Daily Mail - це щось типу газети "Бульвару". Там не новини, а інформаційні приводи.
На самому дні статті: ESTAs can usually be processed in a matter of hours as they are not visas, with passengers often leaving applications to the last minute because of the speedy turnaround.
Хто ж їм винуватий? Британський МЗС радить наступне:
You should submit your application in good time and at least 72 hours before departure to allow for processing and approval by the US authorities.
Наткнулся на интересную будующую АК. Лоукост-рекламный банер на 747
Почитав статтю та коменти. Дуже цікаво, як вони збираються окуповуватися на настільки конкурентному ринку.
Ідея рекламного банеру мені взагалі не ясна. Літак, на відміну від згаданих у статті автобусів, більшість часу проводить поза очами людей. Відповідно, сенс такого рекламного банеру майже нульовий — хіба що в аеропортах.
А так для такого концепту більше пасував би Boeing 787-9 або -10, щоправда, їх уживаних нема.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
Та ладно. Судячи по карті вони непогано розсташовані щоб возити пасажирів з Австралії (як мінімум Перта) на східне узбережжя Штатів або з південно-східної Азії в Бразилію. Плюс ввесь південь Африки ними мав би літати по цих напрямках - Ефіопи там теж проти географії виходять.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
Та ладно. Судячи по карті вони непогано розсташовані щоб возити пасажирів з Австралії (як мінімум Перта) на східне узбережжя Штатів або з південно-східної Азії в Бразилію. Плюс ввесь південь Африки ними мав би літати по цих напрямках - Ефіопи там теж проти географії виходять.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.
Для українців буде трохи легше літати до Southern Африки - не буде стрьомного транзиту в ПАР.
А може, і МАУ трохи поворушиться? Адже ринок трохи звільнився.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.
Навколо є купа регіональних а/к, в т. ч. з правом літати до Європи.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.