Всяке різне
Re: Всяке різне
практический вопрос, в чем смысл того, что некоторые АК(например, виззы) при оплате на борту принимают только чипованные карты с вводом пинкода и не
разрешают никакие контактлесс устройства.
при этом, например, тот же райан их разрешает.
ну и интересно статистику об оном по АК услышать.
разрешают никакие контактлесс устройства.
при этом, например, тот же райан их разрешает.
ну и интересно статистику об оном по АК услышать.
Re: Всяке різне
В раян теж не всюди беруть. Якщо мають старі термінали то тільки чіповані карти. Принаймні так останній раз пояснювала стюардеса на рейсі з Кракова до Берлінаant0xa писав: ↑09 березня 2020, 12:12 практический вопрос, в чем смысл того, что некоторые АК(например, виззы) при оплате на борту принимают только чипованные карты с вводом пинкода и не
разрешают никакие контактлесс устройства.
при этом, например, тот же райан их разрешает.
ну и интересно статистику об оном по АК услышать.
Re: Всяке різне
Как-то мимо прошла интересная новость: нон-стоп перелёт из Папеэте в Париж 15 715 км, больше чем Сингапур-Нью Йорк, при том внутренний
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Вони ж раніше з проміжною зупинкою в LAX літали, що змінилося?
Re: Всяке різне
Подоконник для иллюминатора (на после коронавируса)
https://www.frequentflyers.ru/2020/03/24/spairtray/
https://www.frequentflyers.ru/2020/03/24/spairtray/
Re: Всяке різне
прикольно и вроде не дорого...AlexK писав: ↑24 березня 2020, 23:04 Подоконник для иллюминатора (на после коронавируса)
https://www.frequentflyers.ru/2020/03/24/spairtray/
Re: Всяке різне
Air Greenland будет выполнять 8-часовые перелёты в Копенгаген на турбопропе Dash-8 с дозаправкой в Кефлавике.
https://simpleflying.com/air-greenland-8-hour-dash-8
https://simpleflying.com/air-greenland-8-hour-dash-8
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Невже розмір ілюмінатів одинаковий на всіх перелічених типах літаків? Ото сюрпризAlexK писав: ↑24 березня 2020, 23:04 Подоконник для иллюминатора (на после коронавируса)
https://www.frequentflyers.ru/2020/03/24/spairtray/
Чи вони пропонують окрему модель на кожен тип? А ти такий витягуєш з обмеженої ручної кладі 'набір' на всі випадки життя, а потім ще стюрі доказуєш що воно не виломає обшивку салону, якщо ліктем задіти
Re: Всяке різне
Там же написано, для яких моделей літаків він підходить.popTAB писав: ↑25 березня 2020, 09:08Невже розмір ілюмінатів одинаковий на всіх перелічених типах літаків? Ото сюрпризAlexK писав: ↑24 березня 2020, 23:04 Подоконник для иллюминатора (на после коронавируса)
https://www.frequentflyers.ru/2020/03/24/spairtray/
Чи вони пропонують окрему модель на кожен тип? А ти такий витягуєш з обмеженої ручної кладі 'набір' на всі випадки життя, а потім ще стюрі доказуєш що воно не виломає обшивку салону, якщо ліктем задіти
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
https://www.faa.gov/news/press_releases ... wsId=24796
FAA в США готова пересмотреть полный запрет на сверхзвуковые перелеты и выработать правила, при соблюдении которых они будут разрешены.
FAA в США готова пересмотреть полный запрет на сверхзвуковые перелеты и выработать правила, при соблюдении которых они будут разрешены.
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Не про авіцаію, але ім'я нам знайоме:
Компанія «Автомагістраль-Південь» запустила в експлуатацію найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 на виробничій базі у смт Степанівка на Сумщині, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі компанії. Продуктивність нового АБЗ – 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Перші тонни асфальтобетонної суміші вже проходять випробування у лабораторії контролю якості матеріалів та продукції компанії. До кінця тижня завод почне виробництво асфальтобетонної продукції для об’єктів у центральній та південній частині Сумської області, зокрема для відновлення траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка».
http://specmachinery.com.ua/ua/news/bui ... nnyi-zavod
Компанія «Автомагістраль-Південь» запустила в експлуатацію найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 на виробничій базі у смт Степанівка на Сумщині, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі компанії. Продуктивність нового АБЗ – 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Перші тонни асфальтобетонної суміші вже проходять випробування у лабораторії контролю якості матеріалів та продукції компанії. До кінця тижня завод почне виробництво асфальтобетонної продукції для об’єктів у центральній та південній частині Сумської області, зокрема для відновлення траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка».
http://specmachinery.com.ua/ua/news/bui ... nnyi-zavod
Re: Всяке різне
Вдруг, откуда ни возьмись...
Re: Всяке різне
Пенная вече... Пожарная система
Re: Всяке різне
BREAKING Thai Airways to file bankruptcy
https://www.airlive.net/breaking-thai-a ... ankruptcy/
https://www.airlive.net/breaking-thai-a ... ankruptcy/
Re: Всяке різне
Практически не связана с авиацией история, если бы не фигурант.
https://www.facebook.com/osman.pashayev ... 5349550662Друзі, в кого є email ізраїльського інвестора Арона Майберга? Написав йому вчора у фб, сьогодні на ватсап ізраїльського номеру. Прочитав мої запитання з проплзицією інтерв'ю проте не відповідає.
Цікава особистість з часів банкрутства державних Авіаліній України і побудови Аеросвіту. Зараз цей інвестор зацікавився унікальним київським підприємством, що володіє технологією, яку мають лише дві компанії в світі. Власники знайшли мене минулого тижня. За їхніми словами він пропонував «продати» йому і його талановитій донці дизайнерці контрольний пакет; переконував, що ковалям треба виходити на нові ринки в масштабувати бізнес. Тепер він позивається на них до Голосіївського суду за невиконану на 200 тисяч доларів роботу в Ізраїлі і вимагає 57 мільйонів гривень. Суд заарештував всі рахунки підприємства.
Схема проста і відпрацьована, але раптом українці наговорюють на Арона Сергійовича - поважного ізраїльського інвестора, що «капіталізував» цивільну українську цавіацію кілька разів. Журналістика - це не вірити нікому і все перевіряти. Здоровий скепсис до слів жертви змушує чекати, доки така поважна людина зголоситься бодай прочитати запитання Допоможіть врятувати чесне ім‘я ізраїльських інвестицій
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей