенсація пасажирам у разі скасування рейсу, пункт 3 залишає перевізникам право не сплачувати компенсацію, «якщо він може надати підтвердження того, що скасування було причиною надзвичайних обставин, яким не можна було запобігти, навіть якщо було вжито усіх розумних заходів». У той же час при виконанні міжнародних рейсів перевізники несуть повну відповідальність за скасування рейсу.

Члени Комітету відзначили, що нова редакція Повітряного кодексу України на жаль, не усуває вищевказані недоліки і не містить чітких законодавчих норм щодо критеріїв та єдиних стандартів якості обслуговування, захисту прав пасажирів та відповідальності перевізника на внутрішніх та міжнародних перевезеннях. Тому Комітет Верховної Ради України з питань транспорту та зв’язку зобов’язав доопрацювати до другого читання проект Повітряного кодексу з урахуванням викладених зауважень, які необхідні для гармонізації вітчизняного Повітряного кодексу з відповідними нормами світового та європейського права. Зокрема,
1) законодавчо закріпити стандарти обслуговування пасажирів за класами обслуговування для пасажирів бізнес, преміум та економічного класів як на міжнародних, так і на внутрішніх авіарейсах;
2) законодавчо закріпити відповідальність авіаперевізника за заподіяну шкоду (загибель або тілесне ушкодження, знищення утрата пошкодження або затримка у перевезенні багажу, затримка часу перевезення або скасування рейсу) на внутрішніх авіарейсах відповідно до європейських стандартів і норм;
3) внести відповідні зміни до Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу (затверджених Наказом № 216 від 23.04.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України), зробивши єдиними критерії якості, обслуговування пасажирів, захисту їх прав та відповідальності авіаперевізників як на міжнародних, так і на внутрішніх перевезеннях.

Робочу групу з доопрацювання проекту Повітряного Кодексу України очолив Голові профільного підкомітету Шиянов Б.А. У максимально стислі терміни Повітряний Кодекс України підготують до другого читання.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Дуже цікаве новина :)

Код: Виділити все

В аеропорту «Рівне» обладнають новий митний склад
17:10, 29.10.2010
В міжнародному аеропорту «Рівне» планують реконструювати гараж, що знаходиться на території підприємства, під митний склад.

Про це кореспондентові ZAXID.NET повідомив директор аеропорту Володимир Шипіль. «Приміщення, де зараз знаходиться котельня, ми переробимо на механічну майстерню. Це дозволить більш ефективно використовувати виробничі площі. Так, гараж нині не використовується за призначенням, бо немає вже тієї техніки, яку варто обслуговувати. А в котельні навіть котлів немає. Після реконструкції майстерня та митний склад дозволять підприємству збільшити його бюджет на 50%».
http://zaxid.net/newsua/2010/10/29/171028/
Аватар користувача
dubno
Airbus A320
Повідомлень: 314
З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
Звідки: Дубно
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення dubno »

кілька років тому, в приміщення аеропорту була дискотека на всю ніч! :))))

:egypt: :drunk: :papuas: :drunk:
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Будувати луцький аеропорт хочуть німці та голандці.
http://vip.volyn.ua/news/buduvati-lutsk ... s-dokument

Міжнародна фінансово-будівельна група, до якої входять німецька компанія та голандський банк, зацікавлені в інвестуванні в розбудову Луцького аеропорту. Орієнтовний обсяг фінансування – 50 мільйонів доларів.

У розпорядження ВІПу потрапив лист від директора ЗАТ «Капітал-Стандарт» до голови Волинського обласного фонду підтримки підприємництва Василя Байцима.

У ньому зокрема йдеться: «Бізнесова фінансово-будівельна група, до якої, окрім ЗАТ «Капітал-Стандарт», також входять компанія «Фрапорт» (Німеччина) та банк «ABN AMRO» (Нідерланди), здійснюючи в Україні інвестиційну діяльність, зацікавлені у співпраці із вашим Фондом».

Як зазначається в документі, компанію «Фрапорт» «активно підтримує німецьке посольство в Україні, оскільки посольство зацікавлене в розвитку та укріпленні належного інвестиційного клімату в Україні».

Бізнесова група компаній готова укласти договір про спільну діяльність та договір про концесію Луцького аеропорту. Потенційні інвестори переконані, що владу зацікавить ця пропозиція, оскільки упродовж п’яти років вони хочуть вкласти п’ятдесят мільйонів доларів.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

О, ще не перевелись розумні люди:

http://toplutsk.com/biznews-news_4411.html
Луцький аеропорт - невдалий бізнес-проект
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Довго думав в якій гілці писати ... чи то в "Відкрите небо", чи в "Ретро", чи ...

В результаті, вирішив таки сюди цей "і снова здрасцє":

Цього року буде відкрито новий авіарейс Львів–Харків
http://zik.com.ua/ua/news/2011/03/16/277349
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Olek »

ну это клиника, если честно
Про це сьогодні під час прес-конференції з нагоди реалізації проекту «Схід і Захід: разом» та гастролей Харківського національного академічного театру опери та балету ім. Миколи Лисенка повідомив голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк, повідомляє прес-служба ЛОДА.

За його словами, відкриття авіарейсу відбудеться цього року.
Львов-Донецк полетали... им мало было? Я уже молчу об открытии в зимний сезон полетов :lol:
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Так пошукай брєдо-новини за минулий рік ... там вже відкривали до кінця року (2010) Львів-Харків :)

Краще б Львів-Тернопіль відкрили, а то дороги між містами вже практино нема :(
Аватар користувача
E-145
A380
Повідомлень: 1619
З нами з: 25 січня 2011, 21:57
Звідки: UKKK
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення E-145 »

юмористи. я за відкриття рейсу Бориспіль-Жуляни!!!
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення popTAB »

Нє, краще святошино-гостомель на ан225 :)
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення ATk »

С учетом пробок на гостомельской трассе- самое то. По цене 2-3 грв, естественно, в кооперации с КиевПассТрансом ;)
Аватар користувача
E-145
A380
Повідомлень: 1619
З нами з: 25 січня 2011, 21:57
Звідки: UKKK
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення E-145 »

и народу набить столько, как в метро в час пик. рейс будет сотню раз окуплен
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення ATk »

Не, ну сначала презентацию сделать надо (3D). Сначала- Азаров со свитой, потом Попов со свитой, потом Колесников. Потом поехать куда нибудь на тайвань и взять кредит. Потом дату подобрать, торжественно перерезать ленточку. Потом попнятное дело прикрыть все по техническим причинам ;)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей