Всяке різне
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Крім того, на рівні авіаційних властей України та Нідерландів досягнута домовленість про початок виконання регулярних рейсів за маршрутами "Львів - Амстердам" та "Херсон - Амстердам".
https://lviv.depo.ua/ukr/lviv/zi-lvova- ... 2171115419
https://lviv.depo.ua/ukr/lviv/zi-lvova- ... 2171115419
Re: Всяке різне
Хотя бы ночные слоты там реально получить?
Re: Всяке різне
Вони щось знають більше
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 1
- З нами з: 17 лютого 2020, 21:04
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
https://www.ukrinform.ua/rubric-world/2 ... -post.html
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Все реально. У KLM і Transavia багато слотів. Регулярно щось відкривається, а щось закривається. З останнього що я чув - закриють влітку Тирану. Тепер не буде прямого авіасполучення між Королівством і Албанією.
Причина досить прозаїчна, я її процитую, бо часто і у нас таке можна на форумі вичитати:
Переклад: Не заважаючи на те, що літаки на Тирану добре заповняються - Трансавія єдина на маршруті між Нідерландами і Албанією - прибутковість виявляється недостатньою. "Якщо ми піднімемо ціни, впаде кількість пасажирів, які хочуть летіти з нами в Албанію", пояснив він.Ondanks dat de vluchten naar Tirana goedgevuld zijn – Transavia vliegt als enige vanuit Nederland naar Albanië - blijken de opbrengsten onvoldoende. “En als we de ticketprijzen verhoogden daalde het aantal passagiers dat met ons naar Albanië wilde vliegen”, legt zij uit.
Так от питання, чи потягне львівський пасажир хоча б цінник Transavia. Чи, якщо у групи AF-KLM приціл на транзит, то тоді літатиме KLM Cityhopper скоріше за все.
З іншого боку, Львів явно цікавіший туристам з Нідерландів, ніж Тирана.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Runway use at night between 10.30 p.m. and 6.00 a.m.
At night, one runway is in use for take-offs and one for landings. In principle, only the Polder runway and the Kaag runway are used. Amsterdam Airport Schiphol makes the runways available to the air traffic controllers, who then assign the runways to the aircraft.
Re: Всяке різне
Чомусь не думаю, що заради рейсу в Херсон на цьому табло щось суттєво зміниться.mischko писав: ↑18 лютого 2020, 01:09Runway use at night between 10.30 p.m. and 6.00 a.m.
At night, one runway is in use for take-offs and one for landings. In principle, only the Polder runway and the Kaag runway are used. Amsterdam Airport Schiphol makes the runways available to the air traffic controllers, who then assign the runways to the aircraft.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
На приліт працює. В 23:00 йшов зі спортзалу додому і над головою один за одним заходили на посадку.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Coronavirus triggers boom in private jet enquiries
https://www.bbc.com/news/business-51527042
На фоне резкого сокращения регулярного авиасообщения с Китаем операторы частных самолетов сообщают о взлетевшем спросе на их услуги. Ими пользуются люди, которые не могут покинуть Китай или попасть в него из-за малого числа рейсов. Спрос на услуги бизнес-джетов за последний месяц подскочил вдвое, однако операторы говорят, что из-за международных ограничений они просто не могут совершить многие рейсы.
https://www.bbc.com/news/business-51527042
На фоне резкого сокращения регулярного авиасообщения с Китаем операторы частных самолетов сообщают о взлетевшем спросе на их услуги. Ими пользуются люди, которые не могут покинуть Китай или попасть в него из-за малого числа рейсов. Спрос на услуги бизнес-джетов за последний месяц подскочил вдвое, однако операторы говорят, что из-за международных ограничений они просто не могут совершить многие рейсы.
Re: Всяке різне
Singapore Airlines and its subsidiary SilkAir will temporarily reduce flights across their global network starting February 24 through May due to “weak demand” as a result of the Covid-19 outbreak.
The carrier will reduce services to several destinations including Frankfurt, New York, Tokyo, London, Los Angeles, Mumbai, Paris, Seoul and Sydney, the airline said on its website
https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/ ... ityNew.pdf
The carrier will reduce services to several destinations including Frankfurt, New York, Tokyo, London, Los Angeles, Mumbai, Paris, Seoul and Sydney, the airline said on its website
https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/ ... ityNew.pdf
Re: Всяке різне
Uzbekistan Airways продаёт четыре самолёта
«Самолеты, выставленные на продажу:
Boeing 757−200 UK-75701 (1999 год) — $12 030 000.
Boeing 757−200 UK-75702 (1999) — $12 408 000.
Boeing 767- 3 CBER UK-67007 (2003) — $21 414 000.
Boeing 767−3 CBER UK-67008 (2004) — $22 362 000.
Ранее Spot писал, что Uzbekistan Airways купит еще один Dreamliner в марте. На это направят $141,7 млн инвестиций. Сам самолет, по данным Boeing, стоит $248,3 млн.«
https://www.spot.uz/ru/2020/02/19/plans/
«Самолеты, выставленные на продажу:
Boeing 757−200 UK-75701 (1999 год) — $12 030 000.
Boeing 757−200 UK-75702 (1999) — $12 408 000.
Boeing 767- 3 CBER UK-67007 (2003) — $21 414 000.
Boeing 767−3 CBER UK-67008 (2004) — $22 362 000.
Ранее Spot писал, что Uzbekistan Airways купит еще один Dreamliner в марте. На это направят $141,7 млн инвестиций. Сам самолет, по данным Boeing, стоит $248,3 млн.«
https://www.spot.uz/ru/2020/02/19/plans/
Re: Всяке різне
Да что с ними такое происходит???
_____
Корпорация Boeing проводит проверку более 400 новых самолетов из-за обнаружения в топливных баках мусора — ветоши и частей инструментов, сообщает Bloomberg со ссылкой на служебный циркуляр генерального менеджера программы 737 MAX ....
Речь идет о самолетах, которые еще не поставили заказчикам
https://mbiz.censor.net.ua/news/3176570 ... vnyh_bakah
_____
Корпорация Boeing проводит проверку более 400 новых самолетов из-за обнаружения в топливных баках мусора — ветоши и частей инструментов, сообщает Bloomberg со ссылкой на служебный циркуляр генерального менеджера программы 737 MAX ....
Речь идет о самолетах, которые еще не поставили заказчикам
https://mbiz.censor.net.ua/news/3176570 ... vnyh_bakah
Re: Всяке різне
Таке враження, що хтось зацікавлений в банкротстві Boeing. Стільки проблем, які на них навалилися так просто безболісно не пройдутьDormice писав: ↑19 лютого 2020, 10:54 Да что с ними такое происходит???
_____
Корпорация Boeing проводит проверку более 400 новых самолетов из-за обнаружения в топливных баках мусора — ветоши и частей инструментов, сообщает Bloomberg со ссылкой на служебный циркуляр генерального менеджера программы 737 MAX ....
Речь идет о самолетах, которые еще не поставили заказчикам
https://mbiz.censor.net.ua/news/3176570 ... vnyh_bakah
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Как будто бы проблемы им создает кто-то кроме их самих?
Судя по всему процессы распада качества управления до какого-то момента шли незаметно, а потом начали проявляться их результаты, и накапливаться как снежный ком. Могу только надеятся, что у них получиться вылечить компанию от этой болезни. Иначе Эйрбас без конкуренции ждет тоже самое.
Re: Всяке різне
737, конечно, важная для Боинга модель, но не думаю, что даже если полностью свернуть программу, Боинг обанкротится.
Есть еще широкофюзеляжники, где они лидеры, есть военные заказы.
Есть еще широкофюзеляжники, где они лидеры, есть военные заказы.
Re: Всяке різне
Можливо так і є. Хоча в теперішньому світі все може бути. Згадати хочаб останній скандал в FC Барселона, в яком керівництво навмисно замовляло критику на Мессі, Піке та інших гравців. А щодо конкуренції (її відсутності), то повністю з Вами згоденSentry писав: ↑19 лютого 2020, 14:10
Как будто бы проблемы им создает кто-то кроме их самих?
Судя по всему процессы распада качества управления до какого-то момента шли незаметно, а потом начали проявляться их результаты, и накапливаться как снежный ком. Могу только надеятся, что у них получиться вылечить компанию от этой болезни. Иначе Эйрбас без конкуренции ждет тоже самое.
Re: Всяке різне
Та ясно, що не один 737 вони випускають. Але проблема може бути і в іншому. Це все залежить від штрафних санкцій, які на них можуть накласти при колективних позовах авіакомпаній, які не отримали макси, через що несуть суттєві фінансові втрати.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей